صادرات مواد 5110 به روسیه

مواد 5110 یکی از پلی اتیلن های مهم و پر مصرف است و برای صادرات هر پلیمر لازم است درباره آن پلیمر و مقصد صادراتی مورد نظر اطلاعات لازم را کسب نمود ، در واقع دانستن چنین مواردی بسیار ضروری و مهم است چرا که به نتیجه نهایی صادرات کمک شایانی می کند.

بنابراین برای صادرات مواد 5110 به روسیه باید درباره این مقصد صادراتی بکر و دارای پتانسیل بالا اطلاعات مفید و کارآمدی کسب کرد و هم چنین درباره پلی اتیلن سنگین 5110 ، ویژگی ها و کاربردهای آن دانش کافی داشت. بر همین اساس در این مقاله می خواهیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم و بهترین بازرگانی ارائه دهنده خدمات صادرات مواد پلیمری به روسیه را به شما معرفی کنیم. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

در این مقاله قصد داریم تا شرحی را درباره ی کاربردهای HDPE 5110 به عنوان یکی از پلی اتیلن های مهم ارائه دهیم. به طور کلی و به صورت رایج پلی اتیلن های در سه دسته ی اصلی پلی اتیلن سبک ، پلی اتین سنگین و پلی اتیلن سبک خطی دسته بندی می شوند. مواد 5110 در دسته گریدهای پلی اتیلن سنگین قرار می گیرد که چگالی بالاتری را نسبت به دیگر انواع آن داراست. این مواد برای تولید فیلم های نازک تولید و طراحی شده است.

 

ویژگی های مهم تجارت با روسیه

روسیه بزرگترین کشور جهان به لحاظ وسعت است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی از آسیای شمالی تا اروپای شرقی ادامه پیدا کرده است و به لحاظ آماری نیز این کشور بیست و یکمین کشور واردکننده کالاها در جهان محسوب می شود. اگر نگاهی کوتاه به ظرفیت های خالی یا بالقوه صادراتی در کشور روسیه بندازیم بخش پلاستیک و لاستیک یکی از بهترین بخش ها برای صادرات مواد پلیمری محسوب می شود که به علت عدم دانش کافی درباره بازار روسیه مورد غفلت واقع شده است.

روسیه به لحاظ اقتصادی بسیار بزرگ است و بازار این کشور توان بالقوه زیادی برای صادرات انواع کالاها علی الخصوص مواد پلیمری مانند صادرات مواد 5110 را دارد. ما به عنوان کشوری که در همسایگی روسیه قرار دارد می توانیم ظرفیت های موجود در این کشور را شناسایی کرده و کالاهای خود را صادر نماییم.

 

باید توجه داشت که با توجه به جنگ اوکراین و تحریم هایی که برای روسیه به دنیال داشت محدودیت های تجاری اقتصای نیز اعمال شد که همین محدودیت ها ظرفیت بیشتری را برای ما ایجاد می کند تا در قدم نخست نیازهای این بازار مهم را شناسایی کرده و محصولات درجه یک خود را به این کشور صادر کنیم. در این زمینه باید توجه داشته باشیم که روس ها بیش از قیمت بر کیفیت کالا متمرکز هستند و لازم است که برای صادرات مواد 5110 به روسیه مواد درجه یک را تهیه نمود و صادر کرد ، جهت تهیه مواد درجه یک و اصل بازرگانی افشین کرمی مشتریان و تجار گرامی را همراهی خواهد کرد و نیاز به تامین مواد 5110 را رفع خواهد نمود.

متاسفانه به دلیل عدم اشراف بر بازار روسیه و نداشتن اطلاعات کافی از چگونگی صادرات به این کشور صادر کنندگان از این فرصت استفاده نمی کنند و به عبارتی این بخش مورد غقلت واقع شده است، لذا برای صادرات نیاز به بازرگانی امین که آشنایی کامل با این بازار دارد لازم است ، بازرگانی کرمی بر بازار پلیمر کشور روسیه اشراف کامل و آشنایی کامل دارد و مشتریان می توانند جهت همکاری با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

 

پلی اتیلن سنگین HDPE 5110

مواد 5110 در دسته پلی اتیلن های سنگین قرار می گیرند که دارای دانسیته بالا محسوب می شوند. این مواد استحکام مناسبی دارد و نقطه ذوب بالایی را داراست. اگر به دنبال کاهش هزینه ها هستید این گرید یکی از بهترین ها محسوب می شود چرا که قیمت این مواد در قیمت مناسب و حتی پایین تری نسبت به دیگر گریدها قرار دارد.

پلی اتیلن سنگین 5110 با درجه روانروی 10 در بسته بندی های 25 کیلوگرمی توسط پتروشیمی آریاساسول تولید و عرضه می گردد و از طریق روش دمشی می توان از این مواد در تهیه ترموپلاستیک ها استفاده کرد. با توجه به ویژگی های ذکر شده برای این پلیمر کاربردهای متنوع و متناسب با خصوصیت های آن نیز وجود دارد.

با توجه به خاصیت چاپ پذیری مواد 5110 برای تولید نایلون ها و کیسه های چاپی مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین برای تولید نایلون های عریض در کشاورزی و صنعت نیز کاربرد دارد. دیگر کاربردهای HDPE 5110 برای تولید کیسه های خرید ، فیلم های نازک با کیفیت بالا ، اصلاح چگالی ، اکستروژن ، گونی های مواد غذایی با استحکام بالا ذکر شده است.

پلی اتیلن سنگین 5110 به جهت ویژگی منحصر به فرد مقاومت محیطی و شیمیایی بالایی که دارد برای تولید کیسه های پتروشیمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

صادرات مواد 5110 به روسیه

 

قیمت مواد 5110

همان طور که در بخش بالا توضیح دادیم به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که این مواد دارا هستند گستره وسیعی از کاربردها را نیز دارند ، بنابراین یکی از بهترین مواد پلیمری جهت صادرات محسوب می شوند. برای صادرات مواد 5110 به روسیه باید به منبعی مراجعه کرد که مواد اولیه درجه یک با قیمت منصفانه و درست در بازار مراجعه کرد چرا که ممکن است به دلیل نا آشنایی به بازار و عدم آشنایی با مرجعی مطمئن و معتبر مشتریان دچار تشویش شوند.

در این زمینه شرکت Irplastics از تامین کنندگان اصلی مواد 5110 به فعالان اقتصادی با ارائه بهترین محصول به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب یاری می رساند. شما می توانید جهت استعلام قیمت واقعی و تهیه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک با تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

 

مرزهای ایران و روسیه

روسیه یکی از همسایه گان ایران محسوب می شود و همان طور که گفته شد بازاری با ظرفیت بسیار خوب برای صادرات محسوب می شود ، بر حسب نیاز مشتری و شرایطی که وجود دارد روش انتقال بار به روسیه برگزیده می شود. در ادامه این بخش روش های مختلف صادرات و مرزهای ایران و روسیه را شرح کوتاهی خواهیم داد.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

بازرگانی افشین کرمی بر حسب شرایط مشتری جهت صادرات مواد X5 به روسیه بهترین راه را به مشتری پیشنهاد خواهد داد.پ

نحوه صادرات مواد پلیمری به روسیه

چین ، آلمان و امریکا از جمله کشورهایی هستند که بیشترین میزان صادرات را به روسیه دارند. روسیه و ایران نیز از جمله شرکای مهم تجاری هستند که روابط سیاسی بسیار مناسبی را نیز با بکدیگر دارند. عدم دانش کافی و زیر ساخت های مناسب موجب شده است که از این بازار برای صادرات مواد پلیمری از جمله مواد 5110 به خوبی استفاده نشود.

اگر تاجران و فعالان بازار بتوانند اطلاعات و دانش کافی درباره ظرفیت های این بخش به دست آورند سود بسیار خوبی را به دست بیاورند. مواد 5110 یکی از مواد اولیه پلیمری است که قابلیت صادرات به روسیه را دارد و ظرفیت بازار برای آن مناسب است.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند ، هم چنین شرکت بازرگانی افشین کرمی در زمینه صادرات مواد اولیه پلیمری به روسیه دانش کافی را دارد و در این بخش ترجه کاری قابل توجهی را داراست.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد 5110 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

 

Rate this post