عرضه صادراتی TDI ( تولوئن دي ايزوسيانات )

عرضه صادراتی TDI تولید شرکت پتروشیمی کارون ، توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی تولوئن دي ايزوسيانات ویژگی ها و کاربردهای آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

 

تولوئن دي ايزوسيانات TDI

 

تولوئن دي ايزوسيانات یا تی دی آی در دسته ایزوسیانات قرار می گیرد که این دسته میزان زیادی از مواد شیمیایی را تشکیل می دهد. از این مواد در تولید پلی اورتان استفاده می گردد.

فرمول شیمیایی این مواد CH3C6H3(NCO)2 یک ترکیب آلی است که به لحاظ ظاهری بی رنگ و به صورت مایع می باشد. نوع تجاری آن به رنگ زرد می باشد.

عرضه صادراتی TDI ( تولوئن دي ايزوسيانات )

ویژگی ها و کاربرد TDI

 

نقطه ذوب این مواد در دمای 21.8 درجه سانتی گراد ، دمای جوش آن 251 درجه سانتی گراد و با جرم مولکولی 174.2 گرم بر مول می باشد. همان طور که گفته شد شکل ظاهری آن به حالت مایعی بی رنگ یا متمایل به زرد است.

این مواد در زمینه های مختلفی مانند مبلمان و لوازم خانگی ، درزگیرها ، پوشش ها و روکش ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر کاربرد TDI برای چسب ها و الاستومرها می باشد. تولید پی اورتان نیز از کاربردهای مهم آن می باشد.

عرضه صادراتی TDI ( تولوئن دي ايزوسيانات )

شرایط نگه داری و حمل و نقل

 

از نگه داری و مجاورت با پلی اتیلن ها دوری شود. از تماس پوستی و استنشاق آن جلوگیری شود.

 

بالاترین نیاز کشورهای همسایه به TDI  توسط شرکت پتروشیمی کارون تامین می شود. پتروشیمی کارون نخستین تولید کننده تولوئن دي ايزوسيانات در خاورمیانه است که بخش بزرگ نیاز خاورمیانه را به این محصول تامین می نماید.

 

خدمت بازرگانی کرمی

 

تامین و فروش TDI

صادرات تولوئن دي ايزوسيانات TDI

 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره عرضه صادراتی TDI ( تولوئن دي ايزوسيانات ) و نحوه فروش و قیمت روز آن با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *