صادرات پلی اتیلن سبک بادی

صادرات پلی اتیلن سبک بادی در گریدهای مختلف و مورد نیاز مشتریان عزیز با بهترین کیفیت توسط تیم بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله اطلاعاتی به صورت اجمالی درباره ی این محصول برای افزایش اطلاعات و رفع ابهامات ارایه می شود پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

ابتدا لازم است بدانیم پلی اتیلن سبک چیست ؟

 

پلی اتیلن سبک LDPE اولین پلاستیکی بود که به صورت بسته بندی مورد استفاده تجاری قرار گرفت. تخمین زده شده است که در حدود 70 درصد از ان در کاربرد فیلم مورد استفاده قرار می گیرد.این مواد دارای انعطاف پذیری بالا و چگالی پایین می باشند و به لحاظ شکل ظاهری نیز بسیار شفاف هستند.

دیگر ویژگی مهم LDPE مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب می باشد. به لحاظ قیمتی نیز بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و نکته آن که قابلیت بازیافت نیز دارد.

 

روش تولید پلی اتیلن سبک بادی

 

در دنیای امروز که استفاده از انواع ترموپلاستیک ها رواج بسیاری پیدا کرده است در تولید بطری ها نیز از پلاستیک ها استفاده می شود. روش قالب گیری بادی از روش تولید شیشه ها الگوبرداری شده است. از این روش برای تولید ظروفی که توخالی هستند استفاده می شود.

 

صادرات پلی اتیلن سبک بادی

 

روش های قالب گیری بادی

 

سه روش اصلی برای قالب گیری بادی وجود دارد :

 

  • قالب گیری بادی تزریقی
  • قالب گیری اکستروژن بادی
  • قالب گیری بادی کشش تزریقی

 

قالب گیری بادی تزریقی

در این روش از ظریق یک نازل مواد پلاستیک ذوب شده وارد قالب بادی تزریقی می شود. سپس باد با فشار دمیده می شود و مواد ذوب شده به شکل قالب مورد نظر در می آید، پس از سرد شدن قالب قطعه ی مورد نظر از قالب جدا می شود.

 

قالب گیری اکستروژن بادی

مواد پلاستیک به شکل گرانولی وارد محفظه می شود و در محفظه ذوب می شود. پیچ درون محفظه مواد ذوب شده را به سمت قالب می راند و باد با فشار وارد قالب می شود مواد ذوب شده به شکل قالب در می آیند. پس از سرد شدن قالب قطعه از قالب جدا می شود.

 

قالب گیری کشش تزریقی

ابتدا ماده ای که به داخل قالب ریخته شده سرد می شود تا طرح اولیه شکل بگیرد و پس از آن به داخل قالب جدیدی منتقل می شود تا تحت کشش عمودی و افقی قرار بگیرد. پس از آن که طرح دلخواه شکل گرفت قطعه را از قالب جداسازی می کنند.

هدف از کشش عمودی و افقی بالا بردن استحکام و سختی ظروف تولید شده می باشد.

 

کاربرد پلی اتیلن سبک بادی

 

این مواد برای تولید قطعات تولید شده از روش قالب گیری بادی مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید و ساخت بطری های توخالی پلاستیکی مانند بطری های آب معدنی ، شوینده ها ، روغن های خوراکی ، روغن های خودرو استفاده می شود. برای ساخت و تولید ظروف نگه دارنده ی مواد دارویی  و تولید لوازم آشپزخانه نیز از آن ها استفاده می شود.

 

خرید پلی اتیلن سبک بادی

 

قیمت و خرید پلی اتیلن سبک بادی

 

این ترموپلاستیک پرمصرف و پرمتقاضی در پتروشیمی های مختلف با قیمت های مختلف تولید می شود و تغییرات در نرخ ارز و وجود تحریم ها بر قیمت پلی اتیلن سبک LDPE تاثیر به سزایی دارد. در راستای سهل کردن کار مشتریان تیم بازرگانی افشین کرمی بهترین مواد اولیه را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و صادرات پلی اتیلن سبک بادی با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما بوده و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

Rate this post