صادرات مواد LFI2047A به آفریقا

صادرات مواد LFI2047A به آفریقا

صادرات مواد LFI2047A به آفریقا به عنوان یکی از پلی اتیلن های سبک در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ویژگی ها و کاربرد و نحوه صادرات گرید LFI2047A توضیحاتی را ارایه خواهیم داد پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

گرید LFI2047A ویژگی ها و کاربرد

این مواد در گروه پلی اتیلن های سبک LDPE قرار می گیرند پس بنابراین به لحاظ میزان چگالی در دسته ی پلی اتیلن های با چگالی کم قرار می گیرند. به طور کلی این دسته از پلی اتیلن ها به دلیل آن که زنجیره های آنها توانایی پیوند برقرار کردن درست را ندارند ، از نیروی بین مولکولی پایینی برخوردارند و در نتیجه میزان استحکام کششی پایین تری را نیز دارا هستند و این گرید نیز چون در این دسته قرار گرفته است از این قاعده مستثنا نیست.

شکل ساختاری پلی اتیلن های سبک به صورت زنجیری و شاخه دار می باشد ، توانایی برداشت و به کارگیری مناسب ، پردازش پذیری بالا و میزان سفتی قابل قبول از جمله ویژگی های گرید LFI2047A می باشد. دیگر ویژگی که می توان به آن اشاره کرد مقاومت خوب در برابر اصطکاک ، خواص نوری خوب ، تمایل به انسداد کم می باشد.

پلی اتیلن سبک LFI2047A در دسته پلیمرهای مناسب جهت تماس با غذا و قابل استفاده در صنایع دارویی قرار می گیرد. این محصول دارای میزان متوسطی از آنتی بلاک و اروکامید می باشد و خاصیت عدم چسبندگی و میزان پایین مصرف انرژی از ویژگی های دیگر آن می باشد.

کاربرد مواد LFI2047A در زمینه تولید کیسه زیپ ، کیسه خشکشویی ، فیلم ، فیلم سبک و کیسه های شفاف مورد استفاده قرار می گیرد. روش پردازش به صورت فیلم دمیده شده است.

 

صادرات مواد LFI2047A به آفریقا

 

فرآیند تولید پلی اتیلن سبک

برای تولید این پلیمر ابتدا پراکسیدهای آلی جهت شروع و کنترل دمای واکنش مورد استفاده قرار می گیرند. برای واکنش پلیمریزاسیون پس از رقیق سازی آغازگر مناسب با یک حلال در نقاط مشخصی از راکتور تزریق می شود. اتیلن ، آغازگر و در صورت امکان کومونومرهایی مانند اتیل وینیل استات، ان بوتیل اکریلات به عنوان خوراک به واحد تولیدی وارد می شوند و به وسیله کمپرسور بوستر، پرایمری و همچنین هایپر تا فشار 2400 بار فشرده می شوند و در مرحله بعد به راکتور اتوکلاو وارد می شوند.

خواص و ویژگی های پلیمر مانند شاخص ذوب شدن ،چگالی،توزیع وزن مولکولی توسط اغازگر،فشار،توزیع دمایی و مقادیر کوپلیمر تعیین می شود. بعد از اختلاط مواد و واکنش آنها با یکدیگر در راکتور اتیلن اضافی وارد چرخه بازیابی می شود و دوباره به جریان ورودی راکتور متصل می شود.

پلیمر ذوب شده با افزودنی ها ترکیب شده و در نهایت به اکسترودر وارد می شود و پس از آن محصول نهایی به قسمت بسته بندی و نگه داری وارد می شود.

قیمت و خرید گرید LFI2047A

بازرگانی کرمی مواد LFI2047A را با کیفیت درجه یک و با مناسب ترین قیمت در بازار به مشتریان ارایه می دهد. با توجه به نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات در قیمت ها مشتریان گرامی می توانند قیمت LFI2047A به صورت به روز شده را از همکاران ما در بخش فروش استعلام گرفته و از راهنمایی و مشاوره ما بهره مند شوند.

صادرات گسترده گرید LFI2047A

یکی از محصولات پرکاربرد و دارای ویژگی های منحصر به فرد در بین پلی اتیلن های سبک مواد LFI2047A می باشد. شرکت Irplastics در تلاش است تا در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این گرید را برای مشتریان در بازار فراهم نماید.

تعرفه گمرکی پلی اتیلن خطی LLDPE گرید فیلم 39011031 می باشد.

شما می توانید جهت همکاری و  کسب اطلاعات بیشتر درخصوص صادرات گرید LFI2047A با شماره های مندرج در سایت Irplastics.com تماس بگیرید.

 

Rate this post