مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی تایوان

اگر در این مقاله با ما همراه باشید می خواهیم درباره محصولات پلیمری صادراتی تایوان صحبت کنیم ، چرا که تایوان با رشد بسیار فزاینده پس از دهه 1950 از جمله اقتصادهای برتر در حوزه اقیانوس آرام شده است. کشور تایوان بیشتر به واسطه اقتصاد و فناوری آن شناخته شده است اما به لحاظ مناطق گردشگری نیز از کمیاب ترین و بکرترین مناطق به منظور گردشگری نیز برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی کشور تایوان

تایوان با نام جمهوری چین نیز شناخته شده است و به لحاظ جمعیتی نیز در رده کشورهای پرجمعیت قرار می گیرد و در منطقه ای که دریاهای شرق و جنوب به هم میرسند قرار دارد. علی رغم حجم بالای جمعیت به لحاظ وسعت کشور کوچکی در قاره آسیا محسوب می شود و در سال 2022 پانزدهمین صادرکننده بزرگ کالا شده است.

اقتصاد این کشور با استراتژی هزینه نیروی کار بسیار پایین و در کنار آن صنعتی شدن با سرعت بسیار بالایی جهش پیدا کرد اما این کشور به دلیل کمبود مواد خام تکیه ای بر مواد خام ندارد. در دنیای امروزی جهت شناخت اقتصاد کشورها و تجزیه و تحلیل داده های صادرات و واردات کشورها باید درباره الگوهای تجاری و رقابت جهانی اطلاعاتی به دست آوریم. بدین منظور درباره صادرات تایوان در سال 2022 اطلاعاتی را در بخش بعدی ارایه می دهیم.

کالاهای صادراتی برتر تایوان

کشور تایوان یکی از بازیگران اقتصادی برتر در تجارت بین المللی محسوب می شود و به شدت به صادرات وابسته است. محصولاتی که بیشترین ارزش دلاری را در جهت صادرات به همراه داشته اند به ترتیب ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی به ارزش 245.8 میلیارد دلار ، ماشین آلات از جمله رایانه 62.9 میلیارد دلار و پلاستیک و محصولات پلاستیکی به ارزش 23 میلیارد دلار می باشند ، البته این لیست چندین مورد دیگر را هم شامل می شود که ما از نام بردن آن ها صرف نظر کرده و مهم ترین و بیشترین ها را بیان کردیم.

مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی تایوان

شرکای برتر صادراتی تایوان

بر اساس داده های منتشر شده کشورهایی که بیشترین میزان واردات را از تایوان انجام داده اند به ترتیب ایالات متحده امریکا ، هنگ کنگ ، ژاپن ، سنگاپور ، کره جنوبی ، مالزی ، ویتنام ، هلند می باشند. بر طبق داده ها ایالات متحده آمریکا (15.7٪)، هنگ کنگ (13.5٪)، ژاپن (7٪)، سنگاپور (6.2٪) ٪، کره جنوبی (4.6٪)، مالزی (3.6٪)، ویتنام (3٪)، هلند (1.8٪) درصد از محصولات صادراتی تایوان را خریداری کرده اند.

محصولات پلیمری صادراتی تایوان

داده های منتشر شده حاکی از آن است که محموله های خام پلیمری از تایوان توسط 102 نفر صادر کننده به 114 خریدار صادره شده است. کشور تایوان در بیشترین میزان مواد اولیه پلیمری خود را به کشورهای ویتنام ، هندوستان و پاکستان صادر نموده است. از چندین گرید و محصول پلیمری مهم صادراتی از تایوان در بخش های بعدی صحبت خواهیم نمود.

پلی وینیل الکل PVA تایوان

پلی وینیل الکل تایوان PVA یک ماده به شکل پودری ، شفاف ، بدون بو و مزه و به رنگ کرمی یا سفید می باشد که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این پلیمر یک پلیمر بسیار عالی برای تشکیل فیلم و امولسیفایر و با خاصیت چسبندگی عالی می باشد. PVA یک پلیمر سنتزی محلول در آب است که قابلیت تجزیه بیولوژیکی را نیز داراست و در برابر گریس و روغن ها مقاوم است.

از ویژگی های آن خواص مکانیکی خوب ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، خنثی بودن به لحاظ شیمیایی و به راحتی توسط ارگانیسم های زنده قابل تجزیه است و حلال در آب می باشد. به لحاظ کاربردی نیز در صنایع تجاری و سنعتی مختلفی استفاده می شودو مثلا در کاغذسازی ، چسب ، ماده تشکیل دهنده موثر فیلم ، امولسیفایر می باشد. هم چنین به عنوان یک محافظ و پوشش داخلی لوله هاست و مانند یک سد از لوله در برابر خوردگی محافظت می کند.

 

پلی کربنات تایوان

پلی کربنات یک پلیمر یا پلاستیک بسیار خوب برای کاربردهایی است که نیازمند شفافیت بالا و مقاومت در برابر ضربه هستند و جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه هاست. این محصول در رنگ های مختلفی به صورت شفاف یا غیر شفاف در دسترس قرار دارند. با توجه به ویژگی های ذکر شده و کلیدی گفته شده در تجهیزات پزشکی ، لنزهای عینک ، دیسک های دیجیتا ، گل خانه ها و وسایل روشنایی خارجی مورد استفاده است.

برای پلی کربنات ها نیز انواعی وجود دارد که به جهت میزان تقویت کننده الیاف شیشه و واریانس جریان مذاب بین ان ها تفاوت ایجاد شده است و تمیز داده شده اند. پلی کربنات یکی از مهم ترین پلیمرهای صادراتی تایوان به کشورهای دیگر می باشد.

مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی تایوان

هوستافرم یا پلی استال تایوان

یکی دیگر از پلیمرهای صادراتی تایوان هوستافرم یا پلی استال POM است و این محصول با نام هوستافرم در ایران شناخته شده است و در دسته ترموپلاستیک های مهندسی قرار می گیرد. مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر سایش که حتی از پلی آمیدها بالاتر است یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول است و در کنار آن می توان به مقاومت در برابر حلال ها و پایداری ابعادی مناسب آن اشاره نمود.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی تایوان آشنا نماییم و اطلاعاتی را درباره این محصولات به شما ارایه دهیم. شرکت بازرگانی افشین کرمی بیش از یک دهه فعالیت صادقانه در زمینه صادرات و واردات انواع مواد پلیمری و پلاستیکی داشته است و از جمله اصلی ترین واردکنندکان انواع مواد پلیمری مانند پلی کربنات ، هوستافرم یا پلی استال و پلی وینیل کلراید می باشد و وظیفه تامین این مواد را به عهده گرفته است که بهترین مواد را از بهترین تامین کنندگان برای متقاضیان واردات این محصولات فراهم نماید.

در راستای رفاه حال خریداران خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود. شما می توانید جهت تهیه ، خرید و صادرات  و واردات هر گونه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در این زمینه با کارشتاسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post