صادرات مواد LFI2185 به آفریقا

صادرات مواد LFI2185 به آفریقا به عنوان یکی از پلی اتیلن های سبک در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله با ارایه اطلاعاتی درباره LDPE LFI2130 با ما همراه باشید. ابتدا لازم است پلی اتیلن سبک این ترموپلاستیک پر مصرف را شرح دهیم.

 

پلی اتیلن سبک LDPE

پلی اتیلن سبک یکی از انواع پلی اتیلن هاست که دارای میزان چگالی پایینی می باشد.ساختاری متغیر و کریستالی دارد و میزان وزن پایین و به لحاظ کیفیتی با دوام می باشد. پلی اتیلن سبک به دو دسته ی پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سبک خطی LLDPE تقسیم بندی می شود. هر یک از انواع پلی اتیلن ها دارای خواص ، ساختار و کاربردهای مخصوص خود هستند.

LDPE از جمله پلاستیک های غیر سمی و بی خطر است و به لحاظ میزان هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و انعطاف پذیری مناسبی نیز دارد. این پلیمر پر مصرف در صنایع ساختمانی نیز مورد مصرف قرار می گیرد، برای تولید لوله و اتصالات، لوله های آب و شیلنگ از این مواد استفاده می شود.

وزن کم این مواد آن را برای ساخت انواع بسته بندی ها مناسب ساخته است و همچنین به دلیل سمی نبودن این مواد در دماهای بالا استفاده از این مواد در تولید ظروف و بسته بندی مواد غذایی و صنایع دارویی به صورت گسترده ای رواج دارد.

 

قیمت LFI2185

فرآیند تولید پی اتیلن سبک

برای تولید این پلیمر ابتدا پراکسیدهای آلی جهت شروع و کنترل دمای واکنش مورد استفاده قرار می گیرند. برای واکنش پلیمریزاسیون پس از رقیق سازی آغازگر مناسب با یک حلال در نقاط مشخصی از راکتور تزریق می شود. اتیلن ، آغازگر و در صورت امکان کومونومرهایی مانند اتیل وینیل استات، ان بوتیل اکریلات به عنوان خوراک به واحد تولیدی وارد می شوند و به وسیله کمپرسور بوستر، پرایمری و همچنین هایپر تا فشار 2400 بار فشرده می شوند و در مرحله بعد به راکتور اتوکلاو وارد می شوند.

خواص و ویژگی های پلیمر مانند شاخص ذوب شدن ،چگالی،توزیع وزن مولکولی توسط اغازگر،فشار،توزیع دمایی و مقادیر کوپلیمر تعیین می شود. بعد از اختلاط مواد و واکنش آنها با یکدیگر در راکتور اتیلن اضافی وارد چرخه بازیابی می شود و دوباره به جریان ورودی راکتور متصل می شود.

پلیمر ذوب شده با افزودنی ها ترکیب شده و در نهایت به اکسترودر وارد می شود و پس از آن محصول نهایی به قسمت بسته بندی و نگه داری وارد می شود.

 

مواد LFI2185 ، ویژگی ها و کاربرد

گرید LFI2185 یک پلی اتیلن سبک با چگالی کم ، چقرمگی خوب و خواص جمع شدگی دو محوری خوب می باشد. این مواد فاقد هرگونه افزودنی ضد لغزش و ضد بلوک هستند. این مواد قدرت ذوب خوب است و تحت لیسانس فناوری SABTEC تولید شده است.

کاربردی که برای گرید LFI2185 در نظر گرفته شده است برای تولید فیلم کوچک نازک ، فیلم و کیسه بسته بندی نازک ، اکستروژن فیلم دمیده و بسیار مناسب برای تولید لایه نازک شرینک می باشد. مواد افزودنی این مواد تنها آنتی اکسیدان می باشد

 

قیمت و خرید مواد LFI2185

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سبک  LFI2185 پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. همان طور که می دانید قیمت مواد پلیمری با توجه به عوامل مختلف داخلی و خارجی در حال تغییر است از این رو برای اطلاع از قیمت LFI2185 باید استعلام به روز آن را از همکاران ما بخواهید.

 

نحوه صادرات مواد  LFI2185 به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید LFI2185 و صادرات آن با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post