صادرات گرید 5620EA

تولید فیلم،  محصولات و ظروفی با دیواره نازک نیاز به موادی با مقاومت و انعطاف پذیری مناسب دارد که با استفاده از مواد پلیمری این کار امکان پذیر است.  مواد پلیمری در انواع مختلف با توجه به مشخصاتی که دارند،  هر کدام خواص ویژه ای را به محصولات پلاستیکی می دهند.

ما در این مقاله از سایت Irplastics.com قصد داریم تا به معرفی و بررسی یکی از گریدهای مواد پلیمری به نام 5620EA بپردازیم که یک نوع پلی اتیلن سنگین می باشد و دارای مزایا و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است. لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی مواد پلیمری پلی اتیلن

اگر شما به عنوان یک تولید کننده و یا فعال اقتصادی قصد دارید تا در زمینه تولید و یا خرید و فروش گرید 5620EA فعالیت کنید،  شناخت ویژگی ها و خواص آن می تواند به شما در تشخیص مواد با کیفیت از نوع فیک و درجه دوم کمک کند.  همچنین می توانید با توجه به کیفیت مواد،  قیمت مناسب را برای خرید و یا فروش سفارش و یا پیشنهاد دهید.

همانطور که می دانیم پلی اتیلن ها دارای کاربرد فراوانی هستند و بیش از ۶۰ درصد محصولات پلاستیکی از تولید مواد پلی اتیلنی می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی هسته اولیه پلی اتیلن ها از مواد نفتی خام بوده که از به هم پیوستن مولکول های اتیلن حاصل می شوند.  کاربردهای پلی اتیلن ها به دلیل خصوصیات ویژه ای است که هر یک از این مواد برای  تولید محصولی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات گرید 5620EA

از اصلی ترین و رایج ترین کاربردهای مواد پلی اتیلنی می توان به ساخت انواع لوله و اتصالات،  تولید پوشش های محافظ سطوح فلزی،  ظروف یکبار مصرف،  روکش های کابل برق و مخابرات،  فیلم های محافظ و قطعات پلاستیکی،  لوازم ورزشی و برخی قطعات خودرو و غیره اشاره نمود.

پلی اتیلن سنگین یا hdpe یکی از گریدهای اصلی و مهم انواع پلیمر پلی اتیلن است که یک پلیمر ترموپلاستیک مبتنی بر نفت می باشد.  این ماده در تولید انواع ظروف نگهدارنده سوخت،  ساخت صندلی های پارک ها و محیط باز،  اسباب بازی ها،  لوله های انتقال آب فشار قوی،  لوله انتقال فاضلاب و مجراها و غیره استفاده می شود.

این پلی اتیلن سخت تر و سفت تر از بقیه پلی اتیلن ها بوده و دارای چقرمگی زیاد و چگالی بالا می باشد.  پلی اتیلن hdpe به صورت یکدست بوده و در طیف وسیعی از رنگ های شفاف تا مات تولید می شود. این پلی اتیلن در برابر ضربه از خود مقاومت خوبی نشان می دهد،  و دیگر آنکه قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

از ویژگی های دیگر این پلی اتیلن مقاومت شیمیایی بالا،  استحکام کششی خوب،  نقطه ذوب بالا،  امکان ساخت به فرمت ها و ابعاد متنوع مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو و تولید آسان آن است.  از کاربردهای دیگر آن در تولید پایه مبل و تخت،  ظروف غذا،  بطری های محصولات نوشیدنی ( شیر )، تخته های پلاستیکی و برخی قطعات کفش می باشد.  این پلی اتیلن همچنین در وسایل پیچیده تری نظیر کامپوزیت های چوب پلاستیک، فیلا منت چاپگرهی سه بعدی،  تجهیزات پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اتیلن hdpe به راحتی به هر شکلی در آمده و از این رو برای ساخت انواع سطل های بازیافتی و سطل زباله،  سطل کمپوست،  تخته های الوار ( چوب ) پلاستیکی،  ظروف نگهداری غذا،  تجهیزات زمین بازی و مبلمان پاسیو در فضای باز و سایر زمینه ها مناسب می باشد. مزیتی که این پلی اتیلن دارد اینکه در مقابل عوامل میکرب زا و محیطی نیز از خود مقاومت نشان می دهد.  به طوری که در تماس با اسیدها و با های معدنی موجود در خاک و مواد شوینده و غیره مقاومت می کند.  همچنین در مقابل تغییرات آب و هوا نیز مقاوم است.

کاربردها و ویژگی های گرید 5620EA

این محصول نیز یکی از گریدهای پلی اتیلن hdpe با خواص همان پلیمر می باشد که با کمی تغییرات در ساختار و فرمول شیمیایی آن خواص منحصر به فردی را به محصولات پلیمری بخشیده است.  گرید 5620EA یک پلیمر ترموپلاستیک از نوع گرما نرم بوده که در فرآیندهای قالب گیری تزریقی تولید می شود.

به دلیل مقاومت بالای این پلی اتیلن در برابر ضربه و تاب برداشتگی از آن در ساخت محصولات بسته بندی به ویژه درپوش های غذایی استفاده می شود.  همچنین در تماس با غذا هیچگونه واکنشی نشان نداده و برای ساخت انواع ظروف آشپزخانه مناسب است.

دیگر آنکه دارای توزیع مولکولی باریک می باشد،  بنابراین چگالی بالا همراه با توزیع وزن مولکولی بالا دارد. این ماده برای قالب گیری با چرخه های سریع با دیواره نازک مناسب و قابل استفاده است.  از کاربردهای دیگر این گرید در ساخت محصولات با جداره نازک مانند سطل ها و ظروف یکبار مصرف بوده و برای ساخت لوازم منزل و ظروف غذای حیوانات خانگی مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

صادرات گرید 5620EA

همچنین برای ساخت انواع پالت پلاستیکی،  انواع درب،  کلاهک و پوشش دریچه می توان از این ماده استفاده نمود.  ماده 5620 کاربردهایی شبیه گریدهای 52518 و hi500 دارد که از پلی اتیلن های تزریقی هستند. از این رو برای تولید کنندگان و فروشندگان ظروف و محصولات تزریقی مناسب می باشد.

قیمت و خرید مواد پلیمری گرید 5620EA

با توجه به شرایط بازار و تولید کننده ها قیمت 5620 متغیر است.  بنابراین تشخیص قیمت واقعی  خرید این ماده با توجه به نوسانات ارز کمی با مشکل مواجه می باشد که می توان برای گرفتن استعلام واقعی از شرکت های معتبر و پتروشیمی ها اقدام نمود.

در حال حاضر قیمت هر کیلو این محصول با نرخ ۲۵۹۸۲ هزار تومان از تولیدی شازند ( اراک ) عرضه و به فروش می رسد که البته قیمت صادراتی آن ۲۰ درصد افزایش قیمت دارد.

همچنین می توان همواره این ماده را در شرایطی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت ارائه داد.  با این حال گرید 5620EA محصولی از پلی اتیلن های سنگین محسوب می شود که با توجه به نوع کاربرد و خواص ویژه از قیمت مناسب برخوردار است. کد تعرفه این گرید در ردیف شماره ۳۹۰۱۲۰۳۰ می باشد که در طبقه مواد قالب تزریق قرار می گیرد.

فروش صادراتی 5620EA

امروزه صنایع غذایی و تولید انواع ظروف و وسایل منزل رو به پیشرفت و گستردگی بوده و تقاضای آن در بازارهای جهانی رو به افزایش است.  در این شرایط رقابت برای قیمت و تولید مواد اولیه ظروف پلاستیکی و گریدهای آن از جمله 5620 نیز بالا می باشد.

از این رو فرصت مناسبی برای تولید کنندگان محصولات پلاستیکی غذایی و بسته بندی غذا و فعالان اقتصادی به وجود می آورد تا مواد با کیفیت را با قیمت مناسب در بازارهای بین المللی عرضه نمایند.  زیرا که با پیشرفت صنعت غذا نیاز به ظروف با کیفیت با قیمت ارزان بیشتر احساس می شود.

از طرفی به دلیل آنکه مواد اولیه ظروف قابل بازیافت بوده،  بنابراین می توان از تاثیرات مخرب آن بر روی محیط زیست نیز جلوگیری کرد.

دز این راستا شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی در زمینه انواع مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک با چندین سال سابقه درخشان و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب به شما عزیزان خدمات خود را در زمینه استعلام قیمت و ثبت سفارش جهت خرید و فروش 5620 و سایر مواد پلیمری و انواع گریدهای تولید ظروف و محصولات پلاستیکی ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و آگاهی از خدمات ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post