رتبه اعتباری شرکت آریاساسول جم

شرکت آریاساسول جم بالاترین رتبه اعتباری در ایران را دریافت کرد.

شرکت آریاساسول جم موفق به کسب رتبه -AA به عنوان بالاترین رتبه اعتباری ایران شد.

شرکت رتبه بندی اعتبار پایا در طی اخرین اعتبار سنجی که انجام داده است بر اساس  داده های کمی و کیفی شامل داده های کیفی مانند صورت حساب های مالی و نسبت های مالی استخراج شده و داده های کیفی مانند ارزیابی های مربوط به کلیه فعالیت های شرکت ، محیط عملیاتی شرکت ، حاکمیت شرکتی و سوابق مالی و تایمن مالی و همچنین بررسی فضای کلان اقتصادی ، کسب و کار مربوطه در نهایت رتبه اعتباری AA- را برای بلند مدت با  دورنمای با ثبات و رتبه اعتباری کوتاه مدت +A1 با درجه سرمایه گذاری به شرک پلیمری آریاساسول اعطا نمود.

شرکت آریاساسول جم

بر اساس تعریفی که شرکت رتبه بندی اعتبار پایا دادرد این مقام و رتبه برای بلند مدت تعریف شده و همچنین در این طبقه ظرفیت ها در جهت ایفای تعهدات مالی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و و در واقع این دورنمای اعتباری درباره ی مسیر احتمالی رتبه اعتباری در میان مدت می باشد.

دورنمای باثبات در واقع به معنی این است که این رتبه اعتباری در آینده ی قابل پیش بینی تغییر نخواهد کرد.

این تحلیل و رتبه بندی بر اساس داده های مربوط به سال های 1396 – 1397 و 1398 انجام شده است. این داده ها شامل تحلیل های کمی بر اساس صورت حساب های مالی به همراه یادداشت های آنها در شرکت آریاساسول جم می باشد.

بر طبق بررسی ها در گذشته هیچ شرکتی موفق به کسب این درجه از اعتبار نشده است.

در گذشته رتبه اعتباری +A مربوط به شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی یا شستا ، شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت فولاد مبارکع اصفهان و گروه توسعه مالی مهر آیندگان می باشد.

پس از آن رتبه A  را صنایع کاغذ پارس دریافت کرده و در نهایت رتبه A- به شرکت های سیمان اصفهان ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، سرمایه گذاری صبا تامین و سبد گردان کاریزما اختصاص یافته است.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *