صادرات مواد X5 به روسیه

همان طور که می دانید برای صادرات و واردات هر محصول نخسین و مهم ترین گام آشنایی با ان محصول است به طوری که ویژگی ها و قابلیت ها و کاربردهای پایه ای مربوط به آن را دانست و هم چنین نسبت به بازارهدف نیز آشنایی نسبی را داشت تا بتوان با شناسایی نیازها مناسب ترین محصول را به کشور مورد نظر صادر نمود.

بنابراین برای صادرات مواد X5 به روسیه باید درباره کشور روسیه به عنوان بازار مقصد و هدف اطلاعات لازم را کسب کرد و درباره مواد پلی اتیلن سنگین X5 نیز شناختی اجمالی داشت. به همین جهت در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم و بهترین بازرگانی جهت صادرات مواد پلیمری به روسیه را به شما معرفی کنیم ، پس تا به انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های مهم تجارت با روسیه

روسیه کشوری با وسعت بسیار زیاد و پهناور دارای موقعیت جغرافیایی از اروپای شرقی تا آسیای شمالی است و ایران در حدود میلیون دلار به این کشور صادرات داشته است. کل پتانسیل وارداتی به کشور روسیه در حدود 96 میلیارد دلار است و جهت صادرات به این کشور باید بررسی کرد کدام بخش ها ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات دارند. یکی از بخش هایی که ظرفیت بسیار بالایی جهت صادرات دارد یا به عبارتی ظرفیت خالی جهت صادرات دارد بخش پلاستیک و لاستیک است.

اقتصاد روسیه اقتصادی بسیار بزرگ است که ما به عنوان کشور همسایه می توانیم با تامین بخشی از نیاز این کشور به انواع پلیمر و پلاستیک و لاستیک سهم بسیار خوبی از بازار این کشور را از آن خود کنیم ، اما باید توجه داشت که روس ها بیش از قیمت بر کیفیت کالا متمرکز هستند و لازم است که برای صادرات مواد x5 به روسیه مواد درجه یک را تهیه نمود و صادر کرد ، جهت تهیه مواد درجه یک و اصل بازرگانی افشین کرمی مشتریان و تجار گرامی را همراهی خواهد کرد و نیاز به تامین مواد x5 را رفع خواهد نمود.

ب توجه به جنگ اوکراین و محدودیت های پیش آمده برای اقتصاد این کشور فرصتی بسیار خوب پیش آمده است تا صادرکنندگان ایرانی کالاها و محصولات خود را برای تامین خلا به وجود آمده در این بخش به این کشور صادر کنند و بخشی از این بازار و سود آن را از آن خود کنند.

متاسفانه به دلیل عدم اشراف بر بازار روسیه و نداشتن اطلاعات کافی از چگونگی صادرات به این کشور صادر کنندگان از این فرصت استفاده نمی کنند و به عبارتی این بخش مورد غقلت واقع شده است، لذا برای صادرات نیاز به بازرگانی امین که آشنایی کامل با این بازار دارد لازم است ، بازرگانی کرمی بر بازار پلیمر کشور روسیه اشراف کامل و آشنایی کامل دارد و مشتریان می توانند جهت همکاری با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

 

 

صادرات مواد X5 به روسیه

 

پلی اتیلن سنگین X5

مواد X5 یک پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا با بوتن-1 به عنوان کومونومر است و در مقایسه با EX4سفتی کمتر و استحکام بیشتری دارد. این محصول مقاومت خوبی را داراست و قدرت پارگی قابل قبولی دارد. این مواد از گرانول های بی رنگ ، بدون بو ، واکنش ناپذیر و غیر قابل اشتعال محسوب می شوند.

دمای مذاب برای این مواد بین 200 الی 230 درجه سانتی گراد است و ضخامت فیلم بین 100 تا 200 میکرومتر دارد و در بسته بندی های 25 کیلوگرمی آماده عرضه می باشد. گرید X5 یک گرید تزریقی به شمار می آید و چقرمگی بسیار خوبی دارد و مقلومت بسیار عالی در برابر چکش خواری و شکست دارد.

 

کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید X5

پلی اتیلن سنگین X5 مانند دیگر HDPE ها دارای دانسیته و چگالی بالایی است لذا جهت کاربردهای متناسب با این ویژگی استفاده می شود. این گرید به دلیل سمی نبودن یک گرید غذایی محسوب می شود و جهت تولید کیسه ها و فیلم های دمیده شده . کیسه های حامل مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگر کاربردهای برای تولید نایلون و نایکس، تولید لوله های پروفیلی ، ظروف حمل با ظرفیت 3 لیتر به بالا است. یکی از مهم ترین کاربردها جهت بسته بندی طیف وسیعی از محصولات مثل تخته های عایق ، ورق ها و فیلم با کاربری عمومی می باشد.

قیمت و خرید HDPE X5

همان طور که در قسمت بالا توضیح داده شد این مواد در گستره وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد و لذا یکی از بهترین مواد جهت صادرات است. برای صادرات مواد X5 به روسیه ارائه مواد درجه یک با قیمت اصل ، منصفانه و به روز باید به منبعی مطمئن و معتبر مراجعه نمود چرا که در بازار پلیمرها قیمت ها متفاوت و مواد با کیفیت های پایین را می توان دید که موجب تشویش بازرگانان و تجار می شود.

در این زمینه شرکت Irplastics از تامین کنندگان اصلی X5 به فعالان اقتصادی با ارایه بهترین محصول به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب یاری می رساند. شما می توانید جهت استعلام قیمت واقعی و تهیه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک با تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

مرزهای ایران و روسیه

باید توجه داشت که بر حسب نیاز و شرایط باید روش انتقال بار به روسیه اتخاذ شود که در ادامه به روش ها و مرزهای مختلفی که ایران با روسیه دارد گریزی خواهیم زد.

 

صادرات مواد X5 به روسیه

 

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

بازرگانی افشین کرمی بر حسب شرایط مشتری جهت صادرات مواد X5 به روسیه بهترین راه را به مشتری ارایه خواهد داد.

 

نحوه صادرات مواد پلیمری به روسیه

به طور کلی بازار روسیه بازاری بسیار خوب جهت صادرات انواع مواد پلیمری است پرا که ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات دارد و اگر تاجران ایرانی بتوانند اطلاعات کافی از این بازار به دست بیاورند و با شناخت کافی وارد این بازار شوند فرصت های تجاری بسیار خوبی برای این بازار وجود دارد. مواد X5 نیز یکی از مواد پلیمری است که قابلیت صادراتی به روسیه دارد و برای آن ظرفیت خالی وجود دارد.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد X5 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

Rate this post