صادرات پلی اتیلن سبک تزریقی LDPE

صادرات پلی اتیلن سبک تزریقی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط تیم بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی پلی اتیلن های سبک گرید تزریق برای شما مطالبی را ارایه می دهیم تا اگر ابهام یا مشکلی برای شما وجود دارد با مطالعه ی این مطلب به شما کمک شود.

 

قبل از هر چیز لازم است بدانیم پلی اتیلن سبک چیست ؟

 

پلی اتیلن سبک low density polyethylene یک ترموپلاستیک با چگالی پایین است که در 1940 میلادی مورد استفاده ی تجاری در بسته بندی قرار گرفت. این پلاستیک پرکاربرد از مونومر اتیلن ساخته شده است و دارای ساختار بسیار منشعب کوتاه و بلند است.

اگر بخواهیم پلی اتیلن سبک را با پلی اتیلن سبک مقایسه کنیم میزان چگالی در LDPE بسیار پایین تر از HDPE است و همین موضوع موجب می شود تا نرمی بیشتر و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به پلی اتیلن سنگین داشته باشد. به لحاظ شفافیت نیز شفافیت بالاتری دارد.

 

صادرات پلی اتیلن سبک تزریقی

 

مزایا و معایب استفاده از LDPE

 

همان طور که می دانید استفاده از هر محصول مزایا و معایب خاص خود را داراست ، پلی اتیلن سبک نیز از این قاعده مستثنا نیست. مزیت استفاده از این پلاستیک در موارد مختلفی مانند انعطاف پذیری بالا ، مقاومت شیمیایی مناسب ، مقاومت دمایی بالا ، قابلیت بازیافت ، استحکام کششی پایین  و تولید راحت می توان مشاهده کرد. همچنین هزینه پایین تولید این مواد نیز از جمله ویژگی های خوب این محصول می باشد.

از معایب مورد توجه برای این پلاستیک هم مقاومت پایین در برابر اشعه فرابنفش ، مستعد پاره شدن و عدم توانایی کاربرد آن در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین است.

 

 

کاربرد پلی اتیلن سبک تزریقی

 

پلی اتیلن سبک تزریقی به دلیل ویژگی های خاص ، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری بالا یکی از مواد رایج مورد استفاده برای تولید انواع مصارف صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

LDPE های تزریقی در زمینه های مختلفی از جمله تولید لوله ، کیسه های پلاستیکی ، انواع بطری ها و ظروف کاربرد دارد.

 

 

گریدهای پرکاربرد پلی اتیلن سبک LDPE برای فرآیند تزریق

 

LDPE 1922

پلی اتیلن سبک تزریقی 1922 با شکل ظاهری گرانول شفاف و دارای ویژگی هایی از قبیل مقاومت ضربه ای بالا ، عایق الکتریکی است و در دسته گریدهای مناسب برای تماس با مواد غذایی قرار می گیرد. پتروشیمی تولید کننده 1922T ، شرکت پتروشیمی لاله  و آریاساسول می باشد.

 

Parselan ZB548R

این گرید تولید شده در شرکت پتروشیمی نوید زرشیمی دارای استحکام در برابر ضربه ی خوب ، فرآیند پذیری خوب ، جریان پذیری مناسب است و در تولیدات مختلفی از مبلمان و وسایل ورزشی تا اسباب بازی ها ظروف مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این مواد در طی فرآیند تزریق شکل پودری یا گرانولی از یک قیف مخصوص عبور داده و وارد وسیله ای به نام برل می شود.در این مرحله حرارت مورد نظر را به پلیمر وارد کرده تا به حالت نرمی برسد. پس از آن مواد نرم شده را از نازل عبور داده و وارد قالب تزریق سرد می شود.

 

قیمت پلی اتیلن سبک تزریقی و نحوه خرید

 

این ترموپلاستیک پرمصرف و پرمتقاضی در پتروشیمی های مختلف با قیمت های مختلف تولید می شود و تغییرات در نرخ ارز و وجود تحریم ها بر قیمت پلی اتیلن سبک LDPE تاثیر به سزایی دارد. در راستای سهل کردن کار مشتریان تیم بازرگانی افشین کرمی بهترین مواد اولیه را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و صادرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما بوده و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

Rate this post