صادرات کامپاند PE100N

کامپاند PE100N یکی از محصولات پرطرفدار و پر متقاضی در بین گروه پلی اتیلن هاست و به دلیل کاربرد مهم آن برای تولید لوله های با کاربرد مختلف مورد توجه فعالان در این حوزه تجاری قرار گرفته است.

ما در این مقاله از سایت Irplastics.com قصد داریم تا شما علاقه مندان در حوزه صادرات کامپاند PE100N را با ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه آگاه تر نماییم تا در زمان خرید و صادرات این محصول با آگاهی وسیع تری اقدام نمایید ، پس تا به انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کامپاند پلی اتیلن PE100N

پیش از آن که بخواهیم به موضوع صادرات کامپاند PE100N بپردازیم باید درباره کامپاند و انواع آن و مشخصه های این نوع از مواد اطلاعاتی را ارایه دهیم تا با اشراف بیشتری وارد موضوع اصلی شویم.

با توجه به آن که در مقالات دیگر سایت به صور مفصل درباره کامپاند توضیح دادیم در این قسمت به توضیحی کوتاه اکتفا می کنیم. کامپاند در واقع یکی از انواع محصول های بخش پلیمری است که ترکیباتی بر پایه پلیمر دارد و در زمینه های بسیار متنوعی مورد کاربرد قرار می گیرد.

صادرات کامپاند PE100N

 

کامپاندها با توجه به مواد به کار رفته در آن ها و کاربرد مخصوص به هر کدام دارای انواع متنوعی می باشند. پرمصرف ترین کامپاندهای بازار مربوط به دو کامپاند پلی اتیلنی و کامپاند پلی پروپیلنی می باشد که هر کدام گریدهای مخصوص به خود را دارند و عمدتا به صورت پودری و گرانولی تولید و عرضه می شوند.

کامپاند PE100N نیز در دسته پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرد و عمدتا در ساخت انواع لوله ها مانند لوله های تحت فشار ، لوله های فاضلاب و … مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد. همان طور که می دانید پلی اتیلن های سنگین از میزان مقاومت و استحکام کششی بالایی برخوردار هستند بنابراین در برابر تنش های محیطی نیز بسیار مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و جهت کاربردهایی که نیازمند این ویژگی ها است بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

ویژگی کامپاند پلی اتیلن PE100N

کامپاند PE100N یک پلی اتیلن با میزان چگالی بالا و رزین مشکی رنگ است و به لحاظ ویژگی ها می توان از توانایی بسیار عالی آن برای مقاومت در برابر تنش های محیطی ESCR نام برد که این ویژگی منحصر به فرد در کنار میزان بالای استحکام هیدرواستاتیک محصول خوبی را ارایه می دهد. در کنار این ویژگی ها دو ویژگی مهم دیگر این مواد میزان ضربه پذیری بالا و چسبندگی بسیار بالا می باشد.

صادرات کامپاند PE100N

 

با توجه به این که در ساختار این محصول پخش کربن بلک بسیار خوب صورت گرفته است همین مضوع باعث شده است تا میزان مقاومت آن را در مقابل اشعه UV بالا ببرد. کامپاند PE100N از میزان MFI پایینی برخوردار است و در زمینه های مختلفی مانند تولید لوله های پلی اتیلنی برای آب رسانی ، گاز رسانی و کاروگیت و لوله های تحت فشار مورد کاربرد قرار می گیرد.

این محصول برای تولید لوله های فشار قوی تا فشار 10 مگاپاسکال مورد استفاده است.

 

قیمت و خرید کامپاند PE100N

قیمت انواع کامپاند و محصولات پلیمری به صورت دلاری تعیین می شود و بر اساس نوع مواد و کیفیت آن قیمت های متفاوتی خواهد داشت. لذا با توجه به توضیحات گفته شده موارد گوناگونی مانند قیمت ارز ، کیفیت مواد اولیه در قیمت نهایی موثر هستند. با توجه به نوسانات نرخ ارز و دیگر موارد ذکر شده برای استعلام قیمت به روز و خرید و صادرات کامپاند PE100N با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

صادرات کامپاند PE100N

ایران به عنوان یکی از شاخص ترین بازار در سطح بین المللی در زمینه محصولات پلیمری سالیانه حجم بسیار بالایی از مواد پلیمری از جمله پلی اتیلن ها را تولید و صادر می کند. پلی اتیلن سنگین به عنوان یکی از گریدهایی که در حجم بالا تولید و صادر می شود دارای میزان تبلور بالاتری نسبت به دیگر انواع PE می باشد و به لحاظ ساختاری زنجیره پلیمری فشرده و دانسیته بالاتری دارد.

بازرگانی افشین کرمی Irplastics با تجربه بیش از یک دهه خود در زمینه تولید و تامین انواع مواد پلیمری ، مستربچ و کامپاند آمده است تا جهت صادرات کامپاند PE100N بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و استعلام و مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Rate this post