صادرات فیلم استرچ

صادرات فیلم استرچ توسط گروه بازرگانی کرمی به میزان دلخواه مشتری در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی این محصول صادراتی اطلاعاتی را جهت رفع ابهام به صورت اجمالی ارایه دهیم. ابتدا لازم است بدانیم استرچ فیلم چیست ؟

اگر بخواهیم به صورت ساده توضیح دهیم فیلم استرچ یکی از محصولات نایلونی محسوب می شود که در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این محصول بسته بندی های بسیار با کیفیت تر با هزینه ی کمتر در صنایع مختلف مواد غذایی ، کشاورزی و صنعتی خواهیم داشت.

ویژگی های فیلم استرچ چیست ؟

از جمله ویژگی های بسیار خوب این محصول خاصیت کشسانی بسیار بالای آن است ، همچنین در برابر اشعه UV خورشید نیز مقاوم قابل قبولی دارد. هر چه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد ، میزان مقاومت فیلم استرچ بالاتر و بیشتر خواهد بود. میزان ضخامت آن نیز در بازه 5 میکرون تا 23 میکرون قرار دارد. برای داشتن یک فیلم استرچ مرغوب به میزانی از چسبندگی لازم است تا پس از کشیدن آن روی بسته بندی بتواند شکل لازم را حفظ کند و تغییر شکل ندهد. آنتی استاتیک بودن آن نیز موجب می شود تا میزان گرد و غیار کمتری روی بسته بندی قرار بگیرد.

 

فیلم استرچ دستی صادرات

 

کاربرد فیلم استرچ

فیلم استرچ در صنایع مختلف به جهت محافظت از محصول و برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کاربردها به شرح زیر است :

  • مواد غذایی و دارویی
  • تولید قطعه های صنعتی
  • پالت بندی
  • قطعه سازی و خودروسازی
  • لوازم آشپزخانه
  • تولید کاغذ دیواری
  • لوازم جانبی کامپیوتر
  • کاشی و سرامیک
  • قاب های پلی استری
  • و …

 

روش های استفاده از فیلم استرچ

در این قسمت فیلم استرچ ها به دو صورت اصلی فیلم استرچ دستی و فیلم استرچ ماشینی تقسیم بندی می شوند.

فیلم استرچ دستی

در این روش که عموتا در آشپزخانه ها ، شیرینی پزی ها و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد به یک نیروی کار انسانی نیاز است تا با استفاده از دست فیلم استرچ را روی محصول به خوبی قرار دهد که همین امر موجب می شود تا سرعت انجام کار نیز پایین تر از روش ماشینی باشد.

 

فیلم استرچ ماشینی

 

فیلم استرچ ماشینی

در این روش با استفاده از دستگاه های خاصی به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا کار انجام می شود.به ذلیل استفاده از دستگاه ها برای این کار میزان گشیدگی رول نایلونی نیز بالاتر خواهد بود. از جمله این دستگاه ها می توان به استرچ پالت صفحه گردان و استرچ پالت فرودگاهی اشاره نمود.

مزایای استفاده از فیلم استرچ

استفاده از فیلم استرچ مزایایی دارد که در این قسمت میخواهیم به برخی از این مزایا اشاره نماییم. استفاده از آن موجب جلوگیری از نفوذ روطبت و گرد و خاک به داخل بسته بندی گردد. به علت خاصیت چسبندگی که دارد به محصول می چسبد و موجب مشود تا بسته بندی محکم تر و منسجم تر شود. با وجود کاربرد خوبی که دارد میزان هزینه ی پرداختی برای آن مبلغ پایینی است اما در نهایت استحکام بسته بندی را بالاتر می برد.با توجه به بالا بودن خاصیت کشسانی آن مقاومت خوبی در برابر هر گونه پارگی یا سوراخ شدگی دارد.

 

قیمت و خرید فیلم استرچ

در این مقاله درباره این محصول پرکاربرد صحبت کردیم و مزایای استفاده از آن را نیز بیان کردیم ، استفاده از این محصول در طیف وسیعی از صنایع رواج دارد چرا که با توجه به هزینه ی پایین برای تهیه آن کیفیت بسته بندی را نیز بالا می برد.

بازرگانی کرمی با سال ها سابقه در زمینه فعالیت در عرصه پلاستیک و پلیمر آماده است تا خدمات صادرات و خرید و فروش فیلم استرچ را به مشتریان گرامی ارایه دهد.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه صادرات فیلم استرچ و اطلاع از قیمت دقیق و نحوه خرید این محصول با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و از مشاوره و خدمات رایگان ما استفاده نمایید.

Rate this post