صادرات پلی اتیلن سبک LF0200

صادرات پلی اتیلن سبک LF0200 یا مواد LF0200 به عنوان یکی از گریدهای صادراتی توسط گروه بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی این پلی اتیلن سبک اطلاعاتی را برای رفع هر گونه ابهام از مشتریان گرامی در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا لازم است درباره ی پلی اتیلن ها به صورت عمومی و پلی اتیلن های سبک به خصوص بیشتر بدانیم.

 

انواع پلی اتیلن PE

پلی اتیلن ها از جمله پرکاربردترین و پرمصرف ترین مواد پلاستیک در سرتاسر جهان محسوب می شوند که در گستره ی وسیعی از موارد کاربرد دارند. اتیلن در دسته هیدروکربن های گازی قرار می گیرد و اتان نیز از عناصر اصلی گاز طبیعی می باشد.

پلی اتیلن ها بر حسب مهم ترین خاصیت آنها یعنی میزان چگالی به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود

  • پلی اتیلن سبک خطی LLDPE
  • پلی اتیلن سبک LDPE
  • پلی اتیلن سنگین HDPE
  • پلی اتیلن متوسط یا نیمه سنگین MDPE
  • پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا HMWPE

 

صادرات مواد LF0200

 

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

این نوع از پلی اتیلن چقرمگی بالایی دارد و میزان مقاومت کششی ، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر سوراخ شدگی بالاتری نسبت به پلی اتیلن سبک دارد. از آن برای تولید محصولاتی مانند فیلم های پلاستیکی استفاده می شود. مزیتی که LLDPE دارد آن است که در شرایط پلیمریزاسیون میزان انرژی پایین تری مصرف می کند. این گروه دارای کمترین میزان چگالی می باشند.

 

پلی اتیلن سبک LDPE

یکی دیگر از پلی اتیلن هاست که میزان چگالی بیشتری از نوع خطی آن دارد و ساختاری شاخه ای دارد. این ماده به لحاظ انعطاف پذیری میزان انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و فرآیند پذیری بسیار خوبی را نیز داراست. داشتن گرانروی کم و دیگر شاخصه های ذکر شده موجب شده است تا این گروه برای تولید فیلم دمشی مناسب باشند.

 

پلی اتیلن سنگین HDPE

این گروه از پلی اتیلن ها دارای دانسیته بالا هستند و نسبت به دو نوع قبلی چگالی بالاتری دارند. استحکام کششی بالا ، سفتی بالا ، بلورینگی زیاد از جمله ویژگی های آن است. به دلیل خواص مکانیکی خوب برای تولید محصولاتی مانند مواد ورقه ای در داخل مخزن ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه فیلم ، ساخت ظروف نگهدارنده مواد غذایی و ساخت لوله های انتقال آب  فاضلاب نیز کاربرد دارد.

 

پلی اتیلن متوسط یا نیمه سنگین MDPE

این گروه از پلی اتیلن ها دارای مقاومت تنشی بیشتری از پلی اتیلن های سنگین هستند و میزان مقاومت شیمی بسیار بالایی را داراست. کاربرد آن بیشتر در لوله های گاز و اتصالات ، درب بطری ها و بسته بندی است.

 

پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا HMWPE

این گروه از پلی اتیلن ها در زمانی که مقاومت در برابر سایش مهم است مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیندپذیری نیز در این گروه دشوار است. از جمله ویژگی های آن مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر ضربه ، سختی بالا و شکست فشاری بالا می باشد.

 

تا این قسمت درباره ی پلی اتیلن ها به صورت کلی اطلاعاتی گفته شد. در قسمت بعدی مقاله درباره ی پلی اتیلن سبک LF0200 ، ویژگی ها و کاربردهای آن خواهیم خواند.

 

پلی اتیلن سبک LF0200 – ویژگی ها

LF0200 یک فیلم پلی اتیلنی با انعطلاف پذیری خوب ، وزن مولکولی بالا و چگالی پایین است. این گرید دارای پایداری ابعادی خوب ، مقاومت بالا در برابر پارگی و شکستگی ، حاوی آنتی اکسیدان ، سفتی بالا ، استحکام کششی بالا و خواص مکانیکی بسیار خوبی می باشد.

مواد LF0200 در فرآیندهای فیلم دمشی و قالب گیری تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مواد LF0200

 

کاربرد مواد LF0200

مواد LF0200 جهت تولید کیسه های عمومی ، بسته بندی قطعات مکانیکی فیلم صنعتی ، کیسه های حمل بطری های بزرگ ، عایق کابل های برق کم کشش و قالب گیری تزریقی صنعتی ، روکش سیم و کابل و فیلم های بسته بندی مواد غذایی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.این گرید توسط پتروشیمی بندر امام تولید می شود.

 

قیمت و خرید پلی اتیلن سبک LF0200

پلی اتیلن سبک LF0200 از جمله گریدهای صادراتی است که به کشورهای مختلفی صادر می شود، بازرگانی کرمی نیز با سال های تجربه و فعالیت در زمینه مواد پلاستیک و پلیمر و آشنایی با وضعیت بازار در تلاش است تا بهترین مواد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

بنابراین چنانچه قصد خرید یا صادرات مواد LF0200 را دارید یا جهت استعلام قیمت می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید پلی اتیلن سبک  LF0200می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از خدمات و مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

Rate this post