صادرات ABS 10417

صادرات ABS 10417 تولید شرکت پتروشیمی قائدبصیر توسط شرکت بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله می خواهیم درباره ی مواد 10417 و نحوه تامین و صادرات این محصول توضیح دهیم.

ABS 10417

ABS 10417 یکی از انواع اکریلونیتریل بوتادین استایرن هاست که به دلیل قیمت مناسب و تقریبا مقرون به صرفه و همچنین به دلیل ویژگی های خاص استفاده از این مواد مانند دیگر ای بی اس ها در صنایع مختلف رایج است.

ویژگی های مواد 10417

ویژگی ای که این پلیمر داراست مقاومت ضربه ای مناسب است که همین ویژگی موجب استفاده از این مواد در بدنه ی لوازم خانگی شده است.

ویژگی دیگری که ای بی اس ها دارند مقاومت خوب در برابر ترک زایی تحت تنش ، پایداری در دماهای بسیار بالا و سفتی مناسب می باشد.

ABS تولید شده پتروشیمی تبریز بی رنگ می باشد اما ABS تولید شده ی پتروشیمی قائدبصیر گلپایگان سفید خود رنگ و سفید یخچالی می باشد.

کاربرد مواد 10417

ای بی اس 10417 دارای کاربرد در زمینه ی تولید بدنه ی لوازم خانگی می باشد. به طور مثال در ساخت بدنه ی وسایل برقی و الکترونیکی از این مواد استفاده می گردد.

ای بی اس ها به دلیل خواصی که دارند در صنایع مختلف از خودروسازی گرفته تا لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی ای بی اس ها

سفتی بالا

قیمت مناسب

مات بودن

حساس بودن در برابر شعله

قابلیت ماشین کاری مناسب

جدب رطوبت تقریبا بالا

پتروشیمی های تولید کننده ABS در ایران

پتروشیمی تبریز و نیز پتروشیمی قائد بصیر دو شرکت تولید کننده انواع گریدهای ای بی اس می باشند. مواد ای بی اس در گریدهای ضد شعله ، معمولی ، قابل آب کاری و گرید مقاوم در برابر حرارت تولید می گردند.

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

تامین انواع گریدهای مواد ABS

صادرات مواد 10417

فروش مواد 10417

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی جزییات نحوه تامین و صادرات ABS 10417 با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *