پتروشیمی شیراز ، واحد نمونه برتر

پتروشیمی شیراز ، واحد نمونه برتر جشنواره امتنان

 

پتروشیمی شیراز به عنوان واحد نمونه استانی در استان شیراز انتخاب شد و از تلاش های این مجموعه تقدیر به عمل آمد. در این مراسم بیان شد که این موفقیت ها مرهون زحمات بسیار زیاد کارگران و مسئولان در بخش های مختلف در این مجموعه می باشد.

پتروشیمی شیراز در سال گذشته موفق به افزایش 90 درصدی در بخش فروش شد که در نهایت میزان سود افزایش یافته به 70 درصد رسید. این شرکت پتروشیمی توانست کیسه های پروپیلنی را تولید کرده که این از جمله دستاوردهای مهم برای این مجموعه محسوب می شود.

آن چه در این شرکت دنبال می شود افزایش میزان تنوع در محصولات در این مجموعه است که این مهم با کمک مسئولین استان فارس و دیگر صنعت گران و تولیدکنندگان در شیراز محقق می شود.

در این مراسم هم چنین از نبوغ و تلاش کارگران مشغول در این شرکت تجلیل و بزرگداشت به عمل آمد.

شرکت پتروشیمی شیراز در نزدیکی مرودشت واقع شده است و با بهره برداری از 4 واحد توليد آمونياک، اوره، اسيد نيتريک و نيترات آمونيوم در حال فعالیت می باشد. مقدار اوره و آمونیاک تولیدی در این پتروشیمی بخشی از نیازهای داخلی و نیازهای بازار جهانی را تامین می کند.

این شرکت در چشم انداز مورد نظر خود قصد دارد تا در زمره 5 پتروشیمی برتر در سال 1402 قرار گیرد. در سال 1397 ، توليد بيش از 3 ميليون و سيصد هزار تن محصول برابر با 103 %  توليد اسمي  و 107% توليد برنامه مجتمع داشته است. این شرکت در سال 1396 نیز عنوان صادر كننده برتر استان فارس را نیز کسب نمود.

در سال جاری نیز در جشنواره امتنان از کارگران این مجموعه عنوان واحد نمونه برتر را به دست آورد و با حضور استاندار فارس از این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

 

 

1/5 - (1 امتیاز)