صادرات نایلکس رکابی

شرکت Irplastics تولید کننده انواع نایلکس رکابی و نایلون چاپی با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تامین مواد پلیمری و محصولات پلاستیکی آماده عقد قرارداد در تناژ بالا و با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب به صادر کنندگان و خریداران می باشد.

صادرات نایلکس رکابی یکی از محصولات پلاستیکی پرکاربرد است که می تواند به ارز آوری و سودآوری منجر شود،  و علاوه بر آن پاسخگوی نیاز بازار در سطح بالایی نیز باشد. این محصول در انواع و ضخامت های مورد نیاز مشتریان توسط شرکت Irplastics ارائه می شود.

ویژگی های نایلکس رکابی

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا تولید محصولات پلاستیکی از جمله انواع نایلون و نایلکس مصرف گسترده ای را در سطح جامعه داشته باشد و نیاز عموم مردم را تا حد قابل توجهی رفع نماید.

نایلکس های رکابی در انواع و کیفیت های مختلف تولید می شوند.  مواد اولیه نایلکس رکابی اغلب از پلی اتیلن سنگین بوده که برای شفافیت بهتر و خاصیت ارتجاعی بیشتر از پلی اتیلن سبک نیز در آن استفاده می شود.

نایلکس های رکابی کاربردهای فراوانی در مکان های عمومی از جمله کارخانه ها،  فروشگاه ها،  بیمارستان ها و منازل و غیره دارند و به دلیل خاصیت ارتجاعی و شفافیت می توان از آنها برای قرار دادن وسایل و مواد غذایی و اقلام دیگر استفاده کرد.  زیرا که در ترکیبات آنها از هیچ گونه ماده مضر و سمی استفاده نشده است.

 

صادرات نایلکس رکابی

 

ویژگی های این محصول را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • مواد اولیه نایلکس ها از پلی اتیلن می باشد.
  • دارای شفافیت بالا ( در صورت استفاده از مواد اولیه نو و با کیفیت بالا )
  • تهیه شده از مواد نو و غیر بازیافتی
  • عدم بوی نامطبوع در نایلکس های شفاف
  • دارای قابلیت کشسانی و ارتجاعی مناسب جهت حمل اجسام با وزن بالا
  • دارای دستگیره دوخت شده با حرارت لحظه ای مناسب
  • مواد اولیه انواع نایلون و نایلکس

نایلکس رکابی سفید و شفاف

به طور کلی نایلکس های سفید رکابی در دو نوع سفید شفاف و سفید مات قابل تولید هستند که بسته به مواد اولیه آنها و کاربردی که دارند طرح دار و ساده بوده و در مراکز فروش و فروشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از انواع نایلکس ها که بسیار مرغوب و با کیفیت تولید می شود،  نایلکس رکابی سفید بوده که بسیار ساده و سبک و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این نایلکس قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر نایلون دارد و بسیار ساده و سبک می باشد. علت سفیدی رنگ این نایلکس به دلیل مواد اولیه مناسب و مرغوب در آن است.  این نایلکس از مواد بازیافتی تهیه نشده و دارای انعطاف پذیری و تحمل بار مناسبی نیز می باشد.

نوع دیگر نایلکس ها که بسیار پرکاربرد هستند و در مکان های عمومی و منازل بسیار از آنها استفاده می شود،  نایلکس های شفاف می باشند.  این نایلکس ها برای قرار گرفتن اقلام غذایی مناسب هستند و شفافیت بیشتری نسبت به نایلکس های سفید دارند. البته نوع دیگری از نایلکس های شفاف با ضخامت بیشتر برای قرار گرفتن و حمل وسایل سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرند.

نایلکس های شفاف از پلی اتیلن سنگین تهیه شده اند،  که در ترکیبات آنها نیز مقداری پلی اتیلن سبک نیز اضافه شده است.  به همین دلیل این محصولات خاصیت ارتجاعی و شفافیت بیشتری نسبت به سایر نایلکس ها دارند. این نایلکس ها همچنین در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

شرکت Irplastics یکی از مراکز صادراتی انواع متفاوت از نایلکس سفید و شفاف بوده که به صورت عمده و فله ای در اختبار مشتریان در داخل و خارج از کشور قرار می دهد،  که این نایلکس ها در سایزها و ضخامت های مختلف می باشند.  نایلکس های تهیه شده توسط شرکت Irplastics همچنین به خوبی تست شده تا هر گونه احتمال پارگی در آن کم شود. شما می توانید جهت خرید و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تیم بازرگانی Irplastics در ارتباط باشید.

گریدهای تشکیل دهنده نایلکس ها

همانطور که اشاره شد انواع نایلکس ها از مواد پلیمری پلی اتیلنی تشکیل شده اند.  پلی اتیلن ها دارای دو نوع سنگین و سبک هستند و برای تهیه انواع نایلکس ها با توجه به کاربرد آنها از دو گروه آنها استفاده می شود.

برای تولید انواع نایلون گریدهای مختلفی از انواع پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند که مهم ترین و اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • پلی اتیلن ۲۱۰۰TN۰۰ ( نوعی پلی اتیلن سبک برای تولید فیلم )
  • پلی اتیلن ۰۱۹۰ ( پلی اتیلن سبک، کاربرد؛  فیلم و نایلکس )
  • پلی اتیلن ۲۱۰۱TN پلی اتیلن سبک؛ کاربرد در تهیه نایلون )
  • پلی اتیلن ۲۴۲۰E ( پلی اتیلن سبک، کاربرد؛ فیلم و نایلون )
  • پلی اتیلن ۰۰۷۵ پلی اتیلن سبک، کاربرد؛  بسته بندی های غذایی و غیره )
  • پلی اتیلن ۲۲B۰۲ ( پلی اتیلن سبک خطی، کاربرد؛  فیلم در بسته بندی غذایی و صنعتی )
  • پلی اتیلن ۰۲۰۹KG ( پلی اتیلن سبک خطی، کاربرد؛  بسته بندی های غذای،  صنعتی و کشاورزی )
  • پلی اتیلن ۲۳۵F۶ ( پلی اتیلن سبک خطی، کاربرد؛  فیلم و نوار کشاورزی )
  • پلی اتیلن F۷۰۰۰ ( پلی اتیلن سنگین، کاربرد؛ کیسه فریزر،  کیسه زباله،  انواع نایلکس،  و غیره )
  • پلی اتیلن ۹۴۵۰F یا EX۵ ( پلی اتیلن سنگین، کاربرد؛  کیسه زباله،  کیسه فریزر،  و غیره )

نایلکس های تولید شده در شرکت Irplastics از مواد اولیه مرغوب و گرید F۷۰۰۰ می باشد که پلیمری مقاوم در برابر پارگی است و استحکام بالایی دارد.  همچنین مواد ldpa209aa به عنوان کمکی جهت کیفیت و مرغوبیت بیشتر آن شده و باعث کاهش ضایعات این محصول می شود.

همچنین مواد کمکی ldpa209aa در نایلکس ها در صرفه جویی هر چه بهتر انرژی و سایر مواد موثر بوده و موجب کاهش چشمگیر در بهای تمام شده محصول نهایی می گردد.

 

خرید نایلکس رکابی

 

ویژگی های پلی اتیلن F۷۰۰۰

این پلی اتیلن از مواد پلیمری بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد که از پلیمریزاسیون اتیلن حاصل می ٱید.  این ماده یک پلی اتیلن سنگین بوده که به صورت جامدی مومی و غیر فعال است.  کاربردهای این گرید به دلیل خواص ویژه و منحصر به فرد در تولید اغلب محصولات پلاستیکی از جمله ساخت دستکش های یکبار مصرف،  کیسه فریزر،  کیسه حمل مواد غذایی،  ساخت لوله و اتصالات،  تولید قطعات پلاستیکی و کیسه زباله و غیره می باشد.

این گرید دارای دانسیته و وزن مولکولی بالا است و استحکام کششی مناسبی نیز دارد.  گرید F۷۰۰۰ همچنین به دلیل مقاومت خوبی که در برابر عواملی چون ضربه،  رطوبت و اشعه UV دارد،  برای تولید و تهیه نایلکس مناسب تر بوده و می توان از آن برای تولید انواع کیسه های فریزر،  کیسه حمل مواد غذایی و غیره استفاده کرد.  زیرا قابلیت تماس با محصولات بهداشتی و خوراکی را نیز دارد و غیر سمی می باشد. این گرید را همچنین می توان در ضخامت های ۱۰ الی ۲۵ میکرون برای تولید فیلم نیز استفاده کرد.

تولید نایلکس چاپی

یکی دیگر از تولیدات شرکت Irplastics محصول نایلکس چاپی در طرح ساده و طرح دار است که به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می گردد.  این نایلکس به سفارش مشتری و با طرح دلخواه او بر نایلکس چاپ و تولید می شود.

برای صاحبان کسب و کار و فروشگاه ها که از نایلکس های رکابی استفاده می کنند،  استفاده از نایلکس های چاپی می تواند تبلیغی مناسب برای آنها باشد. زیرا هم مقرون به صرفه بوده و نیز به گستردگی و ارتقا کسب و کار خود کمک می کنند.

این نایلکس ها در ابعاد مختلفی سایز بندی می شوند و می توان به صورت سفارشی آنها را تولید و عرضه کرد.  قابلیت و امکان چاپ چند رنگ را دارند،  و به صورت دسته رکابی تولید می گردند. نایلکس های چاپی تولید شده در شرکت Irplastics دارای کیفیت مطلوب،  طراحی و چاپ زیبا و شفاف و پایدار هستند.  همچنین در تولید آنها از مواد درجه یک استفاده شده است.

شرکت Irplastics با تضمین در فرآیند دوخت و برش،  محصولی پایدار و با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت نایلکس چاپی و طرح سفارشی خود با کارشناسان فروش ما در این شرکت تماس بگیرید.

قیمت و خرید انواع نایلکس

بررسی بازار داخلی انواع نایلکس رکابی نشان می دهد،  که مراکز فروش آن بسیار پر رونق بوده و کسب و کارها و فروشگاه های زیادی نیاز به خرید این محصول دارند.  بنابراین با توجه به درخواست و سفارش مشتری و نیز کیفیت،  قیمت های نایلکس نیز متفاوت خواهد بود.

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی و مراکز فروش به صورت فله ای و کیلویی است که انواع نایلکس رکابی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه و به بهترین شکل پاسخگوی نیاز آنها می باشد.

صادرات نایلکس رکابی به طور گسترده

در حوزه صادرات،  می توان با عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک انواع نایلکس به توسعه و گسترش آن پرداخته و به ایجاد اشتغال و کارآفرینی اقدام کرد.  امروزه نیز با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات متنوع در میان سطح جامعه گسترده تر شده و نیاز مردم را به اقلام مصرفی بالا برده است.

صادرات نایلکس رکابی در انواع مختلف فرصتی را برای تجار و فعالان بازذگانی فراهم می آورد تا علاوه بر پاسخگو بودن نیاز جامعه بتوانند به پیشرفت کشور در حوزه اقتصادی کمک کنند،  و همچنین باعث ارز آوری شوند.  صادرات انواع نایلکس اغلب به کشورهای همسایه و حوزه خاورمیانه می باشد.

در این راستا شرکت Irplastics به علاقه مندان به حوزه صادرات نایلکس کمک می کند تا با خرید محصولی با کیفیت با قیمت مناسب بتوانند با کسب سود بیشتر، تجارت خود را رونق و ارتقا ببخشند.  همچنین از خدمات بعد از فروش این شرکت نیز بهره مند گردند .

شما تجار گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجارت و صادرات نایلکس و غیره با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

Rate this post