مواد اولیه مصرفی در تولید تانکر آب

امروزه به علت مزایای استفاده از مخازن پلاستیکی از جنس پلی اتیلن ، محبوبیت این نوع از مخازن بیشتر شده است. روش تولید مخازن پلی اتیلنی با نام روتومولدینگ می باشد که شامل تمام مراحلی می شود که یک مخزن پلی اتیلنی طی می کند تا ساخته شود.

مواد اولیه مصرفی در تولید تانکر آب

این مواد شمال گریدهای مروبط به پلیمر HDPE و MDPE می باشد. از جمله گریدهایی که در ساخت تانکرهای آب و پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد می توان به پلی اتیلن سبک ۳۲۶۰۴ ، پلی اتیلن سنگین 3840 می باشد. دیگر گریدهایی که در فرآیند روتومولدینگ استفاده می شوند شامل پلی اتیلن سبک خطی 38504 و پلی اتیلن سبک خطی LL8446   می باشد.

مواد 3840 دارای فرآیند پذیری و سفتی و مقاومت مناسبی می باشند. مواد 32604 نیز در زمینه فرآیند پذیری بسیار مناسب می باشند و مقاومت بالایی در شرایط ایجاد تنش دارند ، همچنین برای ساخت مخازن شیمیایی نیز کاربرد دارد.

مواد اولیه مصرفی در تولید تانکر آب

ساخت مخازن پلی اتیلن با روش روتومولدینگ

برای تولید این مخازن از روش قالب گیری دورانی ای روتومولدینگ استفاده می شود. این فرآیند برای شکل دادن مواد پلاستیکی است که توخالی هستند.

برای تولید مخازن بیشتر از مواد اولیه با جنس پلی اتیلن استفاده می شود. قالب هایی که مورد استفاده قرار می گیرند عموما دیواره های نازکی دارند ولی با طراحی مناسب می توان قطعه های پیچیده تری مانند جعبه های دو جداره را نیز تولید نمود.

مخازن پلی اتیلن در انواع سه لایه و تک لایه به بازار عرضه می شوند.

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

تامین انواع گریدهای پلی اتیلن سنگین

صادرات مواد اولیه تولید تانکر آب

تامین مواد اولیه تولید مخازن پلی اتیلنی

برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره قیمت مواد اولیه مصرفی در تولید تانکر آب با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *