شروع پیش ثبت نام ایران پلاست

شروع پیش ثبت نام ایران پلاست

ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست اعلام کرد از تاریخ چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه به مدت ده روز پیش ثبت نام هفدهمین دوره ایران پلاست آغاز می شود. متقاضایان شرکت در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سایت www.iranplast.ir و با ورود به سامانه ثبت نام مراحل لازم را جهت حضور در این نمایشگاه طی نموده و ثبت نام نمایند.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ 26 تا 29 شهریور ماه 1402 برگزار می شود. این نمایشگاه در بخش های مختلفی فعالیت دارد که شامل چهار گروه کالایی اصلی می شود : گروه کالایی مواد اولیه ، گروه کالایی ماشین آلات و تجهیزات ، گروه کالایی محصولات پیش ساخته و ساخته شده و در آخر گروه خدمات. تمام فضای شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به ایران پلاست اختصاص یافته است.

مدیر نمایشگاه ایران پلاست درباره این نمایشگاه بیان کرد این نمایشگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است و فرصتی است برای نمایش فناوری های جدید و نوظهور ، ارائه دستاوردهای شرکت کنندگان و در مهم ترین وجه فرصتی است برای جذب و معرفی سرمایه گذاران جدید در عرصه داخلی و خارجی.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برگزارکننده این نمایشگاه است و تاریخ برگزاری این رویداد در سال  1402 از 26 شهریور الی 29 شهریور ماه می باشد.

 

تاریخ شمسی : 26 – 29 شهریور ماه 1402

تاریخ میلادی :  17- 20 سپتامبر 2023

زمان بازدید : از 8 صبح الی 15 عصر

محل برگزاری : محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزارکننده : شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

Rate this post