صادرات مواد پلی اتیلن LLDPE 235F6

صادرات مواد LLDPE 235F6 به عنوان یکی از پلی اتیلن های سبک خطی تولید شرکت پتروشیمی جم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی این گرید و نحوه صادرات آن اطلاعاتی به صورت اجمالی به خوانندگان ارایه می شود.

پلی اتیلن سبک خطی 235F6

این گرید از جمله گریدهایی است که برای تولید فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. 235F6 با MFI معادل 0 / 6 برای تولید فیلم های چند لایه و تک لایه مورد استفاده قرار می گیرد.

این گرید که با استفاده از فرآیندهای گازی تولید می شود نسبت به پلی اتیلن سبک به لحاظ مکانیکی کارکرد بالاتری دارد. در فرآیند تولید فیلم ها اگر مقداری از پلی اتیلن سبک خطی را به پلی اتیلن سبک اضافه نماییم ، فیلم تولید شده میزان استحکام و مقاومت کششی بالاتری را خواهد داشت.

ویژگی های LLDPE 235F6

این گرید با MFI معادل 0 / 6   از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و پارگی برخوردار است که این ویژگی به همان ویژگی مقاومت مکانیکی بالای این محصول بر می گردد.

زمانی که از این محصول در ترکیب با پلی اتیلن های سبک استفاده می شود می توان عرض و ضخامت بالاتری را برای فیلم تولید شده داشته باشیم.

دوخت پذیری خوب از ویژگی های دیگر این مواد می باشد.

کاربرد مواد 235F6 جم

همان طور که گفته شد این مواد برای تولید فیلم ها کاربرد دارند. این فیلم ها شامل فیلم های عریض کشاورزی ، فیلم های بسته بندی صنعتی ، فیلم های سه لایه ، فیلم های تک لایه ، نوارهای آبیاری و بسته بندی های منجمد می باشد.

لازم به ذکر است که از این محصول در دسته ی گریدهای در تماس با محصولات غذایی قرار می گیرد.

شرایط نگه داری

به منظور نگه داری از مواد 235F6 محل نگه داری باید مکانی خشک ، به دور از تابش مستقیم آفتاب و گرما باشد. در دمای بالاتر از 50 درجه رنگ این محصول تغییر و همچنین کیفیت آن رو به کاهش می گذارد.

خدمات بازرگانی کرمی

صادرات مواد LLDPE 235F6

تامین و فروش مواد 235F6

جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی نحوه صادرات و قیمت به روز این پلی اتیلن سبک خطی با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *