صادرات پلی استایرن 1460

صادرات پلی استایرن 1460 به عنوان یکی از استایرن های معمولی توسط بازرگانی کرمی صورت می پذیرد. پلی استایرن ها در سه نوع متفاوت تولید می شود : پلی استایرن معمولی GPPS   ، پلی استایرن انبساطی EPS و پلی استایرن مقاوم به ضربه HIPS

گرید 1460 در دسته پلی استایرن های معمولی قرار می گیرد. در این مقاله درباره ی این گرید و نحوه صادرات این محصول اطلاعاتی را ارایه خواهیم داد.

 

پلی استایرن GPPS 1460

 

گرید GPPS 1460  یک پلی استایرن معمولی سخت و شفاف است که با نام کریستال نیز شناخته می شوند. پلی استایرن های معمولی از طریق قالب گیری اکستروژن در دمایی بین 190 تا 230 درجه سانتی گراد به محصول نهایی تبدیل می شوند.

این مواد به لحاظ میزان استحکام نیز از استحکام قابل قبولی برخوردارند و در دو صورت رنگی و شفاف قابل استفاده هستند.

مواد 1460 به عنوان یک استایرن معمولی از شکل پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشد.

به دلیل داشتن سه ویژگی شفافیت ، شکل پذیری عالی و قیمت پایین این مواد از اقبال عمومی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این مواد ار مقاومت در برابر فشار محیط بسیار خوبی برخوردارند و ماده ای نسبتا قوی محسوب می شوند. جریان پذیری خوبی که این مواد دارند آن را برای استفاده در زمینه تولید محصولاتی مانند اسباب بازی ها که نیاز به استفاده از قالب دارند مناسب کرده است.

 

کاربرد GPPS 1460

کاربرد مواد 1460 بیشتر در زمینه تولید انواع ظروف یک بار مصرف می باشد. دلیل استفاده از این مواد برای این منظور شفافیت ، نداشتن بو و مزه ی خاص ، قیمت ارزان و شکل پذیری مناسب این مواد با قالب های متفاوت می باشد.

از ظرف دیگر از مواد پلی استایرن معمولی برای تولید لوازم ورزشی ، لوازم خانگی و … نیز استفاده می شود.

این مواد توسط شرکت پتروشیمی تبریز در داخل ایران تولید و عرضه می گردد.

 

 

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

 

صادرات پلی استایرن 1460

خرید و فروش GPPS 1460

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت ها و نحوه فروش و صادرات این پلی استایرن معمولی با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *