صادرات مواد 22B02 به روسیه

صادرات مواد 22B02 به روسیه یکی از خدمات گروه بازرگانی افشین کرمی است و چنان چه قصد دارید تا در حوزه صادرات مواد پلیمری فعالیت داشته باشید ابتدا لازم است با ویژگی های محصول آشنایی نسبی داشته باشید لذا در ادامه ی این مقاله در باره نحوه صادرات مواد 22B02 به روسیه و ویژگی ها و کاربرد این محصول اطلاعاتی را در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم ، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

گریدهای پلی اتیلنی بر حسب چگالی یا دانسیته به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE . البته انواع دیگری از تقسیم بندی ها وجود دارد اما رایج ترین تقسیم بندی ، مورد ذکر شده است. مواد 22B02 از جمله پلی اتیلن های سبک خطی می باشد.

انواع دیگر پلی اتیلن که پلی اتیلن های فرعی محسوب می شوند عبارتند از:

پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE)، پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار کم(ULMWPE )

پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا (HMWPE)

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDXLPE)، پیوند متقاطع. پلی اتیلن XLPE))،

پلی اتیلن با چگالی بسیار کم (VLDPE) و پلی اتیلن کلر (CPE)

 

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

این مواد از کشسانی و مقاومت کششی مناسبی برخوردار هستند که این ویژگی ها به واسطه داشتن چگالی پایین و شاخه های جانبی کوتاه است. LLDPE توزیع وزن مولکولی پایین تری نسبت به پلی اتیلن سبک دارد و یک پلیمر خطی با شاخه های کوتاه محسوب می شود. چگالی ذکر شده برای این مواد بین 0.915 و 0.925 گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.پلی اتیلن های سبک خطی بیشتر در زمینه تولید فیلم های پلی اتیلنی ، نایلکس یا نایلون مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.

 

مزایای استفاده از پلی اتیلن سبک خطی

انعطاف پذیری بالا

استحکام بالا حتی در دماهای پایین

قیمت مناسب و پایین

مقاومت بالا در برابر اسید ها ، بازها و الکل ها

ماندگاری بالا در مجاورت هوا و بخار آب

جذب آب بسیار پایین

مقاومت بالا در برابر مواد شیمایی و ضربه

عایق الکتریکی

فرآیندپذیری و پردازش پذیری خوب

 

صادرات مواد 22B02 به روسیه

 

پلی اتیلن سبک LL22B02

LLDPE 22B02 یک پلی اتیلن خطی با چگالی کم با 1-بوتن به عنوان کومونومر است. سفتی بالایی دارد و برای استفاده در فیلم های دمیده و ریخته گری با سختی بالا، ترکیب و لایه بندی مناسب است. این مواد مانند دیگر پلی اتیلن های سبک خطی دارای چگالی پایین و استحکام بالا می باشد. این مواد برای تولید انواع فیلم برای بسته بندی های صنعتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

LLDPE از نظر کاربرد بسیار شبیه به LDPE هاست ، تفاوت بین این دو در آن است که زمانی که بخواهیم محصولی با ضخامت پایین تولید کنیم از پلی اتیلن سبک خطی استفاده می کنیم. این مواد در صنایع پلاستیک ، بسته بندی مواد دارویی ، قالب گیری چرخشی ، اسباب بازی ها ، بسته بندی مواد غذایی ، تولید پوشش ها و محتلف های پلاستیکی ، تولید لوله و اتصالات و … مورد کاربرد قرار می گیرند. در زمان کار با این مواد باید پوشاک ایمنی مناسب پوشیده شود و از عینک های ایمنی استفاده گردد.

قیمت و خرید LLDPE 22B02

رزین های پلی اتیلن به صورت گلوله و بسته بندی شده در کیسه های 25 کیلوگرمی بر روی پالت های 1.375 کیلوگرمی عرضه می شوند. همان طور که می دانید عوامل مختلفی مانند قیمت جهانی ، قیمت ارز و جو حاکم بر بازار از جمله مواردی هستند که بر قیمت نهایی مواد اولیه پلیمری تاثیر گذاز هستند و تجار و مشتریان در تشخیص قیمت های فیک از قیمت های واقعی و اصل دچار مشکلاتی می شوند که راه را برای تجارت آن ها سخت می کند و حتی ممکن است تجار متحمل ضرر نیز بشوند.

شرکت Irplastics با چندین سال سابقه درخشان و از تامین کنندگان اصلی مواد پلیمری و انواع پلی اتیلن به  هموطنان عزیز برای استعلام قیمت به روز و تامین گرید LLDPE 22B02   فیت اصل و درجه یک خدمات خود را ارایه می کند. شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت واقعی و به روز گرید   LLDPE 22B02 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مرزهای ایران و روسیه

امروزه افراد بر حسب شرایط و نیازی که دارند می توانند از روش های مختلفی جهت انتقال بار خود به روسیه استفاده کنند. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان در بخش شمال اوراسیا قرار گرفته است و با 14 کشور اروپایی و آسیایی همسایه است. این کشور یکی از مهم ترین مقصدهای صادراتی جهان است. با توجه به اوضاع خوب ارتباط بین دو کشور ایران و روسیه فرصت را باید مغتنم شمرد و از این بازار بالقوه برای گسترش صادرات مواد پلیمری از جمله LDPE 22B02 بهره لازم را برد.

 

نحوه صادرات به روسیه

از جمله مزایای صادرات به روسیه فرصت به وجود آمده در برهه زمانی کنونی که روسیه روابط خود را با اروپا کم کرده است ، ایران می تواند این فرصت را مغتنم شمرده و از فضای ایجاد شده برای نیازهای این کشور استفاده نماید. روسیه در طی سال های اخیر رشد جمعیتی بالایی داشته است که این امر نشان دهنده نیازهای رو به افزایش این کشور برای کالاهای مختلف می باشد. ایران و روسیه از طریق دریای خزر مرز مشترک آبی با یکدیگر دارند و این امر باعث می شود تا هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کند و امکان حمل و نقل با استفاده از روش های مختلف فراهم است.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت صادرات مواد 22B02 به روسیه  و نحوه همکاری و کسب مشاوره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post