قیمت مواد 54B04 پتروشیمی لرستان

قیمت مواد 54B04 به عنوان یکی از پلی اتیلن های سنگین HDPE مانند دیگر پلیمرها از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد و مواد 54B04 از گرید تزریق می باشند.

همان طور که می دانید پلی اتیلن های سنگین نسبت به دیگر انواع و زیر مجموعه های پلی اتیلن چگالی و وزن مولکولی بالاتری را داراست مواد 54B04  هم به عنوان یک پلی اتیلن سنگین دارای این خاصیت می باشند.

پلی اتیلن سنگین یک خاصیت بسیار مهمی که دارد ان است که برای طبیعت بسیار مفید است یعنی پس از مصرف قابلیت بازیافت را دارد که این امر موجب می شود تا هم محصولات دیگری بتوان تولید نمود و هم به لحاظ خطراتی که پلاستیک ها برای طبیعت می توانند داشته باشد ، از میزان این خطر کاسته شود.

در پلی اتیلن سنگین یکی دیگر از خواص ان میزان سختی بالاست که این امر موجب می شود تا انعطاف پذیری آن کاهش یابد.

علت این سختی در این دسته از مواد فشرده بودن زنجیره ی مولکولی یا به عبارت دیگر دانسیته ی بالای آن می باشد.

دلیلی که از پلی اتیلن سنگین در بسته بندی ظروف مواد غذایی و شیمیایی استفاده می شود آن است که این مواد دارای نفوذپذیری بسیار پایین و سفتی بالا هستند. مواد  54B04  نیز در زمینه ی تولید جعبه ها و بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگر انواع پلی اتیلن سنگین جهت استفاده در تولید لوله های انتقال آب و فاضلاب و همچنین لوله های انتقال گاز طبیعی به کار می روند.

پرمصرف ترین عضو از خانواده ی پلاستیک ها پلی اتیلن های سنگین HDPE هستند.

نکته ی دیگر درباره ی این مواد عایق بودن انها در برابر جریان الکتریسیته می باشد و اگر در برابر حرارت مستقیم قرار گیرد از بین می رود.

پلی اتیلن 54B04 با نام شیمیایی 54B04 با ظاهری به شکل گرانول های شفاف در کشور ایران و توسط شرکت پتروشیمی لرستان در بسته بندی های 25 کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می گردد.

گروه بازرگانی افشین کرمی با سال ها تجربه در زمینه ی تامین ، صادرات و واردات و انجام خدمات بازرگانی آماه است تا تجربه ی خود را در خدمت مشتریان قرار دهد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر از قیمت مواد 54B04 با ما تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *