شیلنگ پی وی سی PVC

شیلنگ پی وی سی PVC

پی وی سی (pvc) یک نوع پلاستیک سخت است که برای نرم کردن این پلاستیک سخت و استفاده آن در صنعت شیلنگ سازی به آن مواد روان کننده اضافه می کنند. و شیلنگهای ساخته شده با این ماده را شیلنگ های pvc می نامند. شیلنگ پی وی سی (pvc) دارای خصوصیات برجسته ای است که اگر از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون درست استفاده شده باشد کیفیت و دوام آنها از هر شیلنگ دیگری برتر خواهد بود.

 

انواع شیلنگ pvc

 

شیلنگ های شفاف

شیلنگ های کدر

 

مشخصات کلی شیلنگ های کدر و شفاف pvc

 

شیلنگ های شفاف از ضخامت کمتری نسبت به شیلنگهای کدر برخودارند.

شیلنگهای کدر دارای تنوع رنگی بسیاری نسبت به شیلنگهای شفاف می باشد.

معمولا مقاومت در شیلنگ های کدر بالاتر است و شیلنگهای شفاف از انعطاف بیشتری برخوردارند.

برای دیده شدن آب و یا سایر مایعات در درون شیلنگ معمولا سطح شیلنگهای شفاف نسبت به شیلنگ های کدر بیشتر صیقل خورده است.

 

کاربرد شیلنگ های pvc

 

از شیلنگهای کدر بیشتر در انتقال مایعات در زمین های کشاورزی، کارخانه ها و ساختمان هایی در حال ساخت (نیم ساز) استفاده می گردد.

از شیلنگ های شفاف هم چون زیبایی بیشتری نسبت به شیلنگ کدر دارد به همین خاطر بیشتر مورد توجه در مصارف خانگی و منازل مسکونی می باشد.

 

تولید کنندگان شیلنگ pvc

 

تولید کنندگان شیلنگ pvc به خاطر اینکه ماده پی وی سی به وفور در بازار پیدا می شود و از قیمت پایینی هم در بازار برخودار است.

 

خط تولید شیلنگ PVC

 

خط تولید شیلنگ PVC شامل اکسترودر، مخزن آب، کمربند، واگن، پیچ و تاب و غیره می باشد.

 

مزایای شیلنگ های پی وی سی

 

 نرمی و انعطاف بالا: یکی از خصوصیات شیلنگ پی و سی(PVC) داشتن انعطاف و قابلیت تغییر شکل آن است که می تواند نسبت به عوامل آزار دهنده بسیاری مثل فشار اجسام سنگین مقاومت کرده و از پاره شدن خود محافظت نماید.

مقاومت در برابر اشعه ها و پرتوهای مضر: ساختار شیمایی شیلنگ پی وی سی(PVC) به گونه ای است که در مقابل اشعه های خورشید مثل تابش گرمایی و UV و… مقاوم است و زنجیره شیمایی آن در برابر آنها از هم گسسته نشود.

 امکان رنگ بندی زیبا و مناسب : با ایجاد یک فضای روانی مناسب برای کاربر، امکان انتخاب سلیقه ای را فراهم نموده تا مصرف کننده طبق اختیار و سلیقه، محصول مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *