صادرات مواد 020 و گریدهای مشابه

صادرات مواد 020 و گریدهای مشابه مانند مواد 2102 پتروشیمی لاله ، مواد 2420H و مواد 2100 لاله توسط گروه بازرگانی افشین کرمی صورت می پذیرد.

این گریدها در دسته ی گریدهای با کاربرد فیلم قرار می گیرند. در این مقاله به صورت اجمالی درباره ی کاربرد و ویژگی ها و نحوه صادرات این مواد بیشتر توضیح خواهیم داد.

مواد پلی اتیلن 020

مواد 020 با ویژگی استحکام بسیار خوبی که دارند دارای کاربرد در زمینه فیلم می باشد. از این پلی اتیلن جهت تولید فیلم های بسته بندی صنعتی و فیلم های بسته بندی غذایی استفاده می شود. راین مواد توسط پتروشیمی بندر امام تولید می شوند.

صادرات مواد 020 و گریدهای مشابه

مواد پلی اتیلن 2420H

مواد 2420 یکی از پلی اتیلن های سبک با کاربرد فیلم می باشد. از این پلی اتیلن سبک برای تولید فیلم های نازک استفاده می گردد. از جمله ویژگی های این گرید می توان به نداشتن پکیج ادیتیو اشاره نمود. پکیج های ادیتیو مانند اسلیپ ایجنت و آنتی بلاک می باشند.از این گرید برای مصارف دارویی استفاده نمی شود.

 

 

مواد 2102

کاربردی که مواد 2102 دارند برای تولید فیلم های در تماس با غذا می باشد.پتروشیمی تولید کننده ی این مواد شرکت پتروشیمی لاله می باشد.

 

مواد پلی اتیلن 2100

کاربرد مواد 2100 برای تولید لاینرهای بسته بندی و فیلم ها می باشد. ویژگی خوبی که این مواد دارند استحکام خوب و دوام با مدت مناسب می باشد.

 

مقاصد صادراتی محصولات پتروشیمی ایران

محصولات تولید شده در پتروشیمی های ایرانی به کشورهای مختلف در قاره های مختلفی صادر می شود. از کشورهای همسایه مانند عراق ، افغانستان ، ترکیه می توان نام برد. دیگر کشورها مانند چین ، تایوان، کویت، قطر، عمان، پاکستان و ایتالیا و … از جمله میزبانان محصولات پتروشیمی های ایران می باشند.

 

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

صادرات مواد 020

صادرات مواد 2102

صادرات مواد 2100

صادرات مواد 2420H

تامین و فروش انواع گریدهای پلی اتیلن سبک

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت و نحوه صادرات این مواد با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *