صادرات کامپاند 5000S

کامپاند 5000S یکی از پلی اتیلن های سنگین است که به علت ویژگی های خاصی که دارد جهت تولید نخ های پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می گیرد و مورد توجه فعالین در این حیطه قرار دارد.

ما در این مقاله از سایت Irplastics.com می خواهیم تا درباره حوزه صادرات کامپاند 5000S اطلاعاتی را ارایه دهیم تا به مشتریان و متقاضایان این محصول این امکان را بدهیم که با اطلاعات لازم در این حیطه اقدام به خرید نمایند ، پس تا به انتها با ما همراه باشید.

کامپاند پلی اتیلن 5000S

در ابتدا لازم است بدانیم کامپاند چیست ؟ زمانی که یک یا چند پلیمر با یکدیگر ترکیب شوند و افزودنی هایی به آن ها اضافه شود کامپاند ایجاد می شود. اضافه کردن افزودنی ها به جهت بهتر کردن خواص فیزیکی و مکانیکی و دیگر موارد صورت می پذیرد.

کامپاندهای پلی اتیلنی نیز به علت بالا بودن مقاومت در برابر تنش های محیطی و سازش پذیری بالا در زمینه کاربردهای گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در زمینه ساخت لوله ها ، نخ ها و غیره. دو کامپاند بسیار پرمصرف کامپاند پلی اتیلنی و کامپاند پلی پروپیلنی می باشند.

صادرات کامپاند 5000S

کامپاند 5000S نیز در رده کامپاندهای پلی اتیلنی قرار می گیرد و در دسته پلی اتیلن های سنگین اکستروژن است. این مواد مانند دیگر پلی اتیلن های سنگین دارای مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه ، مواد شیمیایی و حرارت و نور خورشید می باشند. همان طور که گفته شد مواد پلی اتیلن سنگین 5000S مقاومت خوب و انعطاف پذیری مناسبی دارند و به جهت کاربرد برای تولید طناب ها و نخ های پلی اتیلنی مورد استفاده هستند.

ویژگی و کاربرد کامپاند پلی اتیلن 5000S

این گرید مانند دیگر پلی اتیلن ها از خانواده گرمانرم ها است و به صورت پلیمریزاسیون گاز اتیلن به دست می آید. این محصول به جهت تولید طناب های چند رشته ای طراحی و تولید شده است و با توجه به فرآیندپذیری بسیار خوب و استحکام کششی خوبی که دارد برای تولید الیاف تک رشته ای مانند طناب ، تورهایی با مصارف زراعی ، تور ماهیگیری و گونی های بافته شده مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد.

فرآیندهای مختلفی را می توان برای این محصول نام برد مانند فرآیندهای تزریقی ، دمشی و چرخشی. مواد 5000S به جهت قالب گیری بسیار خوب عمل کرده و در صورت قالب گیری درست و مناسب ، شکل پذیری نهایی بسیار خوبی را داراست. مواد ساخته شده از این محصول به جهت میزان سفتی یا سختی بسیار سخت هستند چرا که این مواد همان طور که گفته شد از مقاومت ضربه و مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار هستند.

کاربرد دیگر این مواد نیز برای تولید فیلم های بسته بندی با کاربری عمومی می باشد و از این گرید می توان به جهت تماس با مواد غذایی بهره برد. تولید انواع کیسه های پلاستیکی مانند کیسه فریزر ، زباله و غیره نیز از پلی اتیلن 5000S صورت می پذیرد.

صادرات کامپاند 5000S

قیمت و خرید کامپاند 5000S

بیشترین میزان مصرف از کامپاند 5000S در زمینه تولید طناب ها و رشته های کششی است و سالانه در حجم بالایی توسط فعالین در حوزه تولید این مواد خریداری شده و کالاهایی با کیفیت را تولید می کنند. قیمت محصولات پلیمری به صورت دلاری تعیین شده و لذا به جهت تعیین قیمت برای صادرات کامپاند 5000S باید نوسانات ارزی را در نظر گرفته و با توجه به قیمت روز ، استعلام قیمت گرفت ، بنابراین به جهت استعلام به روزترین قیمت ها با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

صادرات کامپاند 5000S

ایران به عنوان یکی از بهترین و شاخص ترین تولیدکنندگان مواد اولیه پلیمری در منطقه و در سطح بین المللی حجم بسیار بالایی از انواع مواد پلیمری و مشتقات نفتی را تولید و به اقصی نقاط جهان صادر می نماید و در کنار صادرات این مواد نیاز داخلی کشور را نیز تامین می نماید.

بازرگانی افشین کرمی Irplastics با فعالیت بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تامین ، صادرات و واردات انواع مواد پلیمر و پلاستیک به جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در فرآیند صادرات انواع مواد اولیه بهترین محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک به مشتریان و خریداران عرضه می کند.شما می توانید برای ثبت سفارش جهت صادرات کامپاند 5000s با گروه ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

Rate this post