صادرات پلی اتیلن سبک

صادرات پلی اتیلن سبک گرید 2420d

یکی از مواردی که در تجارت بین المللی مواد پلیمری برای تولید کنندگان و فعالانه اقتصادی در صنایع پلاستیک سود زیادی را به همراه دارد، صادرات پلی اتیلن سبک 2420d می باشد. این پلی اتیلن در ساخت انواع قطعات پلاستیکی و انواع فیلم مورد استفاده قرار می گیرد.

در این راستا شرکت بازرگانی افشین کرمی تامین کننده پلی اتیلن سبک در گرید 2420d است که از طریق پتروشیمی امیر کبیر بهترین نوع مواد را برای خریداران و مشتریان با قیمت مناسب تامین می کند.

پلی اتیلن ها از جمله مواد پلیمری پر کاربرد هستند که دارای تنوع زیادی می باشند. از این رو برای صادرات مواد پلیمری نظیر گریدهای 2420 جهت کاربرد در صنایع، شناخت کیفیت و مرغوبیت این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

 بنابراین بهتر است استفاده و ویژگی های آن به خوبی برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان شناخته شده تا بتوانند مواد اولیه با کیفیت 2420d  را خرید و فروش کنند. از این رو اقدامات لازم جهت شناخت و تامین مواد مرغوب، اولین گام برای صادرات پلی اتیلن 2420d است.

مواد پلی اتیلنی

پلیمرهای پلی اتیلن مولکول های با وزن زیاد هستند که تحت فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شوند. پلی اتیلن ها مهمترین کاربرد را در تولید نایلون ها دارند.  به دلیل تنوع زیاد گریدهای این پلیمر محصولات مختلفی با جنس ها و ویژگی های متعدد نیز از آن ساخته می شود.

از آنجایی که مواد اولیه پلاستیک نقش مهمی در کیفیت محصولات پلاستیکی دارند.  از این رو باید برای ساخت و تولید محصولات پلاستیکی مواد پلیمری اصیل و با کیفیت را به کاربرد.

پلی اتیلن ها در انواع ساختار نرم و سخت موجود بوده و دارای چگالی نسبتا بالایی هستند. در واقع پلیمرهایی با خاصیت ترمو پلاستیک می باشند و خواصی نظیر چگالی،  شاخص جریان مذاب،  میزان قابلیت شبکه ای شدن،  وزن مولکولی و قابلیت بلورینگی را در خود دارند.

پلی اتیلن وقتی به دمای ذوب رسید،  تبدیل به مایع شده و ارتجاعی می شود.  پلی اتیلن های ساختار نرم شکل کریستالی دارند و از کاربرد زیادی در صنایع پلاستیک برخوردار هستند.  هر یک از پلی اتیلن ها با وزن های مولکولی مختلف تولید شده و به همین دلیل کاربرد آنها نیز متفاوت می باشد.

پلی اتیلن ها با نام اختصاری PE شناخته می شوند و با قرار گرفتن اتیلن در فرآیند سنتز پلی اتیلن با ترکیب گاز طبیعی و نفت خام به دست می آید.

 همچنین پلی اتیلن های با وزن مولکولی پایین در صنایع نقش روان کننده را دارند. از پلی اتیلن های با وزن متوسط به عنوان واکس های مخلوط پذیر با پارافین استفاده می شود و اما نوع سنگین مولکولی آن دارای بیشترین کاربرد در تولید پلاستیک می باشد.

شرکت بازرگانی افشین کرمی بهترین خدمات را در زمینه تامین و صادرات پلی اتیلن ارائه می دهد که می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کاربردها و انواع پلی اتیلن جهت خرید و فروش و صادرات

بسته به نوع پتروشیمی و مواد به کار رفته و کیفیت این مواد قیمت پلی اتیلن ها نیز متفاوت هستند که بهتر است ابتدا کاربرد و ویژگی های هر یک از گریدها را شناخته تا بتوان با آگاهی کافی و با توجه به نیاز مشتری خارجی اقدام به صادرات نمود.

پلی اتیلن ها بیشترین کاربرد را در صنایع کشاورزی،  خودرو سازی،  کشتی سازی و غذایی دارند.  همچنین پلی اتیلن ها به شکل های مختلف پودری و یا به شکل ریز دانه هلی یکنواخت و عاری از هر گونه ضایعات موجود هستند. شرکت های پتروشیمی نیز انواع پلی اتیلن را به دو رنگ سفید و سیاه تولید می کنند.

اساس دسته بندی پلی اتیلن ها با توجه به میزان دانسیته آنها می باشد که اندازه زنجیره پلیمری و تعداد شاخه و نوع آنها،  عوامل موثر در میزان دانسیته پلی اتیلن های مختلف هستند.  در ادامه اصلی ترین انواع پلی اتیلن دسته بندی شده که به شرح زیر می باشند:

  • پلی اتیلن سنگین با نام اختصاری HDPE
  • پلی اتیلن سبک با نام LDPE
  • پلی اتیلن خطی LLDPE
  • پلی اتیلن خیلی سبک یا VLDPE
  • کوپلیمرهای اتیلن- وینیل استر
  • پلی اتیلن با اتصالات عرضی با نام اختصاری XLPE
  • پلی اتیلن سبک LDPE

پلی اتیلن های سبک زنجیره ای شاخ دار هستند و به دلیل پیوند ضعیف بین مولکول های پلی اتیلن و استحکام کششی پایین،  توانایی تجزیه توسط میکروارگانیسم ها را دارند.  این پلیمرها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و به همین دلیل بسیار پر کاربرد می باشند. به طوری که بیشترین کاربرد را در ساخت لوازم پلاستیکی آشپزخانه،  ظروف یکبار مصرف،  کیسه های پلاستیکی،  ظروف شیر و مایعات،  سبدها و بشقاب های پلاستیکی و غیره دارند.

پلی اتیلن سنگین HDPE

این پلیمر یک زنجیر بدون شاخه است که نیروی بین مولکولی آن بسیار قوی می باشد.  همچنین به دلیل استحکام کششی بسیار بالا در تولید پلیمرهای کاتالیزوری کاربرد دارد.  در تولید این پلیمر شرایط واکنش و کاتالیزور نیز موثر هستند.  همچنین از کاتالیزور زیگلر-ناتا و از روش پلیمریزاسیون جهت تولید این پلیمر استفاده می شود. این پلیمر در ساخت اتصالات لوله کشی و تولید انواع لوله کاربرد دارد.

پلی اتیلن خطی

این پلی اتیلن زنجیره ای با شاخه های کوتاه می باشد که طی فرآیند کوپلیمریزاسیون تولید می شود.  دانسیته کم،  انصاف بسیار بالا و استفاده در ضخامت های کم از ویژگی های پلی اتیلن خطی است.  اتیلن به کار رفته در تولید این پلی اتیلن،  دارای آلکن های با زنجیر بلند می باشد.  این پلیمر به دلیل منعطف بودن در ساخت لوله هایی با قابلیت خم شدن کاربرد دارد.  همچنین می توان از آن در تولید روکش کابل های برق استفاده کرد.

به طور کلی کاربردهای پلی اتیلن ها در موارد زیر عبارتند از:

  • ساخت انواع پلاستیک برای لوازم بسته بندی جعبه، سبد و غیره
  • تولید قطعات خاص خودرو
  • لوازم خانگی مانند بطری، ظروف آشپزخانه،  قطعات پلاستیکی لوازم برقی
  • لوازم اسباب بازی
  • ساخت انواع لوله
  • انواع مخازن نگهداری مواد خاص شیمیایی
  • انواع محفظه پلاستیکی برای نگهداری وسایل دارویی و بهداشتی
  • انواع عایق پلی اتیلن جهت استفاده در گلخانه ها
  • مصالح و تجهیزات عایق ساختمانی

گرید پلی اتیلن سبک 2420d

این پلی اتیلن گریدی از 2420 می باشد که از نوع ترموپلاستیک ها بوده و در دسته پلی اتیلن های سبک قرار می گیرد.  این گرید همانند خواص انواع پلی اتیلن سبک،  دارای نیروی بین مولکولی ضعیف و استحکام کششی پایین است.

همچنین چگالی پایین این پلی اتیلن باعث شده تا در ساخت انواع فیلم،  کیسه یا پوچ و قالب فیلم کاربرد داشته باشد. این گرید به دلیل ساختار ساده و تعمیر و نگهداری پایدار بهترین گزینه برای صادرات است که بیشترین کاربرد را در صنایع چوب ( به دلیل تعمیر و نگهداری طولانی مدت از چوب )،  قطعات صنعتی و روکش سیم های مخابرات و لولزم یکبار مصرف و سبک ظروف آشپزخانه ای و غیره دارد.

صادرات، خرید و فروش پلی اتیلن سبک 2420d

صادرات و قیمت خرید و فروش گرید 2420d

با توجه به نوع مواد و پتروشیمی تولید کننده قیمت 2420d قابل تغییر است.  بزرگ ترین تولید کننده پلی اتیلن سبک 2420d پتروشیمی امیر کبیر می باشد که این پلیمر را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از آنجایی که متقاضی برای دو گرید 2420d و 2420h زیاد است و از محصولات پر کاربرد در میان انواع پلی اتیلن های سبک می باشد،  خرید و فروش از طریق تامین کنندگان معتبر انجام می گیرد.

شرکت بازرگانی افشین کرمی با دارا بودن گواهینامه های معتبر برای خرید و فروش انواع پلی اتیلن و از جمله پلی اتیلن 2420d با تامین با کیفیت ترین این محصول با قیمت مناسب بهترین خدمات خود را در این زمینه ارائه می دهد.

کد تعرفه برای گریدهای 2420 که شامل گریدهای فیلم و تزریقی می باشند به ترتیب ۳۹۰۱۲۰۲۰ و ۲۹۰۱۲۰۳۰ هستند. صادرات پلی اتیلن سبک 2420d اغلب به کشورهای همسایه ایران صورت می گیرد.

شما می توانید جهت استعلام قیمت به روز پلی اتیلن سبک 2420d پتروشیمی امیر کبیر و نیز کسب آگاهی بیشتر در خصوص صادرات این محصول از طریق تیم کارشناسی بازرگانی افشین کرمی در ارتباط باشید و مشاوره تخصصی را در این زمینه دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)