آغاز به کار پالایشگاه اینئوس در سندای و چیبا

اینئوس از جمله تولیدکنندگان بزرگ و بین المللی محصولات تخصصی شیمیایی و محصولات پتروشیمی است. این پالایشگاه فعالیت واحدهای سندای و چیبا را پس از زلزله 16 مارس در قسمت شمال شرقی ژاپن دوباره از سر گرفت. ظرفیت این واحدها تولید 145 هزار بشکه در سندای و 129 هزار بشکه در چیبا می باشد.

پالایشگاه های دیگر از جمله فوجی و کازمو و دیگر واحدها در حالت نرمال و عادی خود در حال تولید و فعالیت می باشند. با توجه به آن که پالایشگاه سندای تعطیل شد و در نتیجه ی آن نفت کوره کم گوگرد تولید شده در این پالایشگاه های دیگر توزیع نشد ارسال محموله ها با مشکل مواجه شد.

 

آغاز به کار پالایشگاه اینئوس در سندای و چیبا

هلدینگ اینئوس 30 شرکت زیر مجموعه مختلف دارد که 171 سایت در 24 کشور دنیا به این مجموعه تعلق دارد. از جمله نقاط قوتی که این مجموعه دارد می توان به امکان تولید با کیفیت بالا و هزینه ی پایین اشاره نمود. هم چنین در این کارخانه ها سرمایه گذاری و صرفه اقتصادی بسیار در وضعیت خوبی قرار دارد.

کارخانه های بزرگی که از مزیت صرفه های اقتصادی نسبت به مقیاس برخوردارند. این مجموعه دارای مدیریت با تجربه بالا و تنوع در محصولات ، مشتریان و بازارهای نهایی مصرف می باشد.

این شرکت سعی دارد تا میزان سود آوری مالی خود را از ظریق افزایش نفود بر بازار ، بالا بردن ضرفه جویی در هزینه ها و کاهش میزان هزینه ها افزایش دهد. این شرکت با توجه به شرایط خوب و موقعیت بازاری بسیار خوبی که دارد عرضه کننده ای خوب و برتر در بازار برای مشتریان بزرگ می باشد.

 

موقعیت برتر بازار هلدینگ اینئوس باعث شده است که عرضه کننده منتخب برای بسیاری از مشتریان بزرگ در بازار باشد. این امر باعث شده است که ارتباط این هلدینگ با مشتریانش بلندمدت و بسیار خوب باشد.

مدیریتی در در شرکت اینئوس قرار دارد با ساختاری ساده اما غیر متمرکز در حال فعالیت است که این فعالیت همراه با تشویق کارکنان برای افزایش کارایی در بخش های مختلف این هلدینگ بزرگ می باشد.

Rate this post