صادرات پلی اتیلن بادی

صادرات انواع پلی اتیلن بادی

پلی اتیلن ها از جمله مواد پلیمری مهم و پر کاربرد هستند که دارای انواع مختلف می باشند. پلی اتیلن بادی از جمله مواد پلی اتیلنی از نوع سنگین بوده که به دلیل خواص و ویژگی های منحصر به فردی که دارند،  در ساخت انواع بطری های سفید کننده،  لوازم توالت،  آب مقطر و ملایم،  روغن موتور و غیره  مورد استفاده قرار می گیرند.

این مواد از گریدهای مختلفی تشکیل شده اند و بنابراین به دلیل کاربرد متنوع و فراوان و نیز خواص ویژه ای که دارند،  فرصت مناسبی را برای تولید کنندگان و صادر کنندگان به وجود آورده تا از طریق صادرات انواع پلی اتیلن بادی بتوانند فعالیت بازرگانی گسترده و تجارتی پر سود را در این زمینه داشته باشند.

با این حال برای فعالیت تجاری و صادرات پلی اتیلن شناخت کاربرد و ویژگی های آن بسیار مهم است.  بنابراین ما در این مقاله از سایت Irplastics.com برای افرادی که تازه وارد این حوزه شده و یا می خواهند  اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند،  توضیحاتی را در مورد ویژگی ها و کاربردهای پلی اتیلن بادی و انواع آن ارائه داده ایم.  لطفا با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پلی اتیلن های بادی چیست؟

پلی اتیلن های بادی نوعی از پلی اتیلن های سنگین هستند که به شکل پودری تولید می شوند که شفاف و غیر قطبی می باشند.  به طور کلی پلی اتیلن های سنگین hdpe دارای دو نوع تزریقی و بادی هستند که هر کدام از این نوع مواد،  گریدهای مختلفی دارند.

در واقع پلی اتیلن سنگین نوع بادی یک ترموپلاستیک می باشد که مقاومت شیمیایی و ضربه ای بالایی دارد.  از مهم ترین ویژگی و خواص پلی اتیلن بادی،  شفافیت بی نظیر آن است که از این لحاظ نسبت به سایر انواع پلی اتیلن متمایز می باشد.

از پلی اتیلن بادی برای ساخت ابزار و لوازم سرویس بهداشتی،  بطری های سفید کننده،  روغن موتور و سایر موارد استفاده می شود و به دلیل شفاف بودن دارای کاربردهای مختلفی است.

 

صادرات انواع پلی اتیلن بادی

 

این ماده همچنین در دمای سرد نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد،  و نوعی رزین پلی اتیلن سنگین می باشد که به دلیل سفتی و چقرمگی و مقاوم بودن،  درجه حرارت و تاری استفاده می کنند.  از پلی اتیلن بادی همچنین برای قالب گیری دمشی یا بادی جهت ساخت و تولید محصولات پلاستیکی تو خالی نیز استفاده می شود.

ویژگی ها و کاربردهای پلی اتیلن بادی

از پلی اتیلن بادی در ساخت انواع بطری و محفظه استفاده می شود. به طوری که مواد اصلی تشکیل دهنده تولیدات چون بطری های مایع ( بطری شامپو،  روغن موتور،  کولر،  سازه های بازی و غیره )،  ظروف خانگی و صنعتی،  مخازن بهداشتی،  سطل های زباله،  مخازن سوخت و آب و سایر محصولات شفاف پلاستیکی از پلی اتیلن بادی می باشد.

این ماده همانطور که گفته شد،  دارای مقاومت کششی و ضربه ای مناسبی است.  پلی اتیلن بادی همچنین دانه بندی یکنواخت و یکدستی دارد،  و به صورت کاملا شفاف می باشد.  گریدهای مختلف آن از رنگ های متنوع است. ولی اغلب این ماده در انواع بی رنگ که نمونه خالص تری می باشد،  در بازار موجود است.

مزایای استفاده از مواد پلی اتیلن از نوع بادی

اغلب محصولات پلاستیکی بادی طرفداران زیادی را در بین تولید کنندگان دارد. زیرا که این مواد قابل بازیافت بوده و می توان آنها را به چرخه تولید بازگرداند.  بنابراین از آنجایی که محیط زیست با آلودگی های زیادی مواجه می باشد،  با استفاده از این نوع مواد می توان از آلودگی محیط زیست جلوگیری نمود.

انواع گریدهای پلی اتیلن بادی

همان طور که گفته شد این پلی اتیلن همانند سایر مواد پلیمری دارای گریدهای مختلفی می باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند. به طور کلی انواع پلی اتیلن بادی در وزن مخصوص و چگالی در حدود ۹۴ درصد کمتر هستند.  از مهم ترین گریدهای پلی اتیلن بادی می توان به موارد زیر به طور خلاصه اشاره کرد.

پلی اتیلن بادی 0035 که گرید ي با کریستالینیتی بالا که برای ساخت ظروف شوینده،  دارویی و کلیه بطری ها و ظرف های کوچک کاربرد دارد.  این گرید همچنین در برابر ضربه مقاومت داشته و دارای سختی زیادی است.

گرید BL3 که برای تولید ظروف بادی مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع On Grade و OOf Grade موجود می باشد.  در صنایع اسباب بازی،  ساختمان سازی،  صنایع الکترونیک و غیره کاربرد دارد.

صادرات انواع پلی اتیلن بادی

 

گرید 5200B در ساخت انواع بطری استفاده می شود که تولید آن از طریق قالب گیری بادی است. از گریدهای دیگر نیز می توان پلی اتیلن های PE80 و Pe100 و غیره را نام برد.

قیمت و خرید پلی اتیلن بادی

پلی اتیلن های سنگین بادی از کاربردهای زیاد و متنوعی در تجارت و صنعت برخوردار هستند،  و به عنوان مواد اولیه در کارخانجات تولیدات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند.  قیمت این مواد تا حدود زیادی به نوع و گرید آن ارتباط دارد.

به طوری که پلی اتیلن های سنگین بادی از نوع بی رنگ به دلیل خالص تر بودن از کیفیت بیشتری نیز برخوردار هستند. بنابراین قیمت بالاتری نیز دارند. از این رو نوع رنگی و بدون رنگ نیز در قیمت مواد تاثیر گذار می باشند.

از آنجایی که این مواد به صورت خام تهیه نمی شوند،  نوع تولید کننده ها نیز می تواند در قیمت پلی اتیلن های بادی تاثیر بگذارد.  بنابراین می توان گفت با توجه به شرایط تولید و نوع تولید کننده ها نیز،  قیمت های پلی اتیلن های بادی متغیر هستند.

بازار تولید انواع پلی اتیلن در ایران بسیار داغ بوده و کشور ما بیشترین سهم تولید در آسیا را از آن خود نموده است.  بنابراین در بازارهای داخلی رقابت بین شرکت های تولید کننده زیاد می باشد.  به طوری که مواد تولید شده در داخل کشور از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از این رو صادرات مواد پلی اتیلن از نوع بادی فرصت مناسبی را به افراد برای خرید این مواد با کیفیت و قیمت مناسب را می دهد،  تا بتوانند از این طریق تجارت پر سودی را داشته باشند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و استعلام به روز نرخ های مواد پلی اتیلن بادی و انواع مواد پلیمری با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

 

صادرات پلی اتیلن بادی

پلی اتیلن ها از هر نوع و گونه ای که باشند مورد نیاز و مصرف صنایع مختلف هستند.  همچنین جهت حل مشکلات در صنایع مختلفی از جمله کشاورزی،  بسته بندی،  لوله سازی،  تولید فیلم و غیره کاربرد دارد.

بنابراین برای صادرات انواع پلی اتیلن از جمله پلی اتیلن های بادی نیاز است تا تولید کنندگان نسبت به انجام تولید درست و اصولی و با کیفیت بالا هر چه بیشتر دقت نمایند.  کد تعرفه گمرکی برای تجارت انواع پلی اتیلن بادی در ردیف شماره ۳۹۰۱۲۰۴۱ و ۳۹۰۱۱۰۵۱ می باشد.

شرکت Irplastic که از تامین کنندگان اصلی انواع مواد پلیمری و پلی اتیلن بادی می باشد،  می تواند با ارائه بهترین خدمات در زمینه استعلام قیمت و عرضه انواع پلی اتیلن بادی به تجار و افرادی که قصد تجارت در این زمینه را دارند کمک نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با کارشناسان و مشاورین ما در تیم بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید.

 

Rate this post