برندهای برتر ماشین الات تولید نایلون رول عریض

برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور هستند که تولید کننده انواع ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مناسب برای تولید نایلون و نایلکس می باشند.  استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته در تولید نایلون های رول عریض باعث سرعت بخشیدن و حجم بالای کار می شود که می توان در وقت و انرژی نیز صرفه جویی نمود.

ما در این مقاله از سایت Irplastics.com سعی داریم تا برندهای برتر ماشین الات تولید نایلون رول عریض را به شما معرفی کرده تا چنانچه قصد انتخاب بهترین دستگاه  در این زمینه را دارید،  بتوانید با اطمینان خرید کنید.  لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه های تولید نایلون رول عریض

رول های نایلون عریض از سری محصولات پلاستیکی در فیلم های رول شده در ابعاد بزرگ هستند که برای کارهای ساختمان سازی،  دامپزشکی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. رول نایلون ها در واقع الیاف پلیمری می باشند که مشتقات آنها شامل نایلون شیرینگ،  حباب دار،  پشت چسب دار،  استرچ پالت و غیره هستند.

نایلون های رول عریض به دلیل انعطاف پذیری و محکمی دارای کاربردهای مختلف می باشند و از انواع آن می توان به رول های گلخانه ای،  کشاورزی،  مالچ،  ضد عفونی کننده برای خاک،  سیلویی،  ساختمانی و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین تفاوت نایلون های رول عریض در رنگ،  ضخامت و عرض آنها بوده و دارای خاصیت ضد ماورا بنفش هستند. به عنوان مثال در کشاورزی از نایلون های با عرض ۲۰ متر نیز استفاده می شود.

اصلی ترین دستگاه هایی که برای تولید نایلون رول عریض مورد استفاده قرار می گیرند،  کمپرسور هوا،  پانچ و پرفراژ و غیره هستند. در واقع این دستگاه ها بسته به نوع قالب و با استفاده از کمپرسور هوا بالینی و مواد اولیه نایلون های رول را تولید می کنند.  دستگاه های تولید رول نایلون همچنین دارای ابعاد و ظرفیت های مختلف می باشند که هر کدام از آنها برای تولید انواع فیلم نایلون مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین عامل تعیین کننده برای عرض های مختلف در  نایلون های فیلم،  غلتک ها و ابعاد دستگاه بوده که از طریق آن رول های یک لایه و چند لایه تولید می شود.  به عنوان مثال دستگاه تولید نایلون عریض در ابعاد بزرگ تری از دستگاه تولید کیسه فریزر می باشد.

 

ماشین الات تولید نایلون رول عریض

 

دستگاه دوخت نایلون

یکی از دستگاه های اساسی در تولید و ساخت نایلون می باشد که رول های تولید شده توسط آن به محصولاتی نظیر نایلون زباله،  دسته دار و یا فریزر تبدیل می شود. کاربرد این دستگاه چسباندن و یا دوختن نایلون ها بوده که می توان نایلون های کیسه ای را از آن تولید کرد. این دستگاه همچنین کار برش نایلون نیز انجام می دهد.

دستگاه دوخت نایلون در دو نوع یک و دو طبقه در بازار موجود است.  همچنین دستگاه دو طبقه دوخت این قابلیت را دارد که همزمان ۴ رول نایلون را دوخت برش بزند.  این دستگاه از سرعتی بیشتر از دستگاه های معمولی برخوردار بوده و از آن برای دوخت نایلون های رولی با عرض ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر نیز استفاده می شود.

دستگاه پرفراژ نایلون

کلیه نایلون های رولی نظیر نایلون های فریزر،  سفره یکبار مصرف،  کیسه های زباله و محصولات دیگر که در خط پرفراژ هستند،  توسط این دستگاه تولید می شوند.  دستگاه پرفراژ در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوده که مدل اتوماتیک آن از سرعت کمتری برخوردار می باشد.  با این حال نمونه دستگاه های نیمه اتوماتیک نیز مشکل اپراتور را دارند.

دستگاه کمپرسور هوا فشرده

این دستگاه در تمامی خطوط تولید انواع نایلون و نایلکس وجود دارد،  زیرا که کمپرسور کردن هوای فشرده یا باد به داخل دستگاه توسط آن صورت می گیرد.  از آنجایی که وجود چنین دستگاهی برای تولید انواع نایلون های ضروری است،  می توان برای تمام خطوط تولید دستگاهی با ظرفیت هوای ۱۵۰ لیتری برای کمپرسور تهیه نمود تا از این طریق بتوان در هزینه ها صرفه جویی کرد.  با این حال در صورت خط تولید تخصصی می توانید دستگاه با ظرفیت و ابعاد بزرگ تری را تهیه نمایید.

اما برندهای برتر ماشین آلات و دستگاه های تولید نایلون رول عریض کدام هستند؟

اگر بخواهیم به طور جداگانه در مورد دستگاه ها و برندهای سازنده ماشین آلات نایلون رول عریض توضیح دهیم.  باید بگوییم برای هر کدام از دستگاه ها و ماشین آلات تولید کننده نایلون عریض مدل هایی در بازار موجود است که بهترین می باشند.

به عنوان مثال بهترین مارک برای کمپرسور هوا جهت انتخاب دستگاه مدل های رونیکس،  هیوندا، نووا،  استرانگ،  اکتیو تولز،  کنزاکس هستند که با توجه به نیاز شما و کیفیت و عملکردی که دارند می توان از آنها استفاده کرد.

همچنین بهترین برندهای سازنده دستگاه های تولید کننده نایلون عریض اینگر سورلند و کاپ ایر و سامسونگ و غیره می باشد. نیز شرکت های پارس وکیوم،  توسن پلاس،  رونیکس از دیگر برندهای تولید کننده دستگاه های انواع نایلون از جمله رول عریض هستند.

قیمت ماشین الات تولید کننده نایلون های رول عریض

قیمت ماشین آلات و دستگاه های تولید کننده نایلون عریض بر اساس نوع شرکت سازنده و ابعاد و ظرفیت آنها متفاوت می باشد.  همچنین نوع عملکرد و کارآیی آنها بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

بنابراین چنانچه قصد خرید دستگاه های تولید کننده نایلون را دارید می توانید برای استعلام قیمت و نیز اطمینان از کیفیت و اصالت کالا با کارشناسان ما در تیم پشتیبانی افشین کرمی تماس بگیرید.  از آنجایی که قیمت دستگاه ها با توجه به نوع برند از لحاظ خارجی و یا ایرانی بودن نیز متفاوت می باشد.

از طرفی تشخیص دستگاه های فیک و بی کیفیت از نوع اصل و با کیفیت آن ممکن است فرد خریدار را دچار اشتباه و مشکل نماید.  از این رو بهترین راه دریافت مشاوره می باشد که کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی می توانند با ارائه خدمات بهینه شما را در انتخاب و خرید بهترین دستگاه های تولید کننده نایلون رول راهنمایی و یاری کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و ارتباط  با کارشناسان و مشاورین ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید.

Rate this post