صادرات HDPE 3840 به هند

صادرات HDPE 3840 به هند یکی از خدمات شرکت بازرگانی افشین کرمی است و این شرکت با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در زمینه صادرات انواع گریدهای پلیمر و پلاستیک برای صادرات مواد 3840 به کشورهای مورد نظر تجار به منظور آسان ساختن کار متقاضیان آمادگی خود را اعلام می دارد. برای صادرات به هند نیز نیازمند اطلاعاتی درباره بازار مواد اولیه هند و نحوه صادرات داریم که در این مقاله این توضیحات را ارایه خواهیم داد.

صادرات مواد پلیمری به هند

کشور هند یکی از اقتصادهای رو به رشد جهان و یک شریک تجاری خوب با بازار با پتانسیل بالا برای ایران است و بازار این کشور اقبال خوبی به مواد اولیه پلیمری ایرانی دارد چرا که مواد صادر شده از ایران از کیفیت مرغوبی برخوردارند و به نسبت قیمت مناسبی را نیز دارا هستند و تجار ایرانی و هندی در کنار یکدیگر در زمینه صادرات مواد اولیه پلیمری از ایران به هند مشغول فعالیت هستند و از سود آن بهره می برند.

با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در بازار پلیمر هندوستان وجود دارد تجار ایرانی می توانند با شناسایی نیازهای این بازار فضاهای مناسب را شناسایی و از این فرصت جهت صادرات استفاده نمایند و آن بخش را پوشش دهند.

صادرات HDPE 3840 به هند

مهم ترین پلیمرهای صادراتی ایران به هند

با توجه به روابط بسیار خوب تجاری که از دیرباز بین ایران و هند وجود داشته است این کشور یکی از بهترین مقصدهای صادراتی برای تجار ایرانی محسوب می شود تا از این طریق درآمد ارزی مناسبی را کسب نمایند و به عبارتی برای کشور نیز ارزآوری شود. از بین طیف وسیع و متنوع پلیمرها و پلاستیک ها بیشترین میزان صادرات از ایران به هند برای گریدهای پلی اتیلنی است. این گرید ها از پلی اتیلن سبک ، سنگین و خطی می باشد.

پلی اتیلن سنگین HDPE 3840 نیز از جمله پلی اتیلن های سنگین صادراتی به هند می باشد. این کشور بازار بسیار مناسبی برای عرضه کالاهای ایرانی است و همان طور که گفته شد ظرفیت بسیار خوبی برای هدف قرار گرفته شدن برای صادرات HDPE 3840 است تا بتواند سهم چشمگیری از بازار برای این گرید یا گریدهای دیگر را از آن خود سازد.

مواد پلی اتیلن سنگین 3840

پلی اتیلن ها یکی از مهم ترین مواد پلاستیکی صادر شده به هند می باشد و به سه گروه اصلی و رایج شامل پلی اتیلن سبک LDPE ، پلی اتیلن سنگین HDPE و پلی اتیلن سبک خطی LLDPE تقسیم بندی می شوند البته لازم به ذکر است که انواع دیگری از تقسیم بندی ها برای پلی اتیلن ها وجود دارد که گسترده تر است اما رایج ترین نوع تقسیم بندی به شکل ذکر شده در این مقاله می باشد.

HDPE 3840 نیز از گریدهای مربوط به پلی اتیلن سنگین می باشد و مانند دیگر گریدهای HDPE از چگالی بالایی برخوردار است. به طور کلی اگر بخواهیم درباره پلی اتیلن های سنگین مواردی را ذکر کنیم دانسیته بالا ، پرمصرف تر بودن ، دارا بودن قابلیت بازیافت ، غیر شفاف و یکدست بودن را می توانیم نام ببریم.

صادرات HDPE 3840 به هند

هند یکی از کشورهایی است که بیشترین مصرف مواد پلی اتیلنی را داراست لذا صادرات HDPE 3840 به هند برای تامین نیاز این بازار معقول و بسیار به جا به نظر می رسد. دیگر کشورهای با مصرف بالای مواد پلی اتیلنی چین ، امریکا ، جنوب شرق آسیا و حتی اروپای غربی می باشند.

ویژگی و کاربرد HDPE 3840

مواد 3840 دارای مشخصه های متنوعی هستند مثل فرآیند پذیری مناسب ، مقاومت در برابر ضربه خوب و قابلیت آسیاب شدن. دیگر مشخصه های این محصول ESCR بالا و مقاومت بالای آن در برابر ترک خوردگی و اشعه فرابنفش می باشد. عمده کاربردهای این پلی اتیلن سنگین جهت تولید مخازن بزرگ برای ذخیره آب ، استفاده در فرآیند روتومولدینگ ، برای تولید بشکه پلاستیکی و وان پلاستیکی می باشد. دیگر کاربردهای ذکر شده برای این محصول برای تولید سبدهای پلاستیکی ، تانک پلاستیکی ، قایق های کایاک و اتاقک های سیار می باشد.

شرکت بازرگانی افشین کرمی به علاقه مندان صادرات HDPE 3840 به هند و فعالان این حوزه خدمات لازم جهت صادرات این محصول به هند را ارایه می کند که از جمله ی آن ها می توان به تامین مواد اولیه درجه یک با قیمت به روز اشاره نمود.

در راستای رفاه حال خریداران خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود. شما می توانید جهت تهیه ، خرید و واردات و صادرات هر گونه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در زمینه صادرات HDPE 3840 به هند کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post