صادرات گرید PP RP120L

گرید PP RP120L یکی از مواد جدید پلیمری تولید شرکت جم بوده که از کاربردهای اصلی در تولید صنایع بسته بندی غذا می باشد.  کاربرد این محصول در این صنعت بسیار گسترده است،  به طوری که در صنایع بسته بندی غذا از آن به عنوان گرید غذایی نامبرده می شود. بنابراین می تواند برای تولید کنندگان محصولات پلاستیکی و تجار سود و منافع بسیاری را به همراه داشته باشد.  صادرات گرید PP RP120L برای افرادی که قصد فعالیت در این زمینه دارند،  از طریق شرکت Irplastics که از تامین کنندگان اصلی این محصول می باشد،  به راحتی امکان پذیر است.

ویژگی های گرید ترموپلیمر PP RP120L

این ماده یک نوع ترموپلیمر پروپیلنی می باشد که جهت بسته بندی کردن مواد غذایی کاربردهای ویژه دارد.  ترموپلیمرها یا همان ترموپلاستیک ها موادی گرما نرم هستند که به راحتی نیز قابل بازیافت می باشند.

گرید PP RP120L که تا حدود زیادی خواص ترموپلاستیکی دارد،  بنابراین منعطف بوده و دارای محکمی نسبتا خوبی است.  این ماده همچنین دارای دوخت پذیری پایینی می باشد. از آنجایی که نوع این محصول از ترموپلیمر ( فیلم BOPP است،  جهت تولید فیلم های شرینگ، برای بسته بندی پنیر،  محصولات قنادی و گوشتی بوده مناسب می باشد.

همچنین این گرید شفاف بوده و دارای جلای خوبی است.  از ویژگی های دیگر گرید PP RP120L دوخت حرارتی بالا می باشد. این گرید دارای چسبندگی دمایی خوبی ( با توجه به نوع تولید کننده ) است.  بنابراین فیلم های تهیه شده از آن نیز از چسبندگی بالایی برخوردار هستند.

 

قیمت PP RP120L

 

فرمولاسیون این گرید پایدار کننده بوده و از این رو برای محصولات بسته بندی مناسب می باشد.  زیرا که طراحی و تولید آن فرمولاسیونی آرایش یافته از کو اکستروژن فیلم های پلی پروپیلن و دوده جهت BOPP است.

این گرید همچنین در روش های فرآیندی تولید فیلم BOPP و اکستروژن فیلم بوده و امتیازات ویژه آن شفافیت و جلای بالا،  مقاوم بودن در برابر عواملی چون اکسیژن،  رطوبت،  چربی ها و روغن و دوخت پذیری حرارتی مناسب می باشد.

کاربردهای گرید PP RP120L

همانطور که گفته شد بیشترین کاربرد آن در صنایع بسته بندی مواد غذایی است که بسیار فراوان از آن استفاده می شود.  این گرید همچنین برای بسته بندی لوازم تحریر،  مواد آرایشی،  پوشاک و سیگار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گرید PP RP120L به دلیل فیلم شرینگ تهیه شده از BOPP برای بسته بندی پنیر،  فرآورده های گوشتی و صنعت شیرینی سازی و قنادی نیز مناسب می باشد.

منظور از ترموپلیمر BOPP چیست؟

BOPP در واقع فیلم سلفون است که جزو یکی از اصلی ترین فیلم های پلاستیکی است.  این ماده از پلی اتیلن با محوریت چاپ پذیری می باشد،  که در مقابل گرما،  روغن،  اسید و رطوبت و غیره از خود مقاومت عالی نشان می دهد.  این ماده همچنین قابلیت انعطاف دارد و به دلیل همین خاصیت کاربردهای آن گسترده و متنوع است.

از ویژگی های این ماده بی رنگ و بی بو بودن آن،  غیر سمی،  مقاومت کششی و ضربه ای،  محکمی و شفافیت بالا می باشد.

کاربرد فیلم BOPP در فیلم های کامپوزیت به دلیل قابلیت چاپ خوب از موارد استفاده آن است.  البته معایبی چون تجمع آسان الکتریسیته ساکن و عدم قابلیت انعطاف پذیری گرما از کاستی این ماده بوده که برای رفع آن باید در خط تولید چسب رزینی قابل انعطاف پذیری را پس از تیمار کردن تاج،  چسب حلال یا کاور اکستروژن را بر روی سطح فیلم BOPP پوشش دهید. بنابراین در روش تولید به طور همزمان اکستروژن و این ترکیب،  BOPP قابلیت حرارت پذیری پیدا می کند.

از این رو در بسته بندی نان،  کفش،  جوراب،  سیگار و کتاب این ماده کاربرد دارد.  در روش تولید ترکیبی و اکستروژن قدرت پارگی ثانویه بسیار کمتر می باشد.  با این حال نباید هنگام چاپ و لمینت هیچ برشی در دو انتهای فیلم BOPP باقی بماند.

همچنین تولید فیلم BOPP از طریق روش های فیلم لوله یا روش فیلم تخت نیز امکان پذیر است،  که پردازش آن متفاوت می باشد.  در این روش تخت، فیلم BOPP کشش زیادی بین ۸-۱۰ دارد.  بنابراین فیلم لوله دارای مقاومت بیشتر و یکنواختی ضخامت بهتر است. ماده فیلم POBB همچنین با مواد مختلفی چون PVA،  PO، PT،  PE، LDPE،  قابل ترکیب می باشد.

 

صادرات گرید PP RP120L

 

قیمت و خرید گرید ترموپلیمر PP RP120L

قیمت خرید ترموپلیمر جدید PP RP120L به صورت عمده به ازای هر کیلو حدود ۴۳۰۰۰ هزار تومان است.  این قیمت بر اساس تحویل درب کارخانه و از شرکت پتروشیمی می باشد. همچنین قیمت این محصول با توجه به نوع کیفیت و تولید کننده آن متفاوت بوده و در شرایط تحریم و نوسانات ارزی نیز قابل تغییر است.

شرکت Irplastics یکی از تامین کنندگان اصلی گرید ترموپلیمر PP RP120L با چندین سال سابقه درخشان می باشد که جهت استعلام قیمت و تطابق کیفیت ارائه شده و ثبت سفارش و خرید شما می توانید از طریق کارشناسان فروش ما در تیم بازرگانی افشین کرمی اقدام کنید.

قیمت و خرید گرید ترموپلیمر PP RP120L بر اساس ریال بر کیلو گرم است.  قیمت صادراتی جهت خرید گرید PP RP120L با توجه به نرخ دلار نیمایی و exw و ۲۰ درصد بالاتر از خرید به طور عمده می باشد.

صادرات گرید PP RP120L

این پلیمر از برترین محصولات جدید شرکت پلی پروپیلن جم که تندیس زرین و تقدیرنامه را به خود اختصاص داده است،  و تولید آن با بهره گیری از دانش روز جهانی و پایه پلی پروپیلنی می باشد که در کشور برای اولین بار رقم خورده است.

بر اساس آخرین آمار بالغ بر ۱۲ هزار تن از این گرید در سال در بازارهای داخلی قابل مصرف بوده که این میزان از طریق واردات تامین می شد.  اما در حال حاضر با تولید انبوه دیگر نیازی به واردات این گرید از سایر کشورهای خارجی نمی باشد.  به طوری که با تولید داخلی امکان ایجاد بازار صادراتی از این گرید در سال، در حدود تقریبا ۸ هزار تن برای فعالان اقتصادی فراهم خواهد شد.

بنابراین برای تجار و تولید کنندگان محصولات پلاستیکی این فرصت را فراهم می آورد، تا از این طریق بتوانند فعالیت خود را از طریق صادرات گرید PP RP120L گسترش و رونق بخشند.  همچنین از طرفی در جهت رفع نیاز داخلی و ایجاد ارزش افزوده برای صنایع تکمیلی با تولید و صادرات گرید PP RP120L می توان مانع خروج سالانه ارز در حدود ۲۰ میلیون دلار ارز شد.

در این راستا در صورتی که بازار داخلی نیاز مصرفی بیشتری به این محصول داشته،  و یا تجار قصد صادرات این گرید را داشته باشند،  شرکت Irplastics با ارائه بهترین خدمات حاضر به همکاری با شما جهت تامین گرید PP RP120L  می تواند با قیمت مناسب و کیفیت بالا امکان عرضه این را محصول را هر چه آسان تر و راحت تر برای شما عزیزان فراهم آورد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره در زمینه ثبت سفارش و یا استعلام قیمت انواع مواد پلیمری با تیم بازرگانی ما در شرکت Irplastics ا ( افشین کرمی ) تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)