فروش PVC اروند به ترکیه

فروش PVC اروند به ترکیه در طی روزهای گذشته با مشکلاتی رو به رو شده است چرا که به علت کیفیت پایین محصول تولیدی این پتروشیمی از خرید آن سر باز زده می شود.

وضعیت بازار ترکیه در طی روزهای اخیر به صورت کاهش در بخش تقاضا بوده است. چرایی این کاهش در بخش تقاضا آن است که بیشتر فعالاتن بخش تقاضا در بازار به دلیل تعطیلات ملی در این کشور که تقریبا تا اواخر هفته ادامه داشته است بیکار شده اند که نتیجتا منجر به کاهش در بخش تقاضا شده است.

فعالین بازار منتظرند تا قیمت های جدید را به خصوص برای عرضه کنندگان اروپایی و امریکایی اعلام شود.

یکی از معامه گران در این بخش اظهار داشته است که میزان تقاضا برای پی وی سی از حد نرمال ان پایین تر است و محدودیت بازار نیست بسیار ملموس می باشد که در نتیجه ی آن شاهد افزایش قیمت ها به صورت روزانه هستیم.

مواد تولید شده توسط امریکا در بازار ترکیه در دتسرس قرار ندارد. پی وی سی تولید شده ی کشورهای دیگر مانند مصر و مکزیک و کره جنوبی در بازار ارایه شده است اما خریداران نوع های دیگر با ریشه های دیگر را برای خرید ترجیح می دهند.

پکتیم نیز در روزهای گذشته میزان عرضه ی پی وی سی به بازار را کاهش داده است.

اکثر تامین کنندگان در شرایط کنونی در هفته ی جاری قیمت ها را در صورت عدم عرضه مواد جدید حفظ نموده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از تولید کنندگان در اروپا PVC K70 را با قیمت 1350دلار در هر تن به ترکیه پیشنهاد داده است.

در کشور کره جنوبی تولید کنندگان قیمت 1275 دلار را برای هر تن K67 پیشنهاد کرده اند.

تولیدکنندگان مکزیکی نیز قیمت 290.1 دلار برای هر تن K67 و قیمت 330.1 الی 350.1 دلار برای هر تن K70 را به ترکیه پیشنهاد داده یا معامله نموده اند.

پتروشیمی اروند نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان پی وی سی ، این مواد را به ترکیه ارایه کرده است اما فروش PVC اروند به ترکیه به علت دارا نبودن کیفیت لازم و بالا رفتن هزینه ها در بخش حمل و نقل با مشکل رو به رو شده است و  بازرگانان حاضر نیستند که از این محصول خریداری نمایند.

در صورتی که عرضه کنندگان اروپایی و امریکایی پی وی سی را برای عرضه و فروش بگذارند در هفته ی آتی بازار پی وی سی ترکیه دوباره رونق خواهد گرفت و در صورت ادامه ی بیشتر بودن تقاضا از عرضه قیمت ها هم چنان روند افزایشی خواهد داشت.

Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «فروش PVC اروند به ترکیه»

  1. سلام
    اطلاعات خوبی در اختیار قرار دادید/ اما یک اشکال بسیار بزرگ دارد/
    هیچ تاریخی برای مقاله های خود ذکر نکردید و در این بازار که قیمت روز آن تغییر می کند , چنین مقاله هایی علبرغم زحمتی که برای آن کشیده شده ، را بی ارزش می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *