صادرات مواد اولیه استرچ فیلم

صادرات مواد اولیه استرچ فیلم یکی از خدمات شرکت بازرگانی کرمی Irplastics می باشد. شرکت Irplastics  بزرگترین تامین کننده و صادرکننده مواد اولیه فیلم استرچ است و به افرادی که قصد تهیه این مواد را دارند این امکان را می دهد تا این محصول پلیمری را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تهیه کنند .  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

استرچ فیلم چیست ؟

فیلم استرچ یک نوع از نایلون های پلاستیکی است که چیزی در حدود ۹۰ درصد صنایع بسته بندی از این نوع فیلم استفاده می کنند و در کنار این موضوع کاربرد آن روز به روز افزایش می یابد چرا که این محصول ویژگی های منحصر به فردی را داراست ، در ادامه ی مقاله درباره این ویژگی ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

شرکت Irplastics دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه انواع تولید و تامین انواع محصولات پلیمری است.  این شرکت توانسته با هدف تامین مواد پلیمری مرغوب و با کیفیت و همچنین رضایت مندی مشتریان در ارائه محصولات و خدمات به خوبی بدرخشد. به طوری که محصولات ارائه شده توسط شرکت Irplastics مطابق با استانداردهای جهانی تهیه می گردد.

 

صادرات مواد اولیه استرچ فیلم

 

ویژگی ها و کاربردهای استرچ فیلم

استرچ فیلم ها در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند اما یک سری از ویژگی ها بین آن ها مشترک است که در این قسمت به ان ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های مشترک بین انواع استرچ فیلم ها با کاربردهای مختلف ، بالا بودن خاصیت کشسانی ، مقاومت حرارتی بین منفی 40 درجه تا 80 درجه سیلسیوس ، به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت بالا در زمان بسته بندی امکان پارگی آن وجود ندارد. همچنین استرچ فیلم ها در برابر باران و رطوبت نیز مقاومت بالا و قابل قبولی را دارا هستند.

این محصول درصدی از چسندگی را دارد تا در زمانی که روی بسته بندی کشیده می شود به نحو بهتری روی آن قرار بگیرد. همچنین به دلیل داشتن ویژگی آنتی استاتیک بودن میزان گرد و غبار بسیار کمتری روی بسته بندی می نشیند.

کاربرد های ذکر شده برای استرچ فیلم ها شامل :

بسته بندی مواد دارویی ، صنایع خودروسازی ، بسته بندی انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها ، لوازم آشپزخانه ، مبلمان و…

استرچ فیلم ها همان طور که گفته شد به دلیل مقاومت و خاصیت کشسانی بسیار بالایی که دارند در صنایع بسته بندی و مواد غذایی مورد کاربرد بسیار قرار می گیرند که به دو صورت با دستگاه و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مواد اولیه استرچ فیلم

استرچ فیلم این محصول پرکاربرد و پرطرفدار از گرید پلی اتیلن سبک خطی 209aa ساخت و تولید می شود. مواد 209 به عنوان یک پلی اتیلن سبک خطی دارای چگالی پایین ، مقاومت ضربه ای بالا و استحکام کششی و انعطاف پذیری بالایی می باشد. همین ویژگی های ذکر شده در تولید استرچ فیلم نیز مورد اهمیت است که در این ماده ی اولیه یافت می شود. همچنین مواد پلی اتیلن 209aa مقاومت بسیار خوبی در برابر بخار آب دارد.

پلی اتیلن 209aa در تولید فیلم های کشاورزی ، فیلم های کششی ، آستر ، کیسه و به طور کلی برای تولید فیلم های بسته بندی صنعتی و فیلم های بسته بندی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار مولکولی ویژه ای که این مواد دارند به همراه چگالی پایین موجب شده است تا این مواد برای تولید موارد ذکر شده مناسب باشند.

 

صادرات مواد اولیه استرچ فیلم

 

قیمت مواد اولیه استرچ فیلم

در تولید استرچ فیلم عوامل مختلفی مانند ضخامت ، ابعاد و کیفیت مواد اولیه در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند. عامل دیگر تاثیرگذار میزان تقاضا و حجم خرید است که میزان خرید عمده و خرده قطعا دارای تفاوت قیمتی هستند. مواد اولیه استرچ فیلم پلی اتیلن 209aa یکی از پلیمرهای پرمصرف و پر متقاضی در بازار است که با توجه به نوسانات نرخ ارز و دیگر عوامل موثر باید جهت اطلاع از قیمت مواد اولیه استرچ فیلم از همکاران ما آخرین قیمت ها را استعلام بگیرید.

صادرات مواد اولیه استرچ فیلم

شرکت Irplastics با سال ها سابقه در زمینه واردات و صادرات انواع مواد پلیمری از جمله صادرات مواد اولیه استرچ فیلم ، پلی اتیلن سبک خطی 209aa با کیفیت ترین مواد اولیه را با مناسب ترین قیمت به مشتریان و تجار محترم ارائه نموده است. شما می توانید جهت سفارش و خرید مواد اولیه استرچ فیلم و با کارشناسان فروش ما در بخش پشتیبانی تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

 

 

Rate this post