مواد HD52505UV برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت ما تولید کننده درپوش برای آب گازدار و نوشابه های گازدار و درپوش نوشیدنی است و جعبه های مقاوم نیز تولید می کند، گرید پیشنهادی شما برای تولید این محصولات په گریدی می باشد که خاصیت فیزیکی خوبی در دماهای پایین نیز داشته باشد؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics تامین کننده اصلی انواع مواد پلیمر و پلاستیک در بازار است که برای تولید مواد ذکر شده یکی از گریدهایی که پیشنهاد می دهد مواد HD52505UV  می باشد. این گرید یک کوپلیمر HDPE است که در فرآیند فاز گاز تولید می شود. این درجه یک درجه قالب گیری تزریقی برای کاربردهایی است که نیاز به خاصیت فیزیکی خوب حتی در دماهای پایین مانند سطل ها، ظروف و قالب های فنی دارند. برنامه های کاربردی اصلی برای این مواد درب و درب بطری های آب معدنی ، درپوش برای آب گازدار و نوشابه های گازدار، درپوش نوشیدنی می باشد.

مواد 52505UV همان طور که گفته شد به دلیل خاصیت فیزیکی بسیار مناسب که در محصول ایجاد می کند برای تولید سطل ها ، قطعات مهندسی و ظروف نگهدارنده مخزن در طی فرآیند تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.

HD52505UV

 

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد HD52505UV و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post