صادرات لورامید نارگیل

صادرات لورامید نارگیل  با نام تجاری CDEA به عنوان یکی از متقات روغن نارگیل برای تولید و بالا بردن کیفیت مواد شوینده بسیار رواج دارد. از جمله خواصی که میتوان برای لورامید ذکر کرد ، خاصیت نرم کنندگی و پایداری کف در صنایع شوینده می باشد. این ماده از یک سورفکتانت غیر یونی و روغن نارگیل ساخته شده است.

در این مقاله به بررسی این ماده ی پر استفاده می پردازیم

 

لورامید چیست ؟

 

لورامید با نام دیگر کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید یکی از اصلی ترین مواد در تولید شوبنده هاست. شکل ظاهری این ماده یک مایع شفاف با رنگ روشن است که به عنوان عامل کف کننده کاربرد دارد.

این ماده در دمای 20 الی 25 درجه سانتی گراد به غلظتی شربت مانند می رسد و در طیف مواد قلیایی قرار می گیرد.

ذخیره سازی مواد لورامید باید در ظرف های مهر و موم شده برای جلوگیری از نفوذ رطوبت صورت گیرد.

 

صادرات لورامید نارگیل

 

کاربرد لورامید نارگیل چیست ؟

 

همان طور که در بالا اشاره شد از این ماده به عنوان ماده ای کف زا استفاده می شود و باعث بالا رفتن کیفیت موادی مانند شامپوها ، مایع ظرفشویی و … می شود.

این ماده در کشاورزی و داروسازی نیز به عنوان امولسیفایر مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت نساجی نیز به عنوان پشم شوی و پاک کننده استفاده می شود.

نوعی از لورامید که در بخش بهداشتی مورد استفاده قرار می یگرد برای تولید انواع رنگ موها ، لوسیون ها و شامپوها کاربرد دارد.

در داخل کشور از لورامید برای خاصیت متعادل کنندگی در صنایع رنگ استفاده می شود و همین کاربرد را نیز در ضد زنگ ها و محصولاتی که ضد آب هستند نیز دارد.

 

قیمت روز لورامید نارگیل

 

قیمت این ماده به عوامل مختلفی از جمله روش خرید بستگی دارد.این ماده را عمدتا به صورت فله ای خریداری می نمایند. برای کسب اطلاع دقیق تر از نحوه فروش لورامید و نحوه صادرات و قیمت لورامید نارگیل با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا از مشاوره ی رایگان ما نیز بهره مند شوید.

 

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

 

تامین لورامید

فروش لورامید نارگیل

صادرات لورامید نارگیل

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *