صادرات پلی اتیلن سنگین بادی

صادرات پلی اتیلن سنگین بادی در گریدهای مختلف و مورد نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط تیم بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی پلی اتیلن سنگین بادی و نحوه صادرات آن مطالبی را ارایه می دهیم.

 

پلی اتیلن سنگین بادی چیست ؟

 

پلی اتیلن ها یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع پلاستیک ها در جهان هستند و به لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. پلی اتیلن ها به انواع پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سبک خطی LLDPE به طور کلی تقسیم می شوند.

پلی اتیلن های سنگین در فرآیندهای مختلف از جمله قالب گیری تزریقی ، قالب گیری چرخشی ، قالب گیری اکستروژن و قالب گیری بادی مورد استفاده قرار می گیرد. برای فرآیند قالب گیری بادی بهترین انتخاب استفاده از HDPE هاست.این مواد دارای استحکام چگالی بالا و مقاومت شیمیایی بالایی می باشند. دیگر ویژگی این مواد مقاومت در برابر دما می باشد که به دلیل این خواص و ویژگی ها این مواد محبوبیت زیادی برای استفاده در قالب گیری بادی را کسب کرده اند.

 

پلی اتیلن سنگین بادی

 

مزایای پلی اتیلن سنگین بادی

 

مزیت های مختلفی در استفاده از این گریدها می باشد که برتری خاصی به این گریدها بخشیده است از جمله ی این ویژگی ها و مزیت ها وزن پایین ، چکش خواری، مقاومت بالا در برابر حشرات ، پوسیدگی و ضربه ، طول عمر بالا به دلیل مقاومت بالا و تطبیق پذیری بالا می باشد.

 

تولیدکنندگان پلی اتیلن سنگین بادی

 

HDPE های مورد استفاده در فرآیند قالب گیری بادی در ایران توسط پتروشیمی های مختلفی مانند پتروشیمی باختر ، پتروشیمی مارون ، پتروشیمی شازند ، پتروشیمی بندر امام و پنروشیمی جم تولید می شود. این مواد اولیه در دو صورت گرانولی و پودری به مشتریان عرضه می گردد. مشتریان با توجه به نوع محصول تولیدی خود که آیا تولیدات مورد نظر نیازمند شکل گرانولی یا پودری است سفارش خود را ثبت می نمایند. استفاده از این مواد در زمینه تولید کالاهای مصرفی و کالاهای دارای کاربرد صنعتی رواج دارد.

 

پلی اتیلن سنگین بادی

 

قیمت و خرید مواد پلاستیک بادی

 

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی انواع مواد پلیمری از جمله پلی اتیلن سنگین در گریدهای مختلف از جمله گرید بادی می باشد.این شرکت سابقه ی بسیار درخشان در کسب رضایت مشتریان و خریداران عزیز را در زمینه تامین بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه را داراست.

جهت ثبت سفارش و استعلام آخرین قیمت ها و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post