صادرات مواد F7000 به روسیه

صادرات مواد F7000 به روسیه در بسته بندی های 25 کیلوگرمی که توسط شرکت پتروشیمی مهر و ایلام تولید می شود ، از طریق شرکت بازرگانی افشین کرمی انجا می پذیرد. بازرگانی کرمی نسبت به بازار روسیه و پتانسیل بالای آن و نحوه صادرات مواد پلیمری از جمله مواد f7000 اشراف کامل دارد و تجربه زیادی که در این زمینه دارد موجب تسهیل فرآیند صادرات مشتریان می شود.

برای صادرات مواد F7000 به روسیه لازم است در قدم نخست نسبت به مواد پلی اتیلن سنگین F7000 اطلاعات لازم را دانست سپس درباره کشور روسیه به عنوان بازار هدف و نیازها و خلاهای موجود در ان اطلاعت کافی را کسب نمود. پس در این مقاله به مواد مذکور اشاره خواهد شد ، تا به انتها همراه ما باشید.

 

مزایای استفاده از پلی اتیلن سنگین HDPE

پلی اتیلن سنگین یکی از انواع پلی اتیلن هاست که دارای میزان چگالی یا دانسیته بالایی نسبت به انواع دیگر این پلیمرها را داراست. پلی اتیلن ها بر حسب میزان چگالی به سه دسته پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین تقسیم بندی می شوند که مواد F7000 از در دسته HDPE ها قرار می گیرد.

پلی اتیلن ها علاوه بر وزن پایینی که دارند از میزان قیمت مناسب یا پایینی نیز برخوردارند. به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد برای تولید بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای دیگری که برای این مواد ذکر می شود مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و بازیافت راحت آن هاست. این مواد غیر سمی محسوب می شوند بنابراین در دسته مواد قابل استفاده برای بسته بندی مواد غذایی نیز قرار می گیرد.

مواد پلی اتیلن سنگین در صنایع مختلفی از جمله صنایع خودروسازی ، صنایع بهداشتی و صنایع غذایی دارای کاربرد وسیعی هستند. میزان جذب رطوبت در این مواد بسیار کم است و بر همین اساس این مواد را به یکی از گزینه های جذاب برای کاربردهای مختلف تبدیل کرده است.

پلی اتیلن سنگین F7000

مواد F7000 از جمله گریدهای پلی اتیلن سنگین محسوب می شود و بنابراین میزان دانسیته یا چگالی بالایی دارد که وزن مولکولی آن نیز بالاست. نقطه ذوب بالای این مواد موجب شده است تا استفاده از لرزش گیر لازم و ضروری باشد. ویژگی هایی مانند میزان مقاومت بالا در کنار قیمت پایین این محصول موجب شده است تا میزان تقاضا برای F7000 بالا باشد.

میزان بالای مقاومت کششی که پلی اتیلن F7000 دارد این مواد را برای تولید تورهای ماهیگیری و طناب ها مناسب کرد است. این مواد به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصربه فردی که دارد در گستره وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید لوله ها و اتصالات ، تولید لوزام خانگی مانند ظروف نگهدارنده غذا و تولید فیلم های بسیار نازک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صادرات مواد F7000 به روسیه

 

در زمینه ساخت و ساز نیز برای تولید فیلم های پنجره و کفپوش ها از این مواد استفاده می کنند. فرآیند مناسب این مواد فرآیند اکستروژن و تولید فیلم در ضخامت 10 الی 20 میکرون است و در زمینه تولید کیسه های خرید و کیسه های زباله نیز مورد استفاده قرار می گیرد. میزان سرانه مصرف کیسه پلاستیکی در ایران به طور متوسط به ازای هر ایرانی 3 کیسه پلاستیکی است.

با رصد بازارهای منطقه ای متوجه می شویم ترکیه و عربستان دو رقیب بزرگ ایران در صنعت پلاستیک محسوب می شوند. این صنعت یکی از صنایع بسیار سود ده محسوب می شود و ظرفیت بسیار بالایی در آن نهفته است.

بازار روسیه نیز یکی از بازارهای بالقوه در بین همسایگان ایران است و با توجه به تحریم های اعمال شده بر این کشور و محدود شدن ارتباط اقتصادی با کشورهای دیگر ، ایران می تواند از این فرصت استفاده کند و نیازها و خلا موجود در این بازار را در زمینه انواع مواد پلیمری از جمله مواد F7000 پر کند.

شرکت بازرگانی افشین کرمی برای صادرات مواد F7000 به روسیه آمادگی کامل را دارد چرا که سال ها در زمینه صادرات انواع مواد پلیمری فعالیت داشته است و دانش کامل را در زمینه صادرات مواد درجه یک به این کشور داراست.

مرزهای ایران و روسیه

روش های مختلفی برای صادرات مواد F7000 به روسیه وجود دارد اما بر حسب نیاز مشتری و دیگر ملاحظات تصمیم گیری می شود که بهترین ، سریع ترین و مناسب ترین راه کدام است. در ادامه به شرح آن می پردازیم.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

 

صادرات مواد F7000 به روسیه

 

قیمت مواد F7000

همان طور که در بخش بالا توضیح دادیم به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که این مواد دارا هستند گستره وسیعی از کاربردها را نیز دارند ، بنابراین یکی از بهترین مواد پلیمری جهت صادرات محسوب می شوند. باید در نظر داشت که عوامل مختلفی بر قیمت نهایی مواد پلیمری اثرگذارند مثل قیمت های جهانی و جو حاکم بر بازار.

برای صادرات مواد F7000 به روسیه باید به منبعی مراجعه کرد که مواد اولیه درجه یک با قیمت منصفانه و درست در بازار مراجعه کرد چرا که ممکن است به دلیل نا آشنایی به بازار و عدم آشنایی با مرجعی مطمئن و معتبر مشتریان دچار تشویش شوند.

در این زمینه شرکت Irplastics از تامین کنندگان اصلی مواد F7000 به فعالان اقتصادی با ارائه بهترین محصول به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب یاری می رساند. شما می توانید جهت استعلام قیمت واقعی و تهیه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک با تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

نحوه صادرات مواد پلیمری به روسیه

روسیه نیز مانند دیگر کشورها قوانین خاص خود را دارد و در بعضی از بخش ها و برای برخی کشورها قوانین سختگیرانه زیادی را جهت صادرات وضع نموده است. خوشبختانه ایران در زمره این لیست سیاه قرار ندارد و صرفا قوانینی در حد قوانین گمرکی و نرمال را لازم است طی کند.

صادرات به کشوری پهناور و پر جمعیت با نیازهای متعدد در این برهه زمانی که در اثر جنگ با اوکراین خلاهایی در اقتصاد این کشور به وجود آمده است فرصتی طلایی برا صادرات مواد پلیمری از جمله صادرات مواد F7000 به روسیه است.

اگر تاجران و فعالان بازار بتوانند اطلاعات و دانش تجاری کافی درباره ظرفیت های این بخش به دست آورند سود بسیار خوبی را به دست بیاورند.  مواد F7000 یکی از مواد اولیه پلیمری است که قابلیت صادرات به روسیه را دارد و ظرفیت بازار برای آن مناسب است.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند ، هم چنین شرکت بازرگانی افشین کرمی در زمینه صادرات مواد اولیه پلیمری به روسیه دانش کافی را دارد و در این بخش ترجه کاری قابل توجهی را داراست.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد F7000 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post