صادرات مواد 209AA به روسیه

صادرات مواد 209AA به روسیه یکی از خدمات گروه بازرگانی افشین کرمی است و چنان چه قصد دارید تا در حوزه صادرات مواد پلیمری فعالیت داشته باشید ابتدا لازم است با ویژگی های محصول آشنایی نسبی داشته باشید لذا در ادامه ی این مقاله در باره نحوه صادرات مواد 209AA به روسیه و ویزگی ها و کاربرد این محصول اطلاعاتی را در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم ، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

پلی اتیلن سبک خطی دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی هستند و علاوه بر استحکام بالا انعطاف پذیری خیلی زیادی را نیز دارا هستند و در برابر بخار آب و الکل مقاومت بسیار مناسب و خوبی دارند. این مواد یک پلیمر خطی و دارای شاخه های کوتاه است و در مقایسه با LDPE استحکام کششی بالاتر ، مقاومت در برابر ضربه بالاتر و مقاومت در برابر سوراخ شدگی بیشتری را نیز داراست.

میزان چگالی مواد LLDPE بین 0.915 – 0930 گرم بر سانتی متر مکعب گزارش شده است.گریدهای مختلف پلی اتیلن سبک خطی بر اساس نوع استفاده و کاربری فیلمی یا تزریقی آنها وجود دارند.

مزایای استفاده از پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

استفاده از این شاخه پلی اتیلن ها دارای مزایای مختلفی است مثلا مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی ، مقاومت مناسب در برابر بخار آب  ، مقاومت مناسب در برابر الکل ، منعطف در عین حال استحکام بالا از جمله ی این مزایا محسوب می شوند.

 

پلی اتیلن سبک خطی LL209AA

مواد 209AA مانند دیگر پلی اتیلن های سبک خطی از چگالی پایینی برخوردار هستند. گریدهای پلی اتیلنی بر حسب چگالی به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند پلی اتیلن سبک خطی LLDPE ، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE . البته انواع دیگری از تقسیم بندی ها وجود دارد اما رایج ترین تقسیم بندی ، مورد ذکر شده می باشد.

مواد LL209AA در دسته پلی اتیلن های سبک خطی قرار می گیرند که کمترین میزان چگالی را بین سه دسته ی نام برده شده دارا هستند. این مواد دارای ویژگی های مختلفی هستند مانند استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر ضربه بسیار خوب. این مواد با شکل ظاهری گرانول شفاف هستند و آب بندی بهتری را نیز داراست. آرایش مولکولی در مواد 209AA به صورت خطی است که این ویژگی استفاده از این مواد را برای تولید فیلم های پلاستیکی مانند کیسه های فریزر مناسب کرده است.

مواد پلی اتیلن 209AA قابلیت دوخت پذیری مناسبی دارد و کوپلیمری حاوی آنتی اکسیدان محسوب می شود که برای کاربردهای عمومی توصیه می شود.

کاربردهایی که برای گرید LL209AA معمولا پیشنهاد می شود در زمینه فیلم با کاربری عمومی ، فیلم استرچ ، فیلم با کاربری سنگین ، فیلم کشاورزی می باشد. فرآیندهایی نیز که مناسب این گرید است به صورت فیلم دمشی می باشد. این گرید عملکرد دمایی خوبی دارد و در برابر آب و رطوبت نیز نفوذناپذیر است. شفافیت و وضوح خوب نیز دیگر خاصیت آن است.

 

 

صادرات مواد 209AA به روسیه

 

قیمت و خرید 209AA

پتروشیمی های تولیدکننده مواد LL209AA این مواد را به صورت خالص یا ترکیبی با دیگر پلیمرهای اتیلنی تولید و عرضه می کنند بنابراین قیمت این مواد متفاوت است و البته که تغییرات قیمت جهانی و قیمت ارز و جو حاکم بر بازار را نباید نادیده گرفت چرا که این عوامل هم نقش مهمی در تعیین قیمت پلیمرها دارند. با وجود چنین عوامل مختلف و متغیری که در بازار وجود دارد خریداران و تجار در تشخیص قیمت های واقعی و غیر واقعی با مشکلاتی رو به رو هستند.

شرکت Irplastics با چندین سال سابقه درخشان و از تامین کنندگان اصلی مواد پلیمری و انواع پلی اتیلن به  هموطنان عزیز برای استعلام قیمت به روز و تامین گرید LLDPE 209AA فیت اصل و درجه یک خدمات خود را ارایه می کند. شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت واقعی و به روز گرید  LLDPE 209AA با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امروزه کاربردهای پلی اتیلن بسیار متنوع و گسترده شده است. بنابراین تولید محصولات جدید پلیمری نیز رو به افزایش می باشد. به همین دلیل گریدهای مختلف پلی اتیلنی خواص ویژه ای را به هر یک از محصولات پلیمری و انواع تولیدات پلاستیکی بخشیده است.گرید  LLDPE 209 AA پلی اتیلنی سبک با دانسیته بین 0.915-0.925 g/cm بوده که از طریق کوپلیمریزاسیون با آلفا اولفین ها ( زنجیره کوتاه 1-بوتن، 1-هگزن و 1- اکتن ) تولید می شود.

از این گرید می توان علاوه بر تولید کیسه و ورق برای ساخت کابل های پوششی، لوله ها، محفظه ها و غیره استفاده نمود. با توجه به کاربرد، خواص ویژه این گرید ( سفتی، انعطاف و شفافیت و مقاومت در برابر ضربه و سوراخ شدن ) موجب شده است تا این ماده به لحاظ قیمت و کارایی برای تجار و فعالان اقتصادی در این حوزه ارزشمند باشد.

مرزهای ایران با روسیه

یکی از مشکلات و کمبودهایی که در مسیر تجاری ایران با روسیه دیده می شود ضعف دانش تجاری فعالان اقتصادی و فعالان بازار در حوزه تجارت با روسیه می باشد. این عدم آگاهی و شناخت نسبت به این بازار بالقوه با پتانسیل بالا موجب شده است تا سهم بسیار کمی از سود هنگفت در این بازار برای تجار ایرانی باشد و با وجود این شرایط در صورت صادرات به روسیه تجار متحمل هزینه های اضافه زیادی نیز می شوند.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

صادرات گرید 209AA به دلیل کاربردهای مختلف آن در حجم بالا و متنوعی انجام می پذیرد.. همچنین این پلی اتیلن سبک خطی در تولید محصولات متنوعی به کاربرده شده و به دلیل تنوع در کاربرد و مزایای مختلف استفاده از این مواد اولیه مورد استقبال قرار گرفته است.

امروزه افراد بر حسب شرایط و نیازی که دارند می توانند از روش های مختلفی جهت انتقال بار خود به روسیه استفاده کنند. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

روش زمینی یکی از روش های انتقال به به روسیه است که به دو روش ریلی و ترانزیت انجام می پذیرد. در روش ریلی توسط مرزهای ریلی آستارا ، سرخس و اینچه برون بار مورد نظر انتقال می یابد. در روزش ترانزیت نیز از مرز بازرگان و مسیر کشور قزاقستان آذربایجان به صورت دربستی و با تریلی بار مورد نظر انتقال می باید که این روش هزینه پایین تری را نسبت به روش های دیگر دارد.

روش هوایی دیگر روش محسوب می شود که عمدتا برای بارهای تجاری در میزان وزن های پایین از یک تن است که در زمینه پلیمرها مورد استفاده نیست و به صورت کلی طرفداران اندکی دارد.

روش دریایی نیز در جنوب و شمال ایران انجام می پذیرد بدین صورت که در شمال ایران از بندر انزلی ، بند نوشهر ، بندر فریدون شهر و آستارا امکان پذیر می باشد و در جنوب کشور نیز از طریق بند عباس ، چابهار ، بوشهر و بندر امام انجام می پذیرد. تجار و بازرگانان ایرانی بیشتر روش زمینی و دریایی را برای انتقال بار خود به روسیه انتخاب می کنند.

 

نحوه صادرات به روسیه

قانون گذاران در روسیه مانند دیگر کشورها موانعی را برای واردکنندگان در این کشور قرار دادند که این موانع و قوانین برای برخی کشورها مانند کشورهای آمریکایی بیشتر هم می باشد. البته خوشبختانه ایران در این لیست قرار ندارد و صرفا در حد قوانین گمرکی معمول هر کشور مشمول قوانین قرار گرفته است.

با توجه به شرایط مطلوب سیاسی اقتصادی بین دو کشور ایران و روسیه این کشور یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی برای ایران محسوب می شود اما به دلیل عدم برنامه ریزی ها و شناسایی بازارهای هدف در دیگر کشورها روسیه نیز به عنوان یک بازار بکر و بالقوه مورد غفلت واقع شده است.

شرکت Irplastics از پیشگامان در عرصه تهیه و تامین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان و خریداران زیادی داشته باشد. زیرا که این شرکت محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند. از این رو متقاضیان می توانند با قیمتی مقرون به صرفه، هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

شما می توانید جهت خرید و تهیه بهترین مواد پلیمری و مواد اولیه پلاستیک با قیمت مناسب و به صرفه و یا دریافت هر گونه مشاوره در زمینه صادرات مواد 209AA به روسیه با شرکت ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید. کارشناسان و مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

 

Rate this post