مواد LL18XF5N برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت ما در زمینه تولید کیسه های بسته بندی مواد غذایی و سایر کیسه ها فعالیت دارد ، با توجه تجربه شما در زمینه تامین و صادرات مواد اولیه پلیمر و پلاستیک چه گریدی مناسب ترین گرید برای تولید محصولات نام برده شده می باشد؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics تامین کننده اصلی مواد اولیه پلاستیک در بازار ، مواد LL18XF5N را پیشنهاد می دهد. این مواد برای کاربردهای با استحکام بالا به ویژه کیسه های حمل و نقل سنگین، کیسه های یخ، کیسه های مواد غذایی منجمد، کیسه های سیب زمینی و فیلم های کشاورزی است که قابلیت آب بندی خوب و مقاومت در برابر سوراخ شدن عالی دارند.

 

مواد LL18XF5N

مواد LL18XF5N

 

دیگر کاربردهای ذکر شده برای مواد LL18XF5N در زمینه تولید فیلم، فیلم مهر و موم حرارتی، بسته بندی مواد غذایی می باشد. محصولات تولید شده از این گرید دارای چقرمگی فوق العاده، مقاومت در برابر سوراخ شدن عالی، رفتار آب بندی حرارتی خوب و ماشین کاری عالی در خطوط تبدیل هستند.فرآیند HPLLDPE نسبت به LLDPE های معمولی ساده تر است و دارای ژل کم است. HPLL18XF5 N یک گرید بدون افزودنی لغزش است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد LL18XF5N و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post