نمایشگاه پلاستیک و لاستیک بارسلون

نمایشگاه پلاستیک و لاستیک بارسلون در تاریخ 9 الی 12 خرداد ماه سال 1402 مصادف با 30 می الی 2 ژوئن 2023 در اسپانیا شهر بارسلون برگزار می گردد. این نمایشگاه شامل بخش های بسیار گسترده و متنوعی است که حضور بیش از 530غرفه دار را پذیراست.

این غرفه ها در بخش های مختلف صنعتی در قسمت های متنوعی فعالیت خواهند داشت. این بخش ها شامل بخش خدمات در حوزه پلاستیک و لاستیک ، مواد اولیه ، محیط زیست ، بازیافت ، لوازم جانبی ، ماشین آلات ، نظارت و اندازه گیری ، تجهیزات قالب گیری ، توسعه و نوآوری ، مواد افزودنی ، محصولات تمام شده ، محصولات نیمه تمام و بخش های مهم دیگر در صنعت پلاستیک و لاستیک می شود.

اتاق مشترک ایران و اسپانیا نیز تصمیم دارد تا هیاتی تخصصی از فعالان این حوزه را به بارسلون اعزام کند تا در نمایشگاه EQUIPLAST حضور یابند و از فرصت فراهم آمده در این نمایشگاه برای آشنایی با دیگر فعالان بین المللی در سایر کشورها استفاده نمایند.

حضور در نمایشگاه های بین المللی پلاستیک مزایای مختلفی را برای شرکت ها دارند. از جمله این مزایا این است که می توان اثری ماندگار در ذهن مشتری و دیگر همکاران داشت فقط با چند ایده خلاقانه و برخورد مشتری مدارانه می توان چنین اثری را ایجاد نمود. از طرف دیگر با پتانسیل های بازار و موقعیت های جدید نیز آشنا می شویم و با برنامه ریزی دقیق برای آینده سعی میکنیم تا از این فرصت ها و پتاسنیل ها به بهترین شکل برای درآمدزایی استفاده نماییم.

همچنین از نیازهای کنونی و آتی بازار و مشتریان نیز مطلع می شویم و با ایجاد ارتباطات جدید بین شرکت ها و فعالان بازار که یکی از مهم ترین اصول یک کسب و کار است در جهت رشد و توسعه خود استفاده می کنیم.

پس حضور در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک بارسلون فرصتی است برای توسعه کسب و کار و ایجاد ارتباطات بین المللی و حضور در این نمایشگاه ها لازم و ضروری می باشد.

Rate this post