صادرات مواد اولیه نایلون رول

صادرات مواد اولیه نایلون رول به عنوان یکی از مواد اولیه مهم و پرمصرف به درخواست مشتریان گرامی توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. بازرگانی کرمی با سال ها تجربه در زمینه صادرات مواد پلیمری زمینه خرید بهترین کیفیت مواد به همراه مناسب ترین قیمت را فراهم می آورد. ابتدا لازم است بدانیم نایلون چیست ؟

 

نایلون چیست ؟

نایلون یکی از محصولاتی است که مورد استقبال فراوان قرار گرفته و کاربردهای بسیار متفاوت و گسترده ای را نیز از آن خود کرده است. نایلون از عناصر هیدروژن ، نیتروژن ، کربن و اکسیژن تشکیل شده است و به عنوان یک پلیمر ترکیبی و پلی آمیدی شناخته می شود. اشتباه رایجی که درباره نایلون وجود دارد آن است که نایلون و پلاستیک را یک محصول می دانند در حالی که تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.

تفاوت نایلون و پلاستیک

همان طور که در قسمت قبل نیز توضیحاتی ارائه شد نایلون و پلاستیک دو محصول متفاوت هستند. نایلون ها در زمان برخورد با دست سر و صدایی ایجاد نمی کنند و نرمی آن کاملا قابل مشاهده است ، به لحاظ ظاهری نیز نایلون ظاهری شفاف و براق دارد. پلاستیک اما حالت خشک دارد و شفافیت به نسبت پایین تری نسبت به نایلون دارد و در کاربردهایی که ظاهر اهمیت زیادی ندارد استفاده می شود. در وزن های بالاتر از پلاستیک استفاده می شود چرا که توان بالاتری را دارد.

 

 

صادرات مواد اولیه نایلون رول

انواع نایلون

نایلون ها به طور کلی در یک دسته بندی اصلی قرار می گیرند که شامل نایلون های بسته بندی و نایلون ها عریض می شوند. هر کدام از این دو دسته خود زیر شاخه های مخصوص به خود را داراست که در این قسمت به آن ها می پردازیم. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره دسته بندی انواع نایلون روی اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از قیمت نایلون عریض و نایلون بسته بندی با ما تماس بگیرید.

انواع مواد اولیه نایلون رول

مواد اولیه به کار برده شده در ساخت و تولید نایلون رول شامل دو گرید پلی اتیلن 020 و پلی اتیلن 209 می باشد. در این قسمت درباره ویژگی های این دو گرید توضیح خواهیم داد.

 

پلی اتیلن 020

مواد 020 یکی از گریدهای مورد استفاده در تولید نایلون رول می باشد. پلی اتیلن lf0200 یک فیلم پلی اتیلن با چگالی پایین اما وزن مولکولی بالا ست و از ثبات ابعادی خوبی برخوردار است و در برابر پارگی و پارگی مقاومت بالایی دارد. این مواد استحکام کششی بالا ، سفتی و سختی مناسب را نیز داراست و چقرمگی بسیار خوبی حتی در دماهای پایین دارد.

پلی اتیلن سبک 020 به دلیل توازن منحصر به فرد خواص خود برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب است. خواص مکانیکی ویژه ی آن عملکرد فیلم ها را بهبود می بخشد. مثال هایی که برای کاربرد ان می توان ذکر کرد به عنوان مواد اولیه برای تولید نایلون ، کیسه های عمومی، بسته بندی قطعات مکانیکی، کیسه های حامل، کیسه های شیر کواکسترود شده، عایق کابل های برق کم کشش و قالب گیری های تزریق صنعتی.

 

مواد اولیه نایلون رول صادرات

 

پلی اتیلن 209

LL0209AA یک کوپلیمر LLDPE حاوی آنتی اکسیدان است که برای کاربردهای عمومی توصیه می شود و برای ترکیب با LDPE معمولی مناسب است. فیلم ساخته شده از پلی اتیلن سبک خطی 0209AA دارای آب بندی بهتر ، مقاومت در برابر سوراخ شدن بیشتر ، قابلیت تخلیه بیشتر و استحکام کششی بالاتر نسبت به نوع LDPE آن است.

کاربردهایی که برای این مواد است به عنوان مواد اولیه نایلون رول ، کیسه های سنگین ، آستر ، تولید کیسه ، لوازم یدکی کشاورزی ، فیلم های ارتجاعی می باشد. این پلی اتیلن سبک در تولید نایلون ، نایلکس و لوله های پلی اتیلنی به کار می رود.

 

فروش مواد اولیه نایلون رول

همان طور که می دانید بیشترین تقاضا برای خرید نایلون رول از کشورهای همسایه مانند عراق ، ترکیه ، گرجستان و پاکستان و آذربایجان می باشد. از آن جا که کیفیت محصولات ایرانی کیفیتی مرغوب است و نرخ ارز نیز بالا می باشد برای کشورهای وارد کننده این محصول واردات آن بسیار با صرفه تر از تولید در کشور خود می باشد و به همین جهت مورد مناسبی جهت تولید در داخل کشور و صادر کردن به کشورهای متقاضی واردات می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد اولیه نایلون رول با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل برای تهیه مواد اولیه نایلون و اطلاع از نحوه همکاری با شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

 

 

Rate this post