صادرات مواد LFI2119 به آفریقا

صادرات مواد LFI2119 به آفریقا در پالت های 1.375 تنی ، به صورت بسته بندی های پلاستیکی و وزن هر کیسه 25*55  کیلوگرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره پلی اتیلن سبک LFI2119 اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارایه خواهیم داد.

 

پلی اتیلن سبک LFI2119

گرید LFI2119 یک پلی اتیلن سبک گرید فیلم است که به لحاظ میزان چگالی دارای چگالی پایین است و از خواص نوری عالی برخوردار است. مواد LFI2119 مانند دیگر پلی اتیلن های سبک دارای انعطاف پذیری مناسب و مقاومت شیمیایی بالا می باشند. ویژگی دیگری که برای این مواد می توان ذکر کرد قابلیت کششی بسیار خوب است.

به لحاظ میزان هزینه نیز از جمله پلیمر های کم هزینه محسوب می شود. مقاومت مناسب در برابر سایش ، چقرمگی خوب نیز دیگر ویژگی های این گرید می باشند.

کاربرد مواد LFI2119

این گرید به طور کلی گرید فیلم می باشد و برای تولید فیلم های بسته بندی فیلم لمینت و فیلم عمومی استفاده می شود. دیگر کاربرد آن اکستروژن فیلم دمیده می باشد. پلی اتیلن سبک LFI2119 در دسته گریدهای در تماس دارو و مواد غذایی قرار می گیرد.

کاربردهایی که برای مواد پلی اتیلنی وجود دارد گستره ی بسیار وسیعی دارد و فقط به حوزه های خاصی محدود نمی شود. LDPE LFI2119 توسط شرکت پتروشیمی آریاساسول تولید و عرضه می گردد.

 

صادرات گرید LFI2119 به آفریقا

 

پلی اتیلن سبک چیست ؟ ویژگی ها و کاربرد

به طور کلی پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین ترموپلاستیک ها در جهان است که در گستره ی وسیعی از وسایل اسباب بازی کودکان گرفته تا صنایع بزرگ وجود دارد. پلی اتیلن با میزان چگالی کم پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن با چگالی بالا پلی اتیلن سنگین نام گذاری شده است.

پلی اتیلن سبک پلاستیکی شفاف است که می توان به صورت رنگی شده نیز از آن استفاده کرد. مقاومت شیمیایی و انعطاف پذیری بالا دو ویژگی مهم این مواد است. دیگر ویژگی LDPE خاصیت ضد آب بودن آن است. وزن مواد اولیه پایین است و برای تولید محصولات مواد کم هزینه ای هستند و در زمان عملیات قالب گیری میزان سرعت تزریق بالا و سریع است.

در محصولات و بسته بندی های نایلونی از پلی اتیلن سبک استفاده می شود ، کاربرد پلی اتیلن ها در صنایع و بخش های مختلف به حدی گسترش یافته است که شاید بتوان گفت بدون این مواد بسیاری از صنایع قادر به کار نیستند.

کاربردهایی که برای پلی اتیلن های سبک وجود دارد در زمینه تولید فیلم های پلاستیکی ، بسته بندی ها ، بسته بندی مواد غذایی ، کیسه ها ، مواد بسته بندی انعطاف پذیر می باشد. هم چنین در تولید قطعات قالب تزریق نیز کاربرد دارد.

 

قیمت و خرید مواد LFI2119

شرکت تولید کننده پلی اتیلن سبک LFI2119 پتروشیمی آریاساسول می باشد. با توجه به کاربردهای زیادی که برای این محصول ذکر شد ، بازرگانی کرمی با توجه به میزان حجم سفارش مشتری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.

 

نحوه صادرات مواد LFI2119 به آفریقا

این گرید به صورت بسته بندی پلاستیکی به وزن هر کیسه 25*55 کیلوگرم ، پالت های 1.375 تنی با نحوه پرداخت 30% در ابتدا و 70% در مقابل اسناد به آفریقا صادر می گردد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post