صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی پودری

صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی پودری توسط شرکت بازرگانی افشین کرمی در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا در باره پلی اتیلن سنگین تزریقی اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارایه دهیم تا در صورت داشتن هر گونه ابهام درباره این ترموپلاستیک ، سوالات و ابهامات ایجاد شده برای شما مشتریان عزیز مرتفع گردد.

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ابتدا لازم است درباره ی پلی اتیلن سنگین تزریقی بیشتر بدانیم!

 

پلی اتیلن سنگین High density polyethylene یکی از انواع پلی اتیلن هاست که دانسیته ی بالایی دارد، دسته بندی پلی اتیلن ها بر اساس ساختار مولکولی و میزان دانسیته ی آنها صورت می گیرد. به دلیل فشردگی زنجیره پلیمری در این مواد میزان انعطاف پذیری کاهش یافته است.

HDPE از پرمصرف ترین و پرکاربردترین پلیمرهاست. میزان مقاومت در برابر مواد شیمیایی و تنش های محیطی نیز خوب و قابل قبول است. امروزه با توجه به شرایط محیط زیست و لزوم حفاظت از محیط زیست مقوله ی بازیافت پلاستیک ها بسیار رواج یافته و این پلیمر محبوب نیز دارای قابلیت بازیافت می باشد.

صادرات پلی اتیلن سنگین تزریقی پودری

روش قالب گیری و فرآیند تزریق

 

یکی از ترموپلاستیک های مورد استفاده و محبوب جهت فرآیند تزریق پلی اتیلن سنگین است، به دلیل مقاومت بالای این مواد در برابر ضربه و ساخت محصولات و قطعات ظریف جهت فرآیند تزریق کاربرد دارند.

در فرآیند تزریق نیز می توان در مدت زمان کم با کیفیت ترین و ظریف ترین قطعات را تولید نمود. در مرحله اول دستگاه را آماده ی کار میکنیم و قالب ها را با دقت بالا در مکان اصلی خود قرار می دهیم و از چفت شدن درست قالب اطمینان حاصل می کنیم. در مرحله بعدی که اصلی ترین مرحله است مواد پلاستیک ذوب شده و با فشار به درون قالب تزریق می شود تا به شکل قالب مورد نظر دربیاید. پس از آن وارد مرحله ی بعدی که به مرحله خنک کاری مشهور است می شویم قالب به آرامی شروع به خنک شدن می کند و پس از سرد شدن قالب محصول مورد نظر از دستگاه جدا می شود.

کاربرد پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

پلی اتیلن سنگین تزریقی پودری دارای درجه انشعاب پایین است و از شکست کاتالیزوری نفت خام به بنزین و اصلاح گاز طبیعی به دست می آید. عمده ترین کاربردهای این پلاستیک در زمینه های زیر می باشد :

تولید کالاهای مصرفی

این مواد برای ساخت و تولید کالاهای مصرفی و خانگی مانند انواع لوازم خانگی ، اسباب بازی ها جعبه های یخ انتخاب و گزینه ی مناسبی است چرا که به لحاظ قیمتی نیز به صرفه هستند.

تولید منسوجات

به دلیل ویژگی خاص این مواد که همان مقاومت کششی بالاست در تولید تورهای ماهیگیری ، تورهای کشاورزی ، تورهای ورزشی ، انواع طناب و … انتخاب مناسبی هستند.

تولید لوله ها و اتصالات

به دلیل مقاومت بالای HDPE در برابر مواد شیمیایی در ساخت لوله های آب و گاز ، فاضلاب ، زهکشی و جهت تولید لوله های فولادی نیز کاربرد فراوان دارد.

دیگر کاربردی که برای این پلیمر محبوب می توان اشاره نمود برای تولید ورق های انرژی ، سیم کشی ، کابل ، مخازن سوخت و … است.

پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

خرید و قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی پودری

این پلیمر پرطرفدار و پرمصرف در پتروشیمی های مختلف با قیمت های مختلف تولید می شود و تغییرات در نرخ ارز و وجود تحریم ها بر قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی تاثیر به سزایی دارد. در راستای سهل کردن کار مشتریان تیم بازرگانی افشین کرمی بهترین مواد اولیه را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و صادرات پلی اتیلن سنگین با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما بوده و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

2/5 - (1 امتیاز)