صادرات مواد LFI2125A به آفریقا

صادرات مواد LFI2125A به آفریقا در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره پلی اتیلن سبک LFI2125A اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارایه خواهیم داد.

 

ویژگی پلی اتیلن LFI2125A

LFI2125A یک پلی اتیلن با چگالی پایین و چقرمگی خوب است که ساختار ساده ای دارد و در حین پردازش دارای مصرف انرژی پایین می باشد. خواص نوری بسیار خوب ، میزان کشش عالی و سطح COF کافی نیز دیگر ویژگی های این گرید می باشد.LFI2125A تحت فناوری مجوز SABTEC تولید می شود. این مواد قابلیت تبدیل با سرعت بالا بدون چسبندگی را دارند و فرم گلوله ای دارند.

همان طور که می دانید پلی اتیلن از ترموپلاستیک های پرکاربرد و پرمصرف در سرتاسر جهان است و بر حسب چگالی تقسیم بندی می شود. پلی اتیلن های با چگالی بالا پلی اتیلن سنگین HDPE ، پلی اتیلن های با چگالی پایین LDPE نام گذاری می شوند. مواد LFI2125A نیز در دسته LDPE ها قرار می گیرند.

میزان مقاومت بالا در برابر رطوبت در پلی اتیلن های سبک موجب می شود تا این مواد برای ساخت ظروف پلاستیکی مناسب باشند.

 

صادرات مواد LFI2125A به آفریقا

 

کاربرد مواد LFI2125A

این مواد در زمینه تولید اکستروژن فیلم دمیده ، فیلم بسته بندی مواد غذایی و کالا و فیلم لمینیت عمومی کاربرد دارد. پلی اتیلن سبک در دمای 40 تا 90 درجه سانتی گراد شکل ظاهری خود را حفظ می کند و به دلیل همین ویژگی برای ساخت بسته بندی ها مناسب است.

تولید پلی اتیلن سبک به سرمایه و هزینه کمی احتیاج دارد و به راحتی می توان تولید بسیار بالا از آن را داشت، از طرفی هم قابلیت بازیافت دارد و انتخابی مقرون به صرفه برای ساخت محصولات مختلف می باشد.

 

قیمت و خرید مواد LFI2125A

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سبک LFI2125A پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.

 

نحوه صادرات مواد LFI2125A به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post