صادرات مواد اولیه پلاستیک به ارمنستان

صادرات مواد اولیه پلاستیک به ارمنستان

ارمنستان کشوری است که از لحاظ جغرافییی با ایران مرز مشترک دارد بنابراین شاید بتوانداز پتروشیمی سابیک هم مواد بخرد اما فراورده های پلیمری ومصنوعات پلاستیکی ایران برایش به صرفه ترخواهد بود به طوری که ایران 70 درصد مواد پلیمری ارمنستان را تامین می کند و در حال حاضر میزان ضادرات ایران به ارمنستان 300.000.000 دلار در سال استکه بخش عظیمی از آن مربوط به محصولات پتروشیمی است. شرکت اوال یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات پلاستیکی در ارمنستان است که با ایران همکاری گسترده ای دارد. بازاریابی صادراتی محصولات خود را به ما بسپارید

قابلیت های خوب ایران در صنعت پتروشیمی موجب شده تا ارمنستان یکی از وارد کنندگان محصولات این صنعت از کشورمان باشد .کارخانه های ارمنستان 1000 تن در ماه مصرف پلی استایرن دارند که پلی استایرن تبریز کیفیت خوبی دارد و بیشتر مصرف آن ها در تولید ظروف یکبار مصرف است و در میان رقبا بدون شک مواد اولیه پلاستیک ایران و مواد پلیمری ما قابل رقابت با همتایان خارجی می باشد .

 

تعرفه های صادراتی پلیمری به ارمنستان:

ما به ارمنستان صادرات تحت تعرفه 3901 پلیمرهای گرید فیلم ولوله داریم.

صادرات مواد اولیه پلی پروپیلن تحت تعرفه 3902در گریدهای نساجی و لوله به ارمنستان

صادرات مواد اولیه پلی استیرن تحت تعرفه 3903 از مرزهای جلفا وتبریز و اینچه برون و نوردوز ارمنستان انجام می گردد.

در هنگام صادرات مواد پلیمری به اینکه آیا صادرات آن مواد آزاد است یا ممنوع دقت کنید برای مثال مدتی پیش صادرات پریفورم جهت تولید بطری ممنوع شده بود .

برای اطلاع از آمار واردات محصولات پلیمری به ارمنستان می توانید به سفارت آن کشور بخش رایزنی بازرگانی مراجعه کنید .ارمنستان از مشتریان صنعت پتروشیمیایران است و شرکت های بسیاری محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری را از ایران خریداری می کنند .جهت گسترش بازار صادراتی خود در ارمنستان با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *