صادرات اسید سولفوریک

صادرات اسید سولفوریک به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه ایران صورت می گیرد. این ماده به دلیل حجم بالای مصرفی که امروزه در جهان دارد سلطان مواد شیمیایی نیز نام گذاری شده است.

این ماده بی نگ و شفاف خاصیت خورندگی بسیار قوی ای دارد و با غلظت 98 درصد برای نگه داری در انبارها مناسب می باشند.

 

کاربرد سولفوریک اسید

 

بیشترین کاربردی که برای مواد اسید سولفوریک ذکر می شود در تهیه و تولید کود شیمیایی فسفاته می باشد. البته از این مواد در تولیدات مواد منفجره ، استخراج اورانیوم و صنایع دارویی نیز استفاده می شود.

به عنوان مثال در خودروسازی برای تولید باتری از این مواد استفاده می شود. همچنین در چرم سازی ، نساجی ، تولید مواد نفتی ، تولید ضد یخ ها و … نیز کاربرد دارد.

 

مقاصد صادراتی اسید سولفوریک

 

اسید سولفوریک تولید ایران بیشترین صادرات را به کشورهای همسایه دارد. از جمله پتروشیمی هیا تولید کننده سولفوریک اسید پتروشیمی ارومیه می باشد که بیشتر حجم تولیدی خود از این مواد را به کشورهای هندوستان ، عراق و ترکیه صادر می کند.

دیگر مقاصد صادراتی این مواد کشورهای آذربایجان ، افغانستان ، امارات ، ترکمنستان و ارمنستان می باشد. کشور عراق به دلیل حجم فعالیت بالایی که در زمینه نفتی دارد بیشترین متقاضی برای خرید این محصول می باشد.

 

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

 

شرکت هایی که به صورت عمده اقدام به فروش اسید سولفوریک در ایران نموده اند پتروشیمی ارومیه ، شرکت نیکان فرایند نو اندیش ، شرکت الماس شیمی و اسید سازان زنجان می باشد.این شرکت های بخش زیادی از تولیدات خود را به کشورهای همسایه مانند عراق و گرجستان صادر می نمایند.

 

اخطار

در صورت تماس با پوست یا چشم سریعا باید با آب فراوان شستشو شود و تنفس این مواد باعث آسیب جدی به دستگاه تنفس می شود.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

بازرگانی کرمی با توجه به سال ها فعالیت و خدمتگذاری در زمینه صادرات ، تامین و خرید و فروش انواع مواد اولیه پلاستیکی و پتروشیمیایی می تواند بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارایه دهد. این شرکت قادر به تامین و صادرات اسید سولفوریک مشتریان گرامی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت این مواد و استفاده از مشاوره رایگان با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

 

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *