لغو سفارشات صادرات توسط اروپا و آمریکا

لغو سفارشات صادرات توسط اروپا و آمریکا

در حالی اثر گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان بر تجارت منفی بوده است که گفته شده “سفارش های صادرات پلیمر توسط اروپا و ایالات متحده لغو شده است.” احساسات بازار در این هفته در چین بدبین بوده و پایین آمدن علاقه به خرید، باعث شده که تامین کنندگان خارج از کشور قیمت صادرات را کاهش دهند.البته معامله گران چینی از وجود تقاضا در بازار خبر می دهند.

یک تامین کننده از کشور تایلند به ترتیب فیلم های HDPE و LLDPE را با قیمت 870 تا 880 دلار در روز CFR چین و 770 دلاردر روز CFR در چین به فروش رسانده است. یک تامین کننده کویتی هم فیلم های HDPE و LLDPE را با قیمت 770 دلار / تن CFR چین و 750 دلار / تن CFR چین برای حمل آوریل اعلام کرده است.

 

یک سازنده قطری به ترتیب LDPE ، LLDPE و فیلم HDPE را با قیمت 820 دلار  CFR چین ، 710 دلار CFR چین و 720 دلار CFR چین ارائه کرده است. عربستان سعودیLDPE با منشاء امارات متحده عربی را با 855 دلار / تن CFR چین و 800 دلار / تن CFR چینفروخته است، در حالی که فیلم HDPE با همان منشا با قیمت 760 دلار / تن CFR چین و 720 دلار / تن CFR چین عرضه شده است.

 

معاملات آتی LLDPE مه در هفته گذشته با 280 تن  (39 دلار در هر هفته) کاهش یافته و به 6،120 CNY در هر تن (تقریباً 862 دلاردر هر تن) در بورس کالاهای دالیان چین در پنجشنبه رسیده است.

 

انتظار می رود که بازار چین با تقاضای اندک در هفته آینده بدون تغییر باشد. بازیگران بازار بر این باورند که ممکن است قیمتها کاهش یابد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *