صادرات پلی اتیلن سبک 2420h

تیم بازرگانی افشین کرمی ارائه دهنده بهترین خدمات و تامین کننده در زمینه صادرات 242oh می باشد که از طریق شرکت تولیدی امیر کبیر قیمت به روز این محصول و مقدار مورد نیاز شما را به راحتی فراهم می کند.

قبل از هر اقدامی برای صادرات این ماده ابتدا باید آن را شناخته و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد. زیرا که قیمت پلی اتیلن سبک 242oh با توجه به کیفیت اصل و نوع تولید کننده در یک طیف گسترده ثابتی وجود ندارد و بسته به استراتژی ها و خط مشی ها در شرایط مختلف متغیر است.

با این حال شناخت مواد اولیه پلاستیک و گریدهای مختلف آن نیز کمک می کند تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری در زمینه صادرات این مواد گام برداریم. با ما تیم بازرگانی افشین کرمی در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در زمینه صادرات این ماده ارائه دهیم.

شناخت مواد پلی اتیلن

پلی اتیلن ها پلمیرهایی هستند که از واکنش کاتولیزری پیوند چهارگانه میان کربن های اتیلن شکسته تشکیل شده و تبدیل به پلی اتیلن شده اند.  پلی اتیلن ها دارای گرید های مختلف می باشند و در انواع ساختار نرم و سخت موجود هستند،  که در صنایع پلاستیک سازی کاربرد دارند و نوع مصرف آنها نیز متفاوت می باشد.

چگالی پلی اتیلن ها در حد نرمال و طبیعی بین ۹۱۰% تا ۹۲۵% است و روند تولید هر یک از آنها در خطوط متغیر بوده و در دما های ذوب متفاوت تولید می شوند.

به طور کلی پلی اتیلن ها یا پلی آتن ها از خانواده گرما نرم ها هستند و از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن تولید می شوند.  پلی اتیلن ها به محض رسیدن به نقطه ذوب تبدیل به مایع شده و نیز در نقطه انجماد هم منجمد می شوند. علامت اختصاری پلی اتیلن ها PE است و سنتز شیمیایی اتیلن که از نفت خام بوده اتفاق بیفتد پلی اتیلن به دست می آید.

بیشترین کاربرد پلی اتیلن ها در صنایع کشاورزی،  خودروسازی،  کشتی سازی و غذایی است.  پلی اتیلن های با ساختار سخت مواد HDPE موجود هستند که به صورت پلی اتیلن خطی مورد استفاده قرار می گیرند،  و های دنسیتی می باشند که در خطوط اکسترودر قابلیت تولید لوله های پلیمری را دارند. پلی اتیلن های با ساختار نرم LDPE می باشند که در صنایع بسته بندی از آنها استفاده می شود.

 

کاربرد پلی اتیلن 2420h

 

در مواردی پلی اتیلن ها به صورت پودری و یا به شکل دانه های ریز و یکنواخت بوده که از هر گونه مواد ضایعاتی عاری هستند و در دستگاه های روتاری مواد به قالب چسبیده و فرآیند تولید از این طریق کامل می شود. مواد پلی اتیلن بسته به نوع ساختار در دستگاه های تزریق خطوط اکسترودر- روتاری و نیز تزریق های بادی می توانند تولید شده و شرکت های پتروشیمی این مواد را به صورت سفید و سیاه به مشتریان عرضه می کنند.

انواع پلی اتیلن

پلی اتیلن ها با توجه به چگالی و دانسیته و وزن مولکولی و مقاومت و سایر ویژگی های دیگر در انواع مختلف زیر تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • HDPE پلی اتیلن سنگین با دانسیته و چگالی بالا
  • LDPE پلی اتیلن سبک با دانسیته و چگالی پایین
  • LLDPE پلی اتیلن سبک خطی
  • VLDPEپلی اتیلن خیلی سبک
  • UHMWPE پلی اتیلن با وزن مولکولی بالا
  • COPOLYMERSکوپلیمرهای اتیلن- ونیل استر
  • IONOMERS یونیمرها
  • PEX پلی اتیلن با اتصالات عرضی
  • PERT پلی اتیلن مقاوم در برابر گرما

از پلی اتیلن های با وزن مولکولی زیاد جهت ساخت جلیقه های ضد گلوله،  مفاصل مصنوعی مثل مفصل زانو و ران استفاده می کنند.  همچنین از پلی اتیلن مقاوم به گرما جهت ساخت لوله های آب گرم کاربرد دارد.

تفاوت پلی اتیلن های سنگین و سبک

پلی اتیلن های سنگین یا HDPE موادی سخت با استحکام بالا و زنجیره های پیوسته هستند که به صورت خام در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند. این مواد از طریق مستربچ ها رنگ تغییر داده و برای تولید آماده می شوند.

پلی اتیلن های سنگین انعطاف پذیری بالایی دارند و به طور معمول برای فشارهای بالا و سیستم های تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.  این مواد از استحکام کششی بالایی نسبت به سایر مواد پلی اتیلنی برخوردار می باشند.

مواد پلی اتیلنی سبک یا LDPE از استحکام پایین و نیروی بین مولکولی بسیار ضعیفی برخوردار هستند،  ولی انعطاف پذیری بالایی دارند.  این مواد دارای دانسیته پایین یا لودنسیتی می باشند.  این مواد به دلیل تشکیل پذیری آسان تولید راحتی دارند و نرم هستند.

گریدهای پلی اتیلن

هر دسته از پلی اتیلن ها در صد نوع و حتی بیشتر تولید می شوند و دارای گریدهای مختلفی می باشند.  بنابراین پلی اتیلن های سبک نیز گریدهای مختلفی را شامل می شوند که یکی از آنها گرید پلی اتیلن سبک 2420 است که گریدهای 2420h و 2420d را در بر می گیرد.

گرید پلی اتیلن سبک فیلم 2420

این ماده یک زنجیره شاخه دار بوده که مولکول های آن به درستی پیوند نخورده اند و دارای نیروی بین مولکولی ضعیف و استحکام کششی کم می باشد.  این ماده از نوع ترمو پلاستیک ها بوده و برای ساخت لوله های پلی اتیلنی،  ظروف کم حجم و خانگی،  اسباب بازی،  لوازم ورزشی و آزمایشگاهی،  قطعات صنعتی،  روکش سیم های برق و مخابرات و فیلم کاربرد دارد.

این پلی اتیلن به طور معمول پایداری خود را حفظ کرده و برای آنکه آتش بگیرد باید ابتدا گرم شود. پروفیل پلاستیکی بیشترین محصولی است که از این ماده به دست می آید و تعمیر و نگهداری آن به مدت طولانی از چوب و فلز کمتر می باشد.  این ماده در برابر حشرات،  جوندگان،  موریانه و قارچ از خود مقاومت نشان می دهد.

 

صادرات پلی اتیلن سبک ldpe 2420h

 

دیگر محصول 2420 پلی اتیلن lupolen 242oh بوده که چگالی پایین و غیر قابل تغییر دارد.  صادرات و خرید 2420h برای این محصول بسیار زیاد و قابل دسترس می باشد.

وزن مولکولی پایین،  گرما نرم بودن،  کاربرد فراوان و ساختار ساده از ویژگی های اصلی گرید 2420H هستند.

پلی اتیلن سبک 2420h

این پلی اتیلن از مولکول هایی به صورت نامنظم در کنار هم تشکیل شده است و دارای چگالی پایینی می باشد.  این پلی اتیلن در نوع گریدهای فیلم و قالب فیلم قرار می گیرد.  عدم پکیج ادیتیوهایی مثل آنتی بلاک و اسلیپ ایجنت و غیر قابل تغییر بودن از ویژگی های این ماده است.

پلی اتیلن سبک 2420h مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان می دهد و از استحکام کششی پایینی برخوردار می باشد.

موارد کاربرد پلی اتیلن سبک 2420h

پلی اتیلن سبک 2420h در ساخت فیلم های نازک با قطر ۲۰ الی ۱۰۰ میکرون کاربرد دارد.  همچنین می توان از آن در ساخت فیلم های دمیده،  کیسه و پوچ و فیلم های فشرده نیز استفاده کرد.  انواع پروفیل نیز از اصلی ترین محصولات این پلی اتیلن است.

تولید کننده پلی اتیلن 2420h

از شرکت های اصلی برای تولید پلی اتیلن سبک 2420 پتروشیمی امیر کبیر می باشد که گرید آن را که 2420h است را عرضه می کند.  از روش های پردازش آن به صورت قالب فیلم و فیلم دمیده می باشد.

خرید و فروش پلی اتیلن سبک 2420h

پلی اتیلن 2420 و گریدهای آن معمولا در کیسه های ۲۵ گرمی خرید و فروش می شود.  این ماده با توجه به نوع تولید کننده و کیفیت تولید قیمت های متفاوتی دارد.

از آنجایی که تولید کننده 2420 بسته به شرایط تولید،  محصول را عرضه می کند.  بنابراین می توان با استعلام قیمت از پتروشیمی امیر کبیر نسبت به قیمت به روز 2420h مطلع شد.

در این باره تیم بازرگانی افشین کرمی با استعلام از نرخ های به روز و قیمت واقعی 2420h از پتروشیمی امیر کبیر،  تولیدکنندگان و خریداران را یاری خواهد کرد.

تعرفه گمرکی پلی اتیلن سبک 2420 برای گرید فیلم ۳۹۰۱۲۰۲۰ و برای گرید تزریقی ۲۹۰۱۲۰۳۰ و پلی اتیلن خطی ۳۹۰۱۱۰۱۰ می باشد.

صادرات پلی اتیلن سبک 2420h

صادرات پلی اتیلن سبک با توجه به شرایط تحریم کمی با دشواری مواجه است که در این باره تخصص و دانش فنی می تواند به تجار و فعالان در این حوزه کمک کند تا روند صادرات را راحت تر طی نموده و مشکلات پیش روی خود را مرتفع سازند.

پلی اتیلن سبک 2420h سبک وزن و پایدار است و از گریدهای پر کاربرد می باشد.  به طوری که سالانه ده ها میلیون تن انواع گریدهای 2420 از جمله گرید 2420h در سراسر جهان تولید می شود.  در کشور ما ایران که تولید عمده ای از پلی اتیلن سبک 2420h شکل گرفته است، بهترین راه صادرات آن به کشورهایی می باشد که به لحاظ امکانات و دانش امکان تولید را ندارند. به لحاظ اقتصادی نیز برای دولت سود بالایی را به همراه دارد.

بیشتر صادرات 2420h به کشورهای همسایه نظیر پاکستان،  ترکیه،  دبی،  عراق و غیره صورت می گیرد.  شرکت بازرگانی افشین کرمی با ارائه خدمات بهینه در زمینه صادرات و عرضه پلی اتیلن سبک 2420h شما تجار گرامی را یاری خواهند کرد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی کالای خود را به مقصد خود در خارج از کشور تحویل دهید.

این شرکت همچنین پلی اتیلن سبک 2420h را با قیمت مناسب و کیفیت خوب از طریق پتروشیمی امیر کبیر برای مشتریان تامین می کند.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه با کارشناس ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post