صادرات مواد LFI2130 به آفریقا

صادرات مواد LFI2130 به آفریقا به عنوان یکی از پلی اتیلن های سبک در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره مواد  LDPE LFI2130 اطلاعاتی را ارایه خواهیم داد.در ابتدا لازم است تا درباره ی پلی اتیلن ها بیشتر بدانیم و با این ترموپلاستیک پرمصرف بیشتر آشنا شویم.

 

پلی اتیلن و انواع آن

پلی اتیلن پرمصرف ترین پلیمر در سطح جهان شناخته شده است و بیش از 100 میلیون تن پلاستیک در سرتاسر جهان از این ماده ساخته می شود. پلی اتیلن در گریدهای بسیار متنوعی با کاربردهای بسیار متنوع در حیطه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، شاید بتوان گفت به دلیل شاخصه های ویژه ای که دارد و از تنوع بالایی برخوردار است ، این پلیمر را به پرمصرف ترین پلیمر در سطح جهان تبدیل کرده است.

پلی اتیلن ها را بر حسب میزان چگالی به گریدهای مختلف با زیر شاخه های متفاوت تقسیم بندی کرده اند. پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE ، پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن با دانسیته متوسط MDPE ، پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا UHMW PE

 

صادرات مواد LFI2130 به آفریقا

 

ویژگی های انواع پلی اتیلن ها

 

  • پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

این مواد چگالی پایینی نسبت به بقیه انواع پلی اتیلن ها دارند و در زمانی مورد کاربرد قرار می گیرند که میزان چگالی پایین ، مقاومت و سفتی بالا و انعطاف پذیری بالا از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از کاربردهای مهمی که برای LLDPE می توان بیان کرد در زمینه تولید فیلم های ریخته گری ، بسته بندی مواد غذایی و فیلم بادی می باشد.

به عنوان مثال گرید 38504  ، برای قالب گیری تزریقی و چرخشی ، گرید 22501 برای کاربرد فیلم های بادی ، گرید 0220AA برای تولید فیلم های کششی و فیلم های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • پلی اتیلن سبک LDPE

طرز قرار گیری شاخه های جانبی در این مواد به صورت بسیار نامنظم است و تعداد شاخه های بیشتر و بلندتری را دارند. این مواد نیز از میزان چگالی و بلورینگی پایینی برخوردار هستند که داشتن همین ویژگی موجب انعطاف پذیری بسیار بالای آن می شود. از کاربردهای مهمی که برای LDPE می توان ذکر نمود در زمینه تولید فیلم های پلیمری ، ورقه های پلیمری و بسته بندی ها می باشد.

از جمله گریدهای مربوط به این دسته از پلی اتیلن ها LF0200 برای تولید کیسه های پلاستیک و صنایع بسته بندی ، 2420H برای تولید فیلم های بادی 1922T برای تولید اسباب بازی کودکان و لوازم های خانگی می باشند.

 

  • پلی اتیلن سنگین HDPE

تعداد شاخه ها در این دسته از پلی اتیلن ها کم است و میزان بلورینگی و چگالی بالا می باشد. چگالی اندازه گیری شده برای این دسته بین 0.94 تا 0.97 ذکر شده است که با توجه به وزن مولکولی که هر گرید دارد کاربردهای مختلفی برای آنها قرار داده شده است. گریدهایی از این دسته که دارای وزن مولکولی بسیار بالاتری هستند برای تولید لوله های پلی اتیلنی و گریدهای دارای وزن مولکولی پایین تر برای فرآیند تزریق و گریدهایی که دارای وزن مولکولی سنگین بین این دو طیف هستند برای تولید ظروف بادی و فیلم های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله گریدهای مربوط به این دسته 3840UA  برای تولید ظروف پلاستیکی و قالب گیری چرخشی ، F7000 برای تولید فیلم های با ضخامت کم و نازک ، 52518 برای تولید ظروف پلاستیکی حاصل از قالبگیری تزریقی می باشند.

 

ویژگی های گرید LFI2130

LFI2130 در دسته ی پلی اتیلن های سبک LDPE ها قرار می گیرد پس همان طور که در قسمت قبلی توضیح دادیم از میزان چگالی پایینی برخوردار است. چقرمگی فوق العاده ، قابلیت انقباض و کشش مناسب از جمله ویژگی های این مواد می باشد. این مواد فاقد لغزش و افزودنی های ضد بلوک می باشند و فرآیند استفاده شده در این مواد دمشی می باشد.

 

صادرات مواد LFI2130 به آفریقا

 

کاربرد مواد LDPE LFI2130

این مواد برای تولید فیلم های با کاربری سنگین و عمومی کاربرد دارد، هم چنین برای تولید فیلم های بسته بندی ، گونی های صنعتی ، هودهای شرینک ، کیسه های پلاستیکی و آستر از این مواد بهره گرفته می شود. استفاده از این پلی اتیلن سبک برای اکستروژن فیلم دمیده توصیه می گردد.

 

قیمت و خرید مواد  LFI2130

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سبک LFI2130 پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت این مواد باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

 

نحوه صادرات مواد LFI2130 به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید و صادرات با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post