صادرات مواد LIM1922 به آفریقا

صادرات مواد LIM1922 به آفریقا  به عنوان یکی از پلی اتیلن های سبک در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله با ارایه اطلاعاتی درباره گرید LIM1922 ما همراه باشید. ابتدا لازم است پلی اتیلن، این ترموپلاستیک پر مصرف را شرح دهیم.

 

پلی اتیلن و انواع آن

پلی اتیلن با نام اختصاری PE یکی از پلیمرهای پرکاربرد و پرمصرف است که به دلیل تنوع موجود در آن و ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد در صنایع و کاربردهای گوناگون در سرتاسر جهان استفاده می شود. این پلیمر که پرمصرف ترین پلیمر در سطح جهان است بر گروه های مختلفی تقسیم بندی می شود. تقسیم بندی ذکر شده در این مقاله بر حسب میزان چگالی در بین پلی اتیلن هاست بدین معنی که بر حسب میزان چگالی در هر گرید ، در گروه خاصی قرار داده می شود.

 

  • پلی اتیلن MDPE

این پلی اتیلن ترکیبی از پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE است و میزان وزن مولکولی متوسطی را داراست. کاربردی که برای آن ذکر شده است در زمینه تولید و ساخت لوله و اتصالات گازی و فیلم های بسته بندی می باشد.

 

  • پلی اتیلن UHMWPE

این پلیمر وزن مولکولی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن خواصی نظیر طول عمر و دوام بالا و سازگاری خوب با بدن انسان برای تولید مفاصل استخوانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت در برابر ضربه بالا و میزان ضریب اصطکاک کم از جمله ویژگی های این PE می باشد.

 

  • پلی اتیلن سنگین HDPE

این دسته دارای میزان چگالی بالا بین  0.94 تا 0.97 می باشد و وزن مولکولی بسیار بالایی را نیز دارا هستند. البته گریدهایی در این دسته که دارای وزن مولکولی حداکثری هستند جهت تولید لوله های پلی اتیلنی مورد کاربرد قرار می گیرند و گریدهایی که دارای وزن مولکولی حداقلی هستند در فرآیند تزریق کاربرد دارند. گریدهایی که بین حداکثر و حداقل وزن مولکولی قرار می گیرند جهت تولید ظروف بادی و فیلم های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله گریدهای مربوط به این دسته BL3 جهت قالب گیری بادی ، بطری نوشیدنی و ظروف پلاستیکی کوچک ، گرید EX5 برای تولید کیسه های پلاستیکی جهت حمل و نقل و اکستروژن فیلم می باشند.

  • پلی اتیلن سبک LDPE

میزان چگالی در این مواد پایین و بلورینگی نیز پایین می باشد که این مهم موجب می شود تا انعطاف پذیری قابل قبولی به گریدهای این دسته داده شود. کاربردی که این دسته از PE ها دارند عمدتا در زمینه ورقه ها و فیلم های پلیمری و همچنین در زمینه بسته بندی می باشد.

از جمله گریدهای مربوط به این دسته LF0200   ، 2420H  ، 1922T می باشد.

 

 

صادرات مواد LIM1922 به آفریقا

 

 

  • پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

به نسبت دیگر انواع پلی اتیلن ها این نوع یعنی نوع خطی آن چگالی پایین تری را دارا هستند و بیشتر در زمینه تولید فیلم بادی ، بسته بندی و فیلم های ریخته گری کاربرد پیدا کرده است. میزان مقاومت بالا ، سفتی بالا از جمله ویژگی های این مواد می باشد.

از جمله گریدهای مربوط به این دسته 22402 برای تولید فیلم بادی ، فیلم شرینک و کیسه های بسته بندی ، گرید 0220KJ برای تولید بسته های حمل و نقل و کیسه های بسته بندی و گرید 0209AA برای تولید فیلم های کششی و آسترهای کشاورزی می باشد.

گرید LIM1922 ، ویژگی ها و کاربرد

پلی اتیلن LIM1922 از جمله پلی اتیلن های سبک است در نتیجه چگالی کمی دارد و ترکیبی منحصر به فرد از توانایی فرآیند، انعطاف پذیری و چقرمگی را ارائه می دهد. LIM1922 تحت فناوری مجوز SABTEC تولید شده است.این گرید برای کاربردهایی توسعه یافته است که به تعادل خوبی بین خواص جریان و خواص مکانیکی نیاز دارند.

کاربردی که برای مواد LIM1922 ذکر می شود در زمینه محصولات قالب گیری تزریقی (اسباب بازی، کلاهک، لوازم خانگی و غیره)، رزین پایه برای مستربچ می باشد. ویژگی های پلی اتیلن سبک LIM1922 چقرمگی خوب، قابلیت پردازش آسان، تولید محصولات قالب‌گیری تزریقی انعطاف‌پذیر می باشد.

قیمت و خرید مواد LIM1922

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سبک  LIM1922 پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت LIM1922 باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

نحوه صادرات مواد LIM1922 به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید LIM1922 و صادرات آن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post